To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX 2020

sla - 19-02-2020, 21:55

https://www.auto-swiat.pl...aki-zly/k2seydq
Jarl - 23-02-2020, 23:00

Test w miarę sensowny. Przy czym jeśli ASX jest podatny na podmuchy wiatru to polecam dziennikarzowi z AS przejechać się którymś Suzuki, Vitara czy S-Cross. Co do perypetii z szybkim startem spod świateł, to ASX celuje chyba w diametralnie inną grupę nabywców:).
artisan - 29-02-2020, 18:42

https://www.youtube.com/watch?v=S4G81PskYs4

test Pertyna dość przychylny mimo wstępu :biggrin:

adek - 29-02-2020, 21:55

Jarl napisał/a:
Przy czym jeśli ASX jest podatny na podmuchy wiatru to polecam dziennikarzowi z