Nasze Miśki - LEGNUM Vr4 
						
												 D1VenO - 29-11-2012, 20:43
  Czy mi sie wydaje czy tam jest upierdzielony gumolit     
 
 
 
 
Pasowanie korby jest mega, nie widac laczenia. Ciekawe jak to na wal naciagniesz.
												 kochajj - 29-11-2012, 20:50
 
  	  | D1VenO napisał/a: | 	 		  Czy mi sie wydaje czy tam jest upierdzielony gumolit     
 
 
 
 
Pasowanie korby jest mega, nie widac laczenia. Ciekawe jak to na wal naciagniesz. | 	  
 
w komplecie jest brzeszczot...
												 D1VenO - 30-11-2012, 12:51
  a potem zalewasz cyną   
 
 
a powiedz mi czy te firmy aftermarketowe podają z jaka siłą skręcać ich zabawki ?
												 rosomak1983 - 30-11-2012, 14:08
 
  	  | D1VenO napisał/a: | 	 		  | a powiedz mi czy te firmy aftermarketowe podają z jaka siłą skręcać ich zabawki ? | 	  
 
oczywiscie.
												 kochajj - 30-11-2012, 20:14
  siła dokręcania zależna jest od zastosowanych śrub .... ja mam ARP L19 260.000psi...
 
korby wychodzą że na tych śrubach i 3/8" to 75nm... pamięta ktoś z jaką siłą dokręca się fabryczne korby ?
												 rosomak1983 - 30-11-2012, 22:03
 
  	  | kochajj napisał/a: | 	 		  | siła dokręcania zależna jest od zastosowanych śrub .... ja mam ARP L19 260.000psi... | 	  
 
to srub nie było w komplecie z tlokami ? Ja mam korby crower i sruby tez sa crower.
												 kochajj - 30-11-2012, 22:19
  a co mają śruby do tłoków?
 
 
Co do śrub to chciałem zestaw bez nich bo wsadzają nie wiadomo co... śruby crower to ogólnie nie za duży plus... kupiłem ARP L19 które są z najwyższej ligi... lepsze od ARP 2000
												 rosomak1983 - 30-11-2012, 22:26
  Przejezyczenie z korbami , dalej pisze jak ma byc. A czy crower taki kiepski to niewiem w koncu maja wytrzymac 700hp +
												 kochajj - 30-11-2012, 23:23
 
  	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | Przejezyczenie z korbami , dalej pisze jak ma byc. A czy crower taki kiepski to niewiem w koncu maja wytrzymac 700hp + | 	  
 
 
Nie powiedziałem że jest zły... śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów... jeśli wchodzę w zakres około 8000rpm wolę zastosować śruby z wyższej półki i tyle w temacie...
												 D1VenO - 01-12-2012, 08:55
  to firmy rozdzielają zestawy ze śrubami i bez ? jest jakaś różnica cenowa wtedy ?
 
 
widzisz teraz wiem czemu miałeś zestaw do cięcia    
 
 
pamiętasz ze na raceismie obiecałeś mi oddać ten silnik    to ja poczekam aż go złożysz do końca
												 kochajj - 01-12-2012, 09:31
 
  	  | D1VenO napisał/a: | 	 		  to firmy rozdzielają zestawy ze śrubami i bez ? jest jakaś różnica cenowa wtedy ?
 
 
widzisz teraz wiem czemu miałeś zestaw do cięcia    
 
 
pamiętasz ze na raceismie obiecałeś mi oddać ten silnik    to ja poczekam aż go złożysz do końca | 	  
 
 
zwykłe śruby korbowe to koszt około 30zł/sztuka... L19 to 50zł/sztuka
												 D1VenO - 02-12-2012, 15:23
  Cenowo tragedi nie ma. Jednak jak kolega wyzej wydaje mi sie ze srubki z zestawu nie sa z plasteliny i swoja role spelniaja. 2 ze tam chyba nie ma sensu skrecac z jakas super sila. Arp do glowicy juz jak najbardziej.
												 kochajj - 02-12-2012, 20:20
 
  	  | D1VenO napisał/a: | 	 		  | Cenowo tragedi nie ma. Jednak jak kolega wyzej wydaje mi sie ze srubki z zestawu nie sa z plasteliny i swoja role spelniaja. 2 ze tam chyba nie ma sensu skrecac z jakas super sila. Arp do glowicy juz jak najbardziej. | 	  
 
 
 	  | Cytat: | 	 		   	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | Przejezyczenie z korbami , dalej pisze jak ma byc. A czy crower taki kiepski to niewiem w koncu maja wytrzymac 700hp + | 	  
 
 
Nie powiedziałem że jest zły... śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów... jeśli wchodzę w zakres około 8000rpm wolę zastosować śruby z wyższej półki i tyle w temacie... | 	  
 
 
Co do głowic to mitsu robi śruby nie odbiegające jakością i parametrami od ARP...
												 rosomak1983 - 02-12-2012, 21:03
 
  	  | kochajj napisał/a: | 	 		  | Co do głowic to mitsu robi śruby nie odbiegające jakością i parametrami od ARP... | 	  
 
ARP dokreca sie mocniej wiec chyba jednak sa mocniejsze...
 
 
 	  | kochajj napisał/a: | 	 		  | .. śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów... | 	  
 
hmm to dlaczego do wiekszych mocy zakłada sie mocniejsze sruby a w silnikach o wysokich obrotach a niskich mocach sa zwykłe sruby ??? Raczej jedno i drugie jest wazne.
												 kochajj - 03-12-2012, 09:23
 
  	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		   	  | kochajj napisał/a: | 	 		  | Co do głowic to mitsu robi śruby nie odbiegające jakością i parametrami od ARP... | 	  
 
ARP dokreca sie mocniej wiec chyba jednak sa mocniejsze...
 
 
 	  | kochajj napisał/a: | 	 		  | .. śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów... | 	  
 
hmm to dlaczego do wiekszych mocy zakłada sie mocniejsze sruby a w silnikach o wysokich obrotach a niskich mocach sa zwykłe sruby ??? Raczej jedno i drugie jest wazne. | 	  
 
 
nie mogę sobie wyobrazić jakim sposobem śruby korbowe obciążane są mocą z silnika... zawsze myślałem, że śruby korbowodowe pracują na rozciąganie i głównymi czynnikami obciążającymi te elementy jest masa korba plus tłok i obroty silnika (siły bezwładności)... w momencie pracy na śruby nie działają żadne siły lub są znikome... wg mnie piszesz bzdury...
 
Co do ARP to robione jest przez nich 6 gatunków i nie wszystkie mają lepsze parametry od seryjnych...
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |