Nasze Miśki - Polarny ninja
mkm - 15-04-2012, 11:38
Jeżeli to nie jest „najzwyklejsze” łączenie to bez problemów.
Jak zmienisz to stań przy tłumiku i zobacz jakie ma wychylenia przy odcince.
Jak będzie nim mocno szarpało to dla świętego spokoju wymień poduszki (o ile już nie masz wymienionych) i wieszaki na twardsze i po problemie
A brak plecionki to brak załamań i lepszy przepływ.
xcracing - 15-04-2012, 12:36
Rosomak z USA zamówiłeś czy w Polsce trafiłeś?
Zazdroszczę
rosomak1983 - 15-04-2012, 14:18
mkm napisał/a: | Jeżeli to nie jest „najzwyklejsze” łączenie to bez problemów. |
no jak widac to jest takie kolanko jedna rura wchodzi w druga i sciagna jest srubami miedzy tymi flanszami które sa załozone na te rury. mkm napisał/a: | Jak będzie nim mocno szarpało to dla świętego spokoju wymień poduszki (o ile już nie masz wymienionych) i wieszaki na twardsze i po problemie |
poduszke jedna mam zalana klejem... ale i tak nieco mi drgania przechodza na bude, ogólnie auto jest uzytkowe na codzień i musi spełniac wymogi uzytkowe wiec usztywnienia poduszek nie wchodza w gre. Obawiam sie nieco tego kolanka bo silnik w końcu jest poprzecznie...
Z drugiej strony ten kolektor jest wyliczony i zrobiony pod dokładnie ten silnik który zawsze był poprzecznie wkładany...
xcracing, kolektor w Polsce kupiłem. Były plany turbo ale w sumie po co mi drugie auto z turbem ??? Niech bedzie odmiana i dłubanie przy NA a moze kompresor
rosomak1983 - 17-04-2012, 00:22
W końcu załozyłem nowy zestaw hebli na przód;
Klocki EBC GREEN STUFF;
Uploaded with ImageShack.us
Tarcze EBC TURBO GROOVE z eclipse, które przystosowałem do piasty z lancera, zostały nawiercone otwory i zrobili mi pierscien centrujacy.
Uploaded with ImageShack.us
Przy okazji na szybko pomalowałem zaciski na czerwono.
I po przetarciu rdzy z tarczy, dociertajac klocków oczywiscie.
Uploaded with ImageShack.us
Anonymous - 17-04-2012, 00:30
wiesz dlaczego nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o wytrzymałości materiałów nie robi przejściówek z 4 na 5 śrub ? nawet chińskie felgi nie występują razem z 4 lub 5 otworami na jednej feldze...
sorry Ros ale jak dla mnie po ostatnich fajnych modach to ten jest drutem, obyś nikomu i sobie krzywdy na tym nie zrobił...
rosomak1983 - 17-04-2012, 00:34
Derpin napisał/a: | wiesz dlaczego nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o wytrzymałości materiałów nie robi przejściówek z 4 na 5 śrub ? |
no prosze odpowiedz.
Derpin napisał/a: | sorry Ros ale jak dla mnie po ostatnich fajnych modach to ten jest drutem, obyś nikomu i sobie krzywdy na tym nie zrobił... |
mysl sobie co chcesz, jak napiszesz swoje poparte merytoryka zdanie to ja Ci odpowiem moje przemyslenia. Bo na takie puste słowa nie mam zamiaru odpowiadac.
rosomak1983 - 17-04-2012, 00:35
Cytat: | wiesz dlaczego nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o wytrzymałości materiałów nie robi przejściówek z 4 na 5 śrub ? nawet chińskie felgi nie występują razem z 4 lub 5 otworami na jednej feldze... |
totalna bzdura, zarówno tarcze jak i felgi sa robione w paru rozstawach naraz. Sam mam felgi na dwa rozstawy.... Co ty wogóle gadzasz ???
