To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

D1VenO - 29-11-2012, 20:43

Czy mi sie wydaje czy tam jest upierdzielony gumolit 8)



Pasowanie korby jest mega, nie widac laczenia. Ciekawe jak to na wal naciagniesz.

kochajj - 29-11-2012, 20:50

D1VenO napisał/a:
Czy mi sie wydaje czy tam jest upierdzielony gumolit 8)



Pasowanie korby jest mega, nie widac laczenia. Ciekawe jak to na wal naciagniesz.

w komplecie jest brzeszczot...

D1VenO - 30-11-2012, 12:51

a potem zalewasz cyną :D

a powiedz mi czy te firmy aftermarketowe podają z jaka siłą skręcać ich zabawki ?

rosomak1983 - 30-11-2012, 14:08

D1VenO napisał/a:
a powiedz mi czy te firmy aftermarketowe podają z jaka siłą skręcać ich zabawki ?

oczywiscie.

kochajj - 30-11-2012, 20:14

siła dokręcania zależna jest od zastosowanych śrub .... ja mam ARP L19 260.000psi...
korby wychodzą że na tych śrubach i 3/8" to 75nm... pamięta ktoś z jaką siłą dokręca się fabryczne korby ?

rosomak1983 - 30-11-2012, 22:03

kochajj napisał/a:
siła dokręcania zależna jest od zastosowanych śrub .... ja mam ARP L19 260.000psi...

to srub nie było w komplecie z tlokami ? Ja mam korby crower i sruby tez sa crower.

kochajj - 30-11-2012, 22:19

a co mają śruby do tłoków?

Co do śrub to chciałem zestaw bez nich bo wsadzają nie wiadomo co... śruby crower to ogólnie nie za duży plus... kupiłem ARP L19 które są z najwyższej ligi... lepsze od ARP 2000

rosomak1983 - 30-11-2012, 22:26

Przejezyczenie z korbami , dalej pisze jak ma byc. A czy crower taki kiepski to niewiem w koncu maja wytrzymac 700hp +
kochajj - 30-11-2012, 23:23

rosomak1983 napisał/a:
Przejezyczenie z korbami , dalej pisze jak ma byc. A czy crower taki kiepski to niewiem w koncu maja wytrzymac 700hp +


Nie powiedziałem że jest zły... śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów... jeśli wchodzę w zakres około 8000rpm wolę zastosować śruby z wyższej półki i tyle w temacie...

D1VenO - 01-12-2012, 08:55

to firmy rozdzielają zestawy ze śrubami i bez ? jest jakaś różnica cenowa wtedy ?

widzisz teraz wiem czemu miałeś zestaw do cięcia :biggrin:

pamiętasz ze na raceismie obiecałeś mi oddać ten silnik :P to ja poczekam aż go złożysz do końca

kochajj - 01-12-2012, 09:31

D1VenO napisał/a:
to firmy rozdzielają zestawy ze śrubami i bez ? jest jakaś różnica cenowa wtedy ?

widzisz teraz wiem czemu miałeś zestaw do cięcia :biggrin:

pamiętasz ze na raceismie obiecałeś mi oddać ten silnik :P to ja poczekam aż go złożysz do końca


zwykłe śruby korbowe to koszt około 30zł/sztuka... L19 to 50zł/sztuka

D1VenO - 02-12-2012, 15:23

Cenowo tragedi nie ma. Jednak jak kolega wyzej wydaje mi sie ze srubki z zestawu nie sa z plasteliny i swoja role spelniaja. 2 ze tam chyba nie ma sensu skrecac z jakas super sila. Arp do glowicy juz jak najbardziej.
kochajj - 02-12-2012, 20:20

D1VenO napisał/a:
Cenowo tragedi nie ma. Jednak jak kolega wyzej wydaje mi sie ze srubki z zestawu nie sa z plasteliny i swoja role spelniaja. 2 ze tam chyba nie ma sensu skrecac z jakas super sila. Arp do glowicy juz jak najbardziej.


Cytat:
rosomak1983 napisał/a:
Przejezyczenie z korbami , dalej pisze jak ma byc. A czy crower taki kiepski to niewiem w koncu maja wytrzymac 700hp +


Nie powiedziałem że jest zły... śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów... jeśli wchodzę w zakres około 8000rpm wolę zastosować śruby z wyższej półki i tyle w temacie...


Co do głowic to mitsu robi śruby nie odbiegające jakością i parametrami od ARP...

rosomak1983 - 02-12-2012, 21:03

kochajj napisał/a:
Co do głowic to mitsu robi śruby nie odbiegające jakością i parametrami od ARP...

ARP dokreca sie mocniej wiec chyba jednak sa mocniejsze...

kochajj napisał/a:
.. śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów...

hmm to dlaczego do wiekszych mocy zakłada sie mocniejsze sruby a w silnikach o wysokich obrotach a niskich mocach sa zwykłe sruby ??? Raczej jedno i drugie jest wazne.

kochajj - 03-12-2012, 09:23

rosomak1983 napisał/a:
kochajj napisał/a:
Co do głowic to mitsu robi śruby nie odbiegające jakością i parametrami od ARP...

ARP dokreca sie mocniej wiec chyba jednak sa mocniejsze...

kochajj napisał/a:
.. śruby w korbach nie mają znaczenia co do mocy... parametrem istotnym są obroty silnika... co do śrub to zapewne dołączone do kompletu nie będą złe do seryjnego zakresu obrotów...

hmm to dlaczego do wiekszych mocy zakłada sie mocniejsze sruby a w silnikach o wysokich obrotach a niskich mocach sa zwykłe sruby ??? Raczej jedno i drugie jest wazne.


nie mogę sobie wyobrazić jakim sposobem śruby korbowe obciążane są mocą z silnika... zawsze myślałem, że śruby korbowodowe pracują na rozciąganie i głównymi czynnikami obciążającymi te elementy jest masa korba plus tłok i obroty silnika (siły bezwładności)... w momencie pracy na śruby nie działają żadne siły lub są znikome... wg mnie piszesz bzdury...
Co do ARP to robione jest przez nich 6 gatunków i nie wszystkie mają lepsze parametry od seryjnych...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group