Nasze Miśki - Elegance by Deejay
Tomek - 31-08-2012, 06:29
| m6riano napisał/a: | Dobre:
"Jestem osobą prywatną, a nie handlarzem."
"autosech@autosech.pl"
|
wystarczyło by, żebyś wszedł na stronę autosech.pl
bo nie jest to komis, a elektromechanika, co zresztą widać na jednym zdjęciach w tle
więc może to właściciel tego zakładu
trzeba mieć większe zaufanie do ludzi
deejay - 02-09-2012, 17:30
Kolejny coroczny zlot zaliczony , było super
Przy okazji zlotu Galant po długim namyśle i obawach o skrzynię automatyczna zawitał na hamowni . Wyniki jakie wykazał nie sa złe jak na prawie 200 tyś km przebiegu bez żadnych modyfikacji .
Mocy ubyło 7 km , a moment obrotowy okazał sie wiekszy jak w serii .
Wyniki: 153 KM i 227 Nm oczywiscie Pb Wiec sa podstawy do dłubania
Owczar - 02-09-2012, 17:56
deejay, ja tam bym tego w ogóle nie traktował jako wyznacznik.
Mierzenie strat w AT jest niewykonalne, bo zmienia się punkt pracy konwertera. Jeśli możemy już mówić o jakimś pomiarze to moc na kołach. Jak pod tym względem wypadł do MT? Patrzyliśmy, ale było zamieszanie i nie pamiętam.
Owczar - 02-09-2012, 17:57
I wyjmując filtr powietrza też nie zrobiłeś mu dobrze, bo przepływ przez przepływkę nie był laminarny i mógł zakłócać odczyt.
deejay - 02-09-2012, 18:01
| Owczar napisał/a: | | Jeśli możemy już mówić o jakimś pomiarze to moc na kołach. |
Wyszło 128 KM
deejay - 02-09-2012, 18:02
| Owczar napisał/a: | | I wyjmując filtr powietrza też nie zrobiłeś mu dobrze, bo przepływ przez przepływkę nie był laminarny i mógł zakłócać odczyt. |
Filtr mam taki cieńki że prawie go tam nie ma
Owczar - 02-09-2012, 18:09
| deejay napisał/a: | | Wyszło 128 KM |
A u innych?
| deejay napisał/a: | | Filtr mam taki cieńki że prawie go tam nie ma |
Tym bardziej nie potrzebnie go wyjąłeś, bo bez niego mogą powstawać wiry i strumień robi się nieuregulowany.
Tak więc pomiar mocy silnika w ogóle nie jest miarodajny. A pracuje jak szwajcarski zegarek więc dłubaniu mówię nie
deejay - 02-09-2012, 18:13
| Owczar napisał/a: | deejay napisał/a:
Wyszło 128 KM
A u innych? |
Podobnie , ale nie pamietam dokładnie ile miał Sveno
sveno - 02-09-2012, 18:22
Dziwna sprawa trochę z tą hamownią, u mnie straty podczas pierwszego piegu (PB) wyniosły 26KM ale już przy pomiarze na LPG było tylko 21KM. Faktem jest, że przed pomiarem auto stało i może ten pierwszy pomiar rozgrzał olej w skrzynce i straty spadły, nie mniej jednak tak jak powiedział Kochajj trochę za mało tych strat.
Co do mocy na kołach to sobie policz: mój staruszek wypluł 164KM na PB i 156KM na LPG wykres wrzucę do siebie w temacie.
Tomek - 02-09-2012, 18:27
deejay, porównuj do mojego, bo mamy ten sam lift
u mnie moc na kołach - 135/131 koni
a strat miałem 27,3/25,7
deejay - 02-09-2012, 18:29
| tomek84 napisał/a: | | deejay, porównuj do mojego, bo mamy ten sam lift |
Tez automat z LPG ?
Tomek - 02-09-2012, 18:31
| deejay napisał/a: | | tomek84 napisał/a: | | deejay, porównuj do mojego, bo mamy ten sam lift |
Tez automat z LPG ? |
manual z LPG
wyniki z automata ciężko traktować na poważnie
jedynie co to jako punkt odniesienia przy modach/regeneracji itp
a automata hamował chyba Radek i miał coś w okolicach twojego wyniku
Owczar - 02-09-2012, 18:36
| tomek84 napisał/a: | | u mnie moc na kołach - 135/131 koni |
| deejay napisał/a: | | Wyszło 128 KM |
Moc na kołach różni się o 7KM, więc jest lepiej niż dobrze, bo sprawność AT jest jakieś 10-15% gorsza od MT.
SPIDER-ek - 03-09-2012, 20:29
Ja wogóle Bartek jestem w szoku, że Ty zdecydowałeś się na hamowanie.
Ale serce twojego rekina w porówananiu do wszystkich innych chodziło jak nowe z fabryki.
kochajj - 03-09-2012, 20:36
| Owczar napisał/a: | | tomek84 napisał/a: | | u mnie moc na kołach - 135/131 koni |
| deejay napisał/a: | | Wyszło 128 KM |
Moc na kołach różni się o 7KM, więc jest lepiej niż dobrze, bo sprawność AT jest jakieś 10-15% gorsza od MT. |
7%
|
|
|