To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.

jac - 30-01-2011, 21:11

berladi napisał/a:
Rozebrano także drzwi oraz słupek w "poszukiwaniu zaginionego w akcji świerszcza",


z podobnym "problemem" spotkalem sie w poprzednim samochodzie i gdzies na forum wyczytalem ze wystarczy dokrecic uchwyty zamka na boku drzwi oraz slupka, oraz pozniej delikatnie przesmarowac czesci wystajace z zamka drzwi a kotwiczace sie w slupku - te dokrecone.
Brzmi to niedorzecznie ale w Avensis pomoglo, i pozniej wystarczalo jak raz na pol roku dokrecilem "ucho zamka" na drzwiach i delikatnie potraktowalem tawotem.

nadmienie ze wczesniej rowniez rozebralem slupek i cale drzwi i bez skutku ;-)

berladi - 30-01-2011, 21:27

Gdy desperacja sięgnie zenitu spryskam całe drzwi i zamek jakimś olejem.Pomysł z dokręcaniem śrub nie jest niedorzeczny,ale hmm zastanawiający,zamek i to oczko na słupku nie wykazują luzu.
Dzięki jac sprawdzę te śruby.

$iwy - 30-01-2011, 23:39

Też coś mi w dżwiach lub w słupku grzechocze, ale bardziej uciążliwe jest grzechotanie gdzieś z okolic zegarów gdy się jedzie po lekko nierównej drodze. Wie może ktoś co to może być ,bo nie chcę z tego powodu rozbierać połowy samochodu :badgrin:
roobku - 31-01-2011, 09:09

$iwy napisał/a:
Też coś mi w dżwiach lub w słupku grzechocze, ale bardziej uciążliwe jest grzechotanie gdzieś z okolic zegarów gdy się jedzie po lekko nierównej drodze. Wie może ktoś co to może być ,bo nie chcę z tego powodu rozbierać połowy samochodu :badgrin:


mi w drzwiach grzechotała ta ozdobna listwa pod szybą, nie siedziała dobrze w zatrzasku, co do grzechotania w okolicach zegarów to mam identycznie ale tylko w zimie w lecie jest ok

Niebieska R-ka - 31-01-2011, 13:24

Witam,mój pierwszy problem to zapalenie się kontrolki ,poduszki powietrznej.(zapala się i gaśnie).Pojechałem na serwis po diagnozę:Uszkodzone (przegniłe) :shock: czujniki zderzeniowe przód.Brak w serwisie, :( czekam już ponad dziesięć dni.
cabaniarz - 31-01-2011, 14:04

Niebieska R-ka napisał/a:
Uszkodzone (przegniłe)


Kurka, to ile(naście) ten lacerek ma lat? :lol: Już zaczynam się martwić o swoje czujniki :(

Niebieska R-ka - 31-01-2011, 14:43

cabaniarz napisał/a:
Niebieska R-ka napisał/a:
Uszkodzone (przegniłe)


Kurka, to ile(naście) ten lacerek ma lat? :lol: Już zaczynam się martwić o swoje czujniki :(


Niestety :( w lipcu będzie miał trzy lata

jac - 31-01-2011, 19:14

berladi napisał/a:
Pomysł z dokręcaniem śrub nie jest niedorzeczny,ale hmm zastanawiający,zamek i to oczko na słupku nie wykazują luzu.


ja to samo mowilem i tak organoleptycznie u mnie rowniez nie wykazywaly luzu, ale z narzedziem w reku 1/3 obrotu zrobilem. - wiecej sie balem zeby nie ukrecic lba :mrgreen: ale ale przesmaruj lekko chwasta

jaca71 - 31-01-2011, 19:29

Niebieska R-ka napisał/a:
Witam,mój pierwszy problem to zapalenie się kontrolki ,poduszki powietrznej.(zapala się i gaśnie).Pojechałem na serwis po diagnozę:Uszkodzone (przegniłe) :shock: czujniki zderzeniowe przód.Brak w serwisie, :( czekam już ponad dziesięć dni.

W moim były wymieniane w ramach akcji przywoławczej. Akcja z USA, wymiana w Polsce.

zagubiek - 08-02-2011, 09:53

No wiec czas na moj pierwszy problem po okolo 2500 km(sedan 1.5),zauwazylem ze silnik w czasie jazdy zrobil sie o dobre kilkanascie decybeli glosniejszy, tzn ze przy nawet 2tys obrotow jest strasznie glosno w srodku, stalo sie to chyba po ostatnim tankowaniu (auchan modlinska) czy moze to byc wina benzyny czy jechac z tym do serwisu?
olosoft - 08-02-2011, 10:14

zagubiek napisał/a:
No wiec czas na moj pierwszy problem po okolo 2500 km(sedan 1.5),zauwazylem ze silnik w czasie jazdy zrobil sie o dobre kilkanascie decybeli glosniejszy, tzn ze przy nawet 2tys obrotow jest strasznie glosno w srodku, stalo sie to chyba po ostatnim tankowaniu (auchan modlinska) czy moze to byc wina benzyny czy jechac z tym do serwisu?


Właśnie przez takie akcje wśród znajomych nauczyłem się zawsze tankować na jednej sprawdzonej stacji, pomijając oczywiście trasy i sytuacje awaryjne ale przynajmniej 90% paliwa mam od jednego sprzedawcy.

Lepiej tego nie olewać bo sam odpowiadasz za eksploatację a więc także za to co lejesz do zbiornika i jak potencjalnie zniszczysz silnik to zapomnij o gwarancji, oczywiście możesz dochodzić swoich roszczeń od stacji paliw ale to bardzo trudne.

Ja bym pojechał do ASO w pierwszej kolejności.

zagubiek - 08-02-2011, 21:23

dobra sprawdzilem dzisiaj moj problem z silnikiem dokladnie, i zajrzalem pod maske i slychac caly czas terkotanie silnika,(odglos jakby czybkie cykanie ) czy to jest normalne??
tomekrvf - 09-02-2011, 00:23

zagubiek napisał/a:
,(odglos jakby czybkie cykanie ) czy to jest normalne??

Tak. Tak pracują wtryskiwcze benzyny. Połóż obie dłonie na metalowej szynie wtryskiwczy i odgłos zniknie.

Niebieska R-ka - 09-02-2011, 10:02

jaca71 napisał/a:
Niebieska R-ka napisał/a:
Witam,mój pierwszy problem to zapalenie się kontrolki ,poduszki powietrznej.(zapala się i gaśnie).Pojechałem na serwis po diagnozę:Uszkodzone (przegniłe) :shock: czujniki zderzeniowe przód.Brak w serwisie, :( czekam już ponad dziesięć dni.

W moim były wymieniane w ramach akcji przywoławczej. Akcja z USA, wymiana w Polsce.


W moim jak się okazało też wymieniono w ramach ,,AKCJI" ale dowiedziałem się o tym fakcie przez przypadek :?: od faceta z biura serwisu,podczas odbioru auta.Wcześniej nikt o tej akcji nie wspomniał,trochę mnie to dziwi :!:

Uki_NH - 09-02-2011, 11:04

mi też zapala się i gaśnie kontrolka od poduszki, nie mam narazie kiedy się wybrać do serwisu,
ale o akcji serwisowej do wiedziałem się na forum, nigdzie o niej nie pisze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group