To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

szuwar - 13-05-2012, 13:08

2pac napisał/a:
48l - to tyle ile powinno wchodzić


tak teraz ok, ale wcześniej 33, tyle to do Cari mi wchodziło, podgięcie pływaka i jest ok :)

Owczar - 13-05-2012, 13:10

Ja polecam golda.

[ Dodano: 13-05-2012, 13:11 ]
Ale jak jeździsz zgodnie z przepisami to ACR01 powinien być ok. Zależy czy często używasz kickdown.

wyderka - 13-05-2012, 13:12

hehe no od czasu do czasu kick-downa przycisnę :P , ewentualnie silwer sam juz nie wiem :roll:
KaWu - 13-05-2012, 23:35

post32 napisał/a:
mam pytanie czy może się ktoś wypowiedzieć na temat tych map


Cytat:
Tu nie wystarczy regulacja, trzeba rozwiercić dysze.


Dysze są około 3 mm :shock:
Jest tak namodzone, że nie wiadomo co z listwą ... zrobili gazownicy :evil:

post32 - 14-05-2012, 08:17

KaWu napisał/a:
post32 napisał/a:
mam pytanie czy może się ktoś wypowiedzieć na temat tych map


Cytat:
Tu nie wystarczy regulacja, trzeba rozwiercić dysze.


Dysze są około 3 mm :shock:
Jest tak namodzone, że nie wiadomo co z listwą ... zrobili gazownicy :evil:


Dokładnie tak jak pisze KaWu w sobotę jak to było sprawdzane przez kolegę to pod maską jest niedowiary:)
Jak to wszystko jest podłączone to wiedzą tylko gazownictwa którzy to zakladali :) )

Owczar - 14-05-2012, 15:01

wyderka napisał/a:
ewentualnie silwer sam juz nie wiem :roll:


Silver podobnie jak zavoli S i ACR01 jest ok, ale nie do szaleństw czy dynamicznej jazdy.

MKV - 26-05-2012, 20:18

Owczar napisał/a:
wyderka napisał/a:
ewentualnie silwer sam juz nie wiem :roll:


Silver podobnie jak zavoli S i ACR01 jest ok, ale nie do szaleństw czy dynamicznej jazdy.


Zmienię mojego na Golda to powiem czy odczuwam różnicę między Silverem a Goldem - na piątek jestem umówiony :)

marcinzam - 04-06-2012, 00:16

macie moze doswiadczenie z tym filtrem fazy lotnej ?
KaWu - 04-06-2012, 08:29

marcinzam napisał/a:
macie moze doswiadczenie z tym filtrem fazy lotnej ?


Z tym dokładnie to nie.
Ale podobny marki Certools juz tak.
Oceniam go pozytywnie bo dobrze filtruje i wylapuje duzo zanieczyszczen.
Wymieniasz pozniej same wklady i ewentualnie oringi a obudowa zostaje ta sama.

jkrzysztof80 - 05-06-2012, 12:30

Miał już ktoś z was taki problem: przychodzę sobie rano odpalam po rozgrzaniu normalnie przełącza się wszystko normalnie, poszedłem do domu po kasę na zakupy odpalam jeszcze raz ruszam i po kilku sekundach diody które zawsze migają przed przełączeniem na gaz gasną kompletnie. Dojechałem do sklepu i spróbowałem jeszcze raz i znowu po ok 10-15 sekundach wszystko gaśnie. Zaznaczam iż dzień wcześniej podczepiałem elektrozawór do komputera pokładowego ale myślę ze to nie problem, bo po odłączeniu tego przewodu dzieje się dokładnie to samo. Czy ktoś z was spotkał się z tym?
Mam założoną instalację Landi Renzo lsi-nsi.

Owczar - 05-06-2012, 13:27

Na początek trzeba sprawdzić zasilanie komputera LPG. Kable, bezpiecznik itd.
jkrzysztof80 - 05-06-2012, 13:47

Owczar napisał/a:
Na początek trzeba sprawdzić zasilanie komputera LPG

Co masz dokładnie na myśli? Podłączyłem ecu do kompa i pokazuje temp ale nie ma obrotów czyżby ecu padło?
Bezpiecznik jest cały wyciągałem i wkładałem.
Kabelki raczej nigdzie się nie przetarły bo są w otulinie gumowej i dodatkowo zewnętrznej plastikowej.

Bury - 05-06-2012, 16:27

Do aku masz + i - mieć dobrze podpięte i jest jeszcze trzeci ważny przewód,który trzeba zlokalizować tj plus po stacyjce,musi być tam wpięty gdzie pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka.
jkrzysztof80 - 05-06-2012, 18:16

Wszystko jest ok, tak wogóle jak by nie było napięcia to diody by nie migały, a zawsze jest tak samo migają przez ok 10 sek.
Tak czy inaczej miałem szczęście że gazownicy mieli dziś otwarte więc pojechałem i zdiagnozowali że ecu od gazu do wymiany, tak więc zostało mi czekanie ok tygodnia :( na nowe ecu.

major - 14-06-2012, 22:19

Jakiś czas temu pisałem o tym, że auto nie chce mi sie przełączać na gaz
silnik 2.5v6
reduktor SCORPION MINI
wtryski MAGIC JET
sterownik STAG 300-6

Dziś chcąc rozwiązać ten problem wymieniłem filtry fazy lotnej i ciekłej. Oprócz tego nowe przewody NGK. Niestety problem nie ustąpił :|
Podłączyłem staga pod lapka i wychodzi na to, że reduktor nie trzyma ciśnienia bo było około 0.5bara.
Przejechałem się kawałek z 10 km obserwując wskazania ciśnienia i ciśnienie wariowało od 0,1 do 1,6. Nie mogłem zrobić autokalibracji na wolnych bo ciśnienie było za małe.
Z dwa razy udało mi się go przełączyć na gaz ale zauważyłem, że wtryski strasznie hałasują. Wcześniej tego nie było. To wina braku autokalibracji?
Teraz pytanie czy za to skaczące ciśnienie odpowiada tylko reduktor czy coś jeszcze?
Dorzucam plik oscylogramu:

http://www.sendspace.pl/f...f4e7cde0dabd026



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group