ASX Ogólne - ASX 2020
sla - 19-02-2020, 21:55
https://www.auto-swiat.pl...aki-zly/k2seydq
Jarl - 23-02-2020, 23:00
Test w miarę sensowny. Przy czym jeśli ASX jest podatny na podmuchy wiatru to polecam dziennikarzowi z AS przejechać się którymś Suzuki, Vitara czy S-Cross. Co do perypetii z szybkim startem spod świateł, to ASX celuje chyba w diametralnie inną grupę nabywców:).
artisan - 29-02-2020, 18:42
https://www.youtube.com/watch?v=S4G81PskYs4
test Pertyna dość przychylny mimo wstępu
adek - 29-02-2020, 21:55
Jarl napisał/a: | Przy czym jeśli ASX jest podatny na podmuchy wiatru to polecam dziennikarzowi z AS przejechać się którymś Suzuki, Vitara czy S-Cross |
Jestem tego samego zdania - jechałem Vitarą i pierwsze wrażenie po 100m to karoseria z blaszki, jakby miała za chwilę się powyginać nie wspominając o podmuchach na trasie.
Michauek22 - 02-03-2020, 14:22
artisan napisał/a: | https://www.youtube.com/watch?v=S4G81PskYs4
test Pertyna dość przychylny mimo wstępu |
Musi tak być bo by inaczej następnego samochodu do testu nie dostał...
artisan - 08-03-2020, 22:12
Michauek22 napisał/a: | artisan napisał/a: | https://www.youtube.com/watch?v=S4G81PskYs4
test Pertyna dość przychylny mimo wstępu |
Musi tak być bo by inaczej następnego samochodu do testu nie dostał... |
U Pertyna niekoniecznie tak to działa. Kiedyś robił test Eclipse Crossa i zjechał go równo.
mkm - 09-03-2020, 00:54
Jutuberzy robią to co jest w tej chwili modne (czytaj co podglądnęli na innych kanałach)
Jak modne jest "jechanie po całości" to wszyscy nagle jadą.
Jak w dobrym tonie jest profesjonalne podejście do tematu, to nagle wszyscy wchodzą na poziom przewodu doktorskiego.
Gdy ktoś odkryje, że "śmiesznie jest fajnie" to nagle wszyscy idą w kabaret.
Teraz obserwuję, że modne jest "moja historia z motoryzacją" czyli pół godzinki podkolorowanych wspominek jak to się jeden z drugim za motoryzację brali.
Osobiście te wypociny jak już oglądam to bez dżwięku - mniej się denerwuję jak nie słyszę tego bajdurzenia.
Jakiegoś Pertyna nie oglądam, więc przemyślenie bardziej ogólne.
EOT
A... zrobię im kilka wyświetleń.
Jak już wszystko zawiedzie to zawsze jest jeden niezawodny sposób na przyciągnięcie publiki
https://www.youtube.com/watch?v=-y1ChBdXTAU
To kanał myjni samochodowej...
Michauek22 - 09-03-2020, 16:24
artisan napisał/a: | U Pertyna niekoniecznie tak to działa. Kiedyś robił test Eclipse Crossa i zjechał go równo. |
To looknij na to
https://www.youtube.com/watch?v=q4GHFHEq3iY
vivapiniata - 04-09-2020, 15:20
Hejka,
dzień dobry na forum .
Szukam za kilka m-cy auta i teraz głównie porównuję Suzuki i Mitsubishi.
Czy ktoś byłby w stanie porównać te dwa silniki, SX-4 S-Cross i ASX 2020 2.0?
Nie znam się na tym i w AX w specyfikacji martwi mnie trochę ten czas do setki ale ten pan co ględzi na YT wyrażał się super nt. dynamiki jazdy ASX 2020...
Którym z aut jeździłoby się lepiej (dynamika, ruszanie na światłach jako pierwszy w peletonie...)?
Suzuki SX-4 S-Cross ten mild hybrid 1.4 BOOSTERJET 4WD:
Maksymalna moc kW (KM) / obr/min 95 (129) / 5500, Maksymalny moment obrotowy 235 / 2000-3000, przysp. do setki 9.5
ASX 2020, 150/2.0 4WD:
Max moc 150/6000, Max. moment obrotowy (Nm) / obr. min. 195/4200, przysp. do setki 12.2
?
krzychu - 04-09-2020, 15:47
Suzuki ma sporo większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów co pozwala sprawniej ruszyć i przyśpieszać w niższym i średnim zakresie obrotów. ASX będzie lepiej pracował na wysokich obrotach.
