To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA

juar_78 - 16-09-2019, 22:11

paweuuu napisał/a:
Dzięki, za odpowiedz.

No niestety we wnęce nie mieści się pełne koło. Muszę się upewnić.

Co do Śląska... Przeraża mnie jeżdżenie na ewentualne regulacje po za Małopolskę. W teorii nie ma problemu, a potem się okazuje, że każdy serwis pracuje 8-16 w tygodniu, a w sobotę w ogolę.


A jak jest z wnęką w sedanie bez AWD. Ja byłem przekonany, że tam jest wnęka na pełnowymiarowe koło, czyli wejdzie duża butla. Chciałem to potweirdzić i zacząłem szukać po necie. Znalazłem, że owszem, duża wnęka to jest ale w sportbacku, a w sedanie jest zawsze mniejsza? Prawda to? Jakie macie największe butle w sedanie?

werdenis - 23-09-2019, 16:41

Słuchajcie, czy ktoś będzie w stanie polecić jakiś dobry warsztat w Warszawie lub okolicach, gdzie mogę sprawdzić i ewentualnie zrobić regulację luzów zaworowych w Lancerze z 2011 r 1.8 140 km. Poproszę również o polecenie dobrego warsztatu, gdzie założę LPG. Samochód ma przejechane niecałe 220 tysięcy km, a od poprzedniej właścicielki nie uzyskałem żadnych informacji czy luzy były sprawdzane/robione.
Z góry dziękuję za pomoc.

HUGIO - 29-01-2020, 17:13

Prawdopodobnie zwiększą mi się przebiegi w najbliższym czasie i zastanawiam się nad gazem (coby jednak trochę przyoszczędzić). Trochę przeglądnąłem ten temat i tylko 2/3 osoby na tym forum mają założony gaz do silnika 4B10 (143KM - wersja niewzmocniona)? W ogłoszeniach sprzedaży aut często pojawiają się opcje z gazem...

Może inni posiadacze by napisali jaką mają instalację, przebieg i ewentualne "remonty"?

plecho1 - 29-01-2020, 18:56

Tu nie jest ważne jakie mają być dokładnie podzespoły bo obecnie jest wiele dobrych i pasujących do tego silnika i do innych o podobnej mocy i pojemności. Najważniejsze kto to będzie montował i ustawiał, nawet najlepszą instalację można tak sknocić że po pół roku będziesz remontował głowicę.
Dobrzy gazownicy najczęściej mają spore kolejki, ostatnio mój szwagier 8 stycznia montował gaz w Insigni 1.8, na montaż umawiał się pod koniec września :) A jak usłyszysz że termin montażu miał byś za parę dni to lepiej takiemu gazownikowi nie oddawaj auta :)

lukaszkalb - 29-01-2020, 19:01

Ja mam gaz z AG centrum instalacia Zenit zrobione juz 35000 I zero problemu
plecho1 - 29-01-2020, 19:05

A ja po nich już dwie instalacje w rodzinie poprawiałem :) Dlatego trzeba szukać dobrego gazownika a nie konkretnych podzespołów.
HUGIO - 29-01-2020, 20:27

plecho1,
Wielu znajomych mi poleciło multiserwis w Mielcu, coś poczytałem na necie i krąży opinia, że to najlepszy zakład na Podkarpaciu. Co do terminów, to podobno trzeba czekać ponad 1.5 miesiąca :roll:

plecho1 - 29-01-2020, 22:00

To pewnie będzie ok. Tu naprawdę warto poczekać dłużej i czasem wydać trochę więcej aby później nie mieć problemów. Też nie zniechęcam do Zenita bo też mają dobre podzespoły ale uczulam tylko że z gazownikami jest bardzo różnie.
Qwasir - 28-04-2020, 16:38

Doradca techniczny STAG zaproponował mi taką instalację gazową do mojego Lancera Sportback 1.8 140KM z 2011r.

Sterownik- STAG QNEXT PLUS
Reduktor- R02 150hp
Wtryskiwacze- W02
z udziałem benzyny przy wyższych prędkościach obrotowych silnika, na poziomie 20% w celu ochrony gniazd zaworowych.

Co sądzicie o tej instalacji?
Będę chciał zakładać ją w autoryzowanym serwisie STAG'a pod Włocławkiem.

plecho1 - 28-04-2020, 17:20

Instalacja jak wiele innych, nie jest zła. Ważniejsze jednak jest to, kto to będzie montował i regulował. Ważne aby kolektor ssący był zdejmowany do wykonania nawiertów pod wkrętki aby wióry powstałe w tym procesie nie dostały się do silnika i aby nawierty były wykonane jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych i zostały zrobione pod odpowiednim kątem a nie tak jak podeszła wiertarka. Regulacja powinna być wykonana na drodze lub na hamowni z wykorzystaniem podglądu korekt przez złącze OBD oraz z wykorzystaniem zewnętrznej sondy AFR podczas regulacji wysokich obrotów i obciążeń czyli zakresu OL. Jeśli gazownik by się wykręcał z któregoś z powyższych to jest po prostu partaczem.
Qwasir - 28-04-2020, 17:30

Dziękuję za odpowiedź, porozmawiam z nim o wszystkich uwagach zanim oddam mu auto do montażu.
HUGIO - 07-07-2020, 21:16

Czy to poprawne, że na gazie jest odcinka od razu na czerwonym polu, a na benzynie idzie do końca obrotomierza? Mi to nie przeszkadza, bo i tak na czerwonych obrotach nie jeżdżę, ale dzisiaj chciałem go ostrzej "przedmuchać" i dopiero takie coś zauważyłem.

//Edit

Popytałem znajomego, co się lepiej(ode mnie) zna na LPG i to takie zabezpieczenie, żeby gniazda się za szybko nie wypalały.

Uwex - 09-07-2020, 08:33

HUGIO napisał/a:
na benzynie idzie do końca obrotomierza?


nie powinno tak być.

Marcino - 09-07-2020, 09:32

Uwex napisał/a:
HUGIO napisał/a:
na benzynie idzie do końca obrotomierza?


nie powinno tak być.

No własnie zwykle na PB też nie idzie do konca obrotomeirza chyba ze było coś grzebane:)

HUGIO - 09-07-2020, 13:56

Aż przy najbliższej okazji sprawdzę, bo w sumie już nie pamiętam kiedy ostatnio cisnąłem go do odcinki, ale wydawało mi się, że gdzieś pomiędzy 7, a 8tys. (bliżej 8 ) odcinało.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group