To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

wyderka - 20-07-2013, 21:34

deejay napisał/a:
90-100 km/h wynik 6,28l/100km
:shock: :shock:
deejay - 20-07-2013, 21:55

wyderka napisał/a:
deejay napisał/a:
90-100 km/h wynik 6,28l/100km
:shock: :shock:


Technika jazdy po prostu panowie , nic innego

sveno - 20-07-2013, 22:03

Koniec dyyskusji na temat spalania. Nudne to.

4 lipca Galant skończył 16 lat. Masakra. Staruszek, ale kurczak strasznie lubie to auto :)
Aktualne foto:



Chyba nieźle wyglada jak na ten wiek.
Myślałem nad prezentem. Jako że na 6a13tt mnie nie stać to chyba dostanie glebe na przodzie (tak wiem, że miałem go nie glebować). Do tego nowe amory.
A z spraw najpilniejszych to nadkola i lewy kielich. Przed zimą muszę to ogarnąć.

mkm - 20-07-2013, 22:07

Nie wiem czemu się tak dziwicie.
"Jeździć czeba umić"...
wichura, osiągnął 3,88l/100km Carismą...

Szczegóły tutaj

wyderka - 20-07-2013, 22:51

ja tam lubię jak inni czują zapach moich spalin :P
danino88 - 20-07-2013, 23:22

Cytat:
Myślałem nad prezentem.

a duży garb już jest ? 8)

tommyc1 - 21-07-2013, 10:40

16 lat a i tak piękny a jak rzucisz na glebę to dopiero zobaczysz jakie to cudne autko :)
Ja z gleby musiałem zrezygnować nad czym ubolewam, bo wg mnie o 50% lepiej wygląda Gal z obniżonym zawiasem.
Misiek ma sylwetkę ponadczasową, jeśli jest zadbany to nie ustępuje współczesnym autkom. Niedawno ktoś mnie zapytał z jakiego roku mój Galus jest, gdy usłyszał odpowiedź- nie uwierzył :)

fj_mike - 22-07-2013, 17:50

wyderka napisał/a:
ja tam lubię jak inni czują zapach moich spalin

Flatufilia :?:

sveno napisał/a:
Jako że na 6a13tt

Pomijając już fakt, że Cię nie stać. Dlaczego właśnie ten silnik?
Do Galanta zmieszczą się inne silniki NA V6 :wink:

Tomek - 22-07-2013, 17:58

fj_mike napisał/a:

Pomijając już fakt, że Cię nie stać. Dlaczego właśnie ten silnik?
Do Galanta zmieszczą się inne silniki NA V6 :wink:


NA V6 już ma, więc co to za zamiana by była

fj_mike - 22-07-2013, 18:03

tomek84 napisał/a:
NA V6 już ma, więc co to za zamiana by była

Przy dobrym zakupie ponad 50KM.
Wolał bym coś z nowej Ecli wpakować do Gala niż TT.
Oczywiście póki co teoretyzujemy. Zamiast wymieniać silnik wolę wymienić całe auto :mrgreen:

sveno - 09-08-2013, 20:56

Galant chyba nie lubi Szwajcarii :(

We wtorek wymieniłem ts małą osłonkę kopułki aparatu zapłonowego, bo jak pisałem wcześniej moja była wyszczerbiona. Wszystko fajnie, ale powrócił problem z migającym TCL OFF przy butowaniu :shock: . Już prawie o tym zapomniałem, bo Galant sam się z tego wyleczył i już od jakiegoś czasu nie mrugał mi po oczach amberową kontrolką. Ktoś ma jakieś pomysły skąd to się bierze? Chciałbym zdiagnozować problem, a nie czekać aż się sam uleczy :)
Co dokładnie zrobiłem? Zdjąłem cały dolot do przypustnicy. Wiązało się to z wypięciem dwóch węży z "trąby słonia" ( co to za podciśnienia?) i tyle. Żadnych kabli nie ruszałem, ani niczego innego. Te dwa węże też wyglądają ok.

Ale to nie koniec problemów.
Dzisiaj chciałem się trochę przewieść, tak dla rozrywki, wiecie, tak ostro depnąć sobie od zera do 50km/h :) a potem od 50km/h do 80km/h (w tym kraju naprawdę strach jeździć nieprzepisowo: kary są potężne, a ludzie mają radary w oczach i numer na policję w szybkim wybieraniu po jedynką :) )
i co? Galant nie odpalił. UKP pokazywał napięcie 8.7V :shock: auto stało od niedzielnego popołudnia. Akumulator nowy (pół roku, Yuasa) ładowanie jest, przerobiłem zasilanie UKP tak by bez kluczyka nie pobierał nic prądu. CO DO JASNEJ CIASNEJ???
15 min ładowania i odpalił od kopa.
Co mi może pobierać tak duży prąd, że akumulator 60Ah (i ostatnio były upały, więc nic z tej pojemności nie ubyło przez temperaturę) rozładowuje w 5 dni? Jakieś pomysły?
Jak znajdę jakiś miernik to zacznę wszystkie bezpieczniki po kolei wyciągać i sprawdzać pobór prądu.

Czy walnięty przekaźnik (taki zwykły uniwersalny) może robić "delikatne" zwarcie? Zastosowałem taki do podłączenia dalekosiężnych i on jest bezpośrednio do aku podpięty (przez bezpiecznik oczywiście)

Galant usilnie chce zostać w Szwajcarii, ale ja mu nie pozwolę, będzie jeszcze tyrał na polskich wertepach, które przesadnie nazywamy drogami.

BTW. Jeżeli chodzi o drogi, to gdybym mieszkał na stałe w Szwajcarii, to jeździłbym na jakiś 18'' lub nawet 19'' i znikomym profilu, a do tego zglebowałbym go o jakieś 50mm 8) . Po prostu bajka, ŻADNEJ dziury, progów zwalniających też nie widziałem, ludzie nie wiedzą co to krawężniki. :)

danino88 - 09-08-2013, 21:17

Cytat:
Czy walnięty przekaźnik (taki zwykły uniwersalny) może robić "delikatne" zwarcie? Zastosowałem taki do podłączenia dalekosiężnych i on jest bezpośrednio do aku podpięty (przez bezpiecznik oczywiście)


a czy ten przekaźnik dostaje cały czas prąd? bo troche nie zrozumiale to napisałeś. 5 dni to wystarczy jedna świecąca żarówka w podsufitce i auta nie odpalisz :)

sveno - 09-08-2013, 21:30

danino88 napisał/a:
a czy ten przekaźnik dostaje cały czas prąd?
tak. Dostaje stale napięcie z akumulatora.
sveno - 09-08-2013, 21:37

danino88 napisał/a:
5 dni to wystarczy jedna świecąca żarówka w podsufitce i auta nie odpalisz
wszędzie mam energooszczędne LED'y :P
Hugo - 09-08-2013, 21:42

sveno napisał/a:
BTW. Jeżeli chodzi o drogi, to gdybym mieszkał na stałe w Szwajcarii, to jeździłbym na jakiś 18'' lub nawet 19'' i znikomym profilu, a do tego zglebowałbym go o jakieś 50mm . Po prostu bajka, ŻADNEJ dziury, progów zwalniających też nie widziałem, ludzie nie wiedzą co to krawężniki.
Cywilizacja...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group