Pytanie czy mówisz o automacie czy manualu?
Zobacz sobie CX-3 z silnikiem 150KM i automatem (pewnie mają jeszcze demówki i poprzedni rocznik gdzieniegdzie). Od świateł to ciężko żeby coś ruszyło lepiej. Ja zazwyczaj z prawego pasa przekłądam nogę z hamulca na gaz (lekko naciskam) i 95% samochód zostaje w tyle. Niekiedy ktoś tam "gazuje" ale zazwyczaj jak zmienia bieg to i tak odpada. Oczywiście mówimy o takim ruszeniu do 50km/h to jakieś wypasione fury z automatem na kowerterze muszą być zeby ruszyć równie sprawnie w normalnej jeździe. Bo tak to pisk, ryk silnika i dają radę ale ja tylko położyłem nogę na gazie a silnik kręcił się do 2500-3000 obrotów. Zawsze mam przez to lepsze samopoczucie. I to mnie zawsze cieszyło w CX-3 od pierwszej jazdy, start od świateł... Nawet jak kolega dostał zastępcze CX-3 zamiast 6-stki to mowil że to mały diabełm po mieście. I tak jest. Najlepsza jazda jest jak jest mokro i ślisko.... Mnie wciska fotel a na sąsiednim pasie zazwyczaj ktoś mieli kołami w miejscu.
vivapiniata - 04-09-2020, 16:21
Zdecydowanie szukam takich wrażeń, jakie opisujesz... Na trasie to mnie mogą brać ale ten moment ruszania ze świateł zwłaszcza z 4x4 (mam teraz służbową Rav4) to mega sprawa.
Co do Suzuki SX4 S-Cross, to niestety manual, chyba w ogóle Suzuki wychodzi z automatów, może mają problem z kalibracją układu pod dołożeniu tych elektro-silniczków rozruchowych (mild-hybrid)
krzychu - 04-09-2020, 16:30
vivapiniata napisał/a: | (mild-hybrid) |
To raczej łatwiej zrobić z automatem. Ale w każdym razie polecam się przejechać CX-3.
Jarl - 04-09-2020, 22:36
Suzuki jest odchudzony na maxa, tam strach się o maskę oprzeć na chwilę żeby wgłębienie nie zostało, więc choćby ze względu na masę może ruszać szybciej zwłaszcza z turbo.
Ale nie silnik jest tam gwoździem programu tylko ruletka z układem kierowniczym.
Krzyzak - 05-09-2020, 12:48
Byłe w salonie suzuki, jeździłem vitarą.
Silnik 1.6 ma zdaje się 120KM i niezależnie od naciśnięcia pedału gazu daje tyle samo dramatyzmu prowadzącemu... Szczególnie, gdy się wysiadło z V6 Galanta i wsiadło do tego czegoś...
Dodatkowo ilość miejsca dla kierowcy. Czułem się trochę jak mumia... a do dużych osób nie należę...
Przemekc1 - 06-09-2020, 13:31
Od dawna nie ma w sprzedaży silnika 1,6 dla suzuki. To był poprzedni wolnossący silnik. Jeżeli nastawiasz się na dynamikę ze świateł to możesz rozczarować się Mitsubishi. Nie zrozum źle, to jest w zupełności wystarczający silnik do jazdy, ale nie zachęca do dynamicznej jazdy. To jest jednak silnik wolnossący, do tego z CVT. Spokojna jazda super, bardzo płynna „zmiana biegów”, natomiast ruszanie ze świateł to co prawda możesz dać gaz w podłogę, ale skończy się to tylko tym, ze silnik wejdzie na bardzo wysokie obroty, bo bez turbo, zacznie się wycie, a jakichś spektakularnych efektów i tak nie będzie. Z samych parametrów wynika wprost, ze silnik suzuki jest znacznej bardziej dynamiczny, szczególnie na niskich obrotach, czyli w tym scenariuszu ruszania ze świateł. chociaż tak jak mówisz w wersji miód hybryd na ten moment suzuki nie oferuje automatu, a to może być decydujący czynnik.
|
|
|