To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

Tomek - 31-08-2012, 06:29

m6riano napisał/a:
Dobre:
"Jestem osobą prywatną, a nie handlarzem."
"autosech@autosech.pl"
;-)


wystarczyło by, żebyś wszedł na stronę autosech.pl :biggrin:
bo nie jest to komis, a elektromechanika, co zresztą widać na jednym zdjęciach w tle
więc może to właściciel tego zakładu
trzeba mieć większe zaufanie do ludzi :mrgreen:

deejay - 02-09-2012, 17:30

Kolejny coroczny zlot zaliczony , było super :)
Przy okazji zlotu Galant po długim namyśle i obawach o skrzynię automatyczna zawitał na hamowni . Wyniki jakie wykazał nie sa złe jak na prawie 200 tyś km przebiegu bez żadnych modyfikacji .
Mocy ubyło 7 km , a moment obrotowy okazał sie wiekszy jak w serii .

Wyniki: 153 KM i 227 Nm oczywiscie Pb :wink: Wiec sa podstawy do dłubania :P

Owczar - 02-09-2012, 17:56

deejay, ja tam bym tego w ogóle nie traktował jako wyznacznik.

Mierzenie strat w AT jest niewykonalne, bo zmienia się punkt pracy konwertera. Jeśli możemy już mówić o jakimś pomiarze to moc na kołach. Jak pod tym względem wypadł do MT? Patrzyliśmy, ale było zamieszanie i nie pamiętam.

Owczar - 02-09-2012, 17:57

I wyjmując filtr powietrza też nie zrobiłeś mu dobrze, bo przepływ przez przepływkę nie był laminarny i mógł zakłócać odczyt.
deejay - 02-09-2012, 18:01

Owczar napisał/a:
Jeśli możemy już mówić o jakimś pomiarze to moc na kołach.


Wyszło 128 KM

deejay - 02-09-2012, 18:02

Owczar napisał/a:
I wyjmując filtr powietrza też nie zrobiłeś mu dobrze, bo przepływ przez przepływkę nie był laminarny i mógł zakłócać odczyt.


Filtr mam taki cieńki że prawie go tam nie ma :wink:

Owczar - 02-09-2012, 18:09

deejay napisał/a:
Wyszło 128 KM


A u innych?

deejay napisał/a:
Filtr mam taki cieńki że prawie go tam nie ma


Tym bardziej nie potrzebnie go wyjąłeś, bo bez niego mogą powstawać wiry i strumień robi się nieuregulowany.

Tak więc pomiar mocy silnika w ogóle nie jest miarodajny. A pracuje jak szwajcarski zegarek więc dłubaniu mówię nie :)

deejay - 02-09-2012, 18:13

Owczar napisał/a:
deejay napisał/a:
Wyszło 128 KM



A u innych?


Podobnie , ale nie pamietam dokładnie ile miał Sveno

sveno - 02-09-2012, 18:22

Dziwna sprawa trochę z tą hamownią, u mnie straty podczas pierwszego piegu (PB) wyniosły 26KM ale już przy pomiarze na LPG było tylko 21KM. Faktem jest, że przed pomiarem auto stało i może ten pierwszy pomiar rozgrzał olej w skrzynce i straty spadły, nie mniej jednak tak jak powiedział Kochajj trochę za mało tych strat.

Co do mocy na kołach to sobie policz: mój staruszek wypluł 164KM na PB i 156KM na LPG :) wykres wrzucę do siebie w temacie.

Tomek - 02-09-2012, 18:27

deejay, porównuj do mojego, bo mamy ten sam lift

u mnie moc na kołach - 135/131 koni
a strat miałem 27,3/25,7

deejay - 02-09-2012, 18:29

tomek84 napisał/a:
deejay, porównuj do mojego, bo mamy ten sam lift


Tez automat z LPG ? :wink:

Tomek - 02-09-2012, 18:31

deejay napisał/a:
tomek84 napisał/a:
deejay, porównuj do mojego, bo mamy ten sam lift


Tez automat z LPG ? :wink:


manual z LPG
wyniki z automata ciężko traktować na poważnie
jedynie co to jako punkt odniesienia przy modach/regeneracji itp

a automata hamował chyba Radek i miał coś w okolicach twojego wyniku

Owczar - 02-09-2012, 18:36

tomek84 napisał/a:
u mnie moc na kołach - 135/131 koni


deejay napisał/a:
Wyszło 128 KM


Moc na kołach różni się o 7KM, więc jest lepiej niż dobrze, bo sprawność AT jest jakieś 10-15% gorsza od MT.

SPIDER-ek - 03-09-2012, 20:29

Ja wogóle Bartek jestem w szoku, że Ty zdecydowałeś się na hamowanie.

Ale serce twojego rekina w porówananiu do wszystkich innych chodziło jak nowe z fabryki.

kochajj - 03-09-2012, 20:36

Owczar napisał/a:
tomek84 napisał/a:
u mnie moc na kołach - 135/131 koni


deejay napisał/a:
Wyszło 128 KM


Moc na kołach różni się o 7KM, więc jest lepiej niż dobrze, bo sprawność AT jest jakieś 10-15% gorsza od MT.

7%



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group