Uploaded with ImageShack.us
Anonymous - 17-04-2012, 00:43
rosomak1983 napisał/a: | Sam mam felgi na dwa rozstawy.... Co ty wogóle gadzasz ??? |
też mam felgi na 2 rozstawy, ale oba te rozstawy są na 4 śruby, nie ma felg które mają 2 rozstawy jeden na 4 i drugi na 5 śrub.
możesz mieć na jednej feldze 4x100 i 4x114,3, a na drugiej 5x110 i 5x120, ale nigdy seryjnej feldze nie spotkasz 4x i 5x razem.
dlaczego? zobacz ile materiału zapiera Ci tarczę przy 2 szpilkach górnej i dolnej, tam praktycznie otwór wchodzi w drugi, to zaraz pęknie, jak pewnie wiesz tarcza rozgrzewa się podczas hamowania skoro zakładasz taki zestaw to nie po to żeby jeździć lekko, więc i temperatury wyższe, zgadnij gdzie wysypie się to najpierw ? w najsłabszym miejscu.
edit: fotka którą przed chwilą dodałeś ma właśnie 2 różne rozstawy ale oba są na 5 śrub.
edit2: ja dobrze widzę że ten "pierścień centrujący" jest przyspawany do tarczy ?
rosomak1983 - 17-04-2012, 00:54
no to spójrz ile srub ma powyzej OZ racing.
Miejsce obok szpilek jest mocno sciniete z piasta przez koło wiec ryzyko ze tam tarcze peknie raczej zerowe, tarcza hamulcowa peka albo na powierzchi tracej albo na pierscieniu łaczacym czesc traca z ta odsadzajaco-mocujaca ze tak to ujme.
To sa tarcze kosztujace pok 400zł za sztuke, super jakosciowo tak po drugie.
Obróbka tarczy jest koncowa faza produkcji juz po hartowaniu wiec zadnych osłabien materiału nie bedzie, tym bardziej ze a tym miejscu jest scisniete miedzy piasta a kołem duza powierzchia styku.
Derpin napisał/a: | edit2: ja dobrze widzę że ten "pierścień centrujący" jest przyspawany do tarczy ? |
zle kminisz to jest pierscień centrujacy ale z felgi został (jest plastikowy wiec gdzie ty widzisz to spawanie ?????? )
tamten wyglada tak;
Uploaded with ImageShack.us
Anonymous - 17-04-2012, 00:58
rosomak1983 napisał/a: | no to spójrz ile srub ma powyzej OZ racing. |
Derpin napisał/a: | też mam felgi na 2 rozstawy, ale oba te rozstawy są na 4 śruby, nie ma felg które mają 2 rozstawy jeden na 4 i drugi na 5 śrub.
możesz mieć na jednej feldze 4x100 i 4x114,3, a na drugiej 5x110 i 5x120, ale nigdy seryjnej feldze nie spotkasz 4x i 5x razem. |
Derpin napisał/a: | edit: fotka którą przed chwilą dodałeś ma właśnie 2 różne rozstawy ale oba są na 5 śrub. |
rosomak1983 - 17-04-2012, 01:15
Jedyna wada mojego rozwiazania jest to ze jedna dziura z 4x100 styka sie kawałek z dziura 5x114.3 (widac to na zdjeciu), nie było mozliwosci zeby ta jedna dzure zrobic nie trafiajac na kawałek drugiej. Ale!!! tarcza jest pieknie wycentrowana wszyskie cztery sruby dociskaja ja równo. Raczej nie mam mowy o mozliwosci pekniecia w ty miejscu, chetnie sie załoze
I własnie dlatego nie robia felg na rozstaw 4 i 5 a nie dlatego ze osłabia materiał bardziej niz np 5 i 5 jak na tej OZEtce. Jedna dziura łacząca sie z druga na rozstawie raczej by nie wygladała
kartomaniak gti - 17-04-2012, 07:19
ten pierścień nie jest za wąski ?
Xsystoff - 17-04-2012, 08:44
Czemu nei chciales zostac przy 4x114.3 ?
robertdg - 17-04-2012, 08:56
Panowie widzieli kiedyś felge o podwójnym rozstawie 4x114,3 i 5x114,3, że się tak hucznie przekrzykują
rosomak1983 - 17-04-2012, 11:35
kartomaniak gti napisał/a: | ten pierścień nie jest za wąski ? |
jest grubosci taczy na odsadzeniu. (na zdjeciu nie jest wbity do konca)
Xsystoff napisał/a: | Czemu nei chciales zostac przy 4x114.3 ? |
bo chciałem zostac przy 4x100.
robertdg napisał/a: | Panowie widzieli kiedyś felge o podwójnym rozstawie 4x114,3 i 5x114,3, że się tak hucznie przekrzykują |
ja nie widziałem ale tez nie moja to teza. Widocznie sie nie znali na wytrzymałosci matriałów producenci tej felgi
|
|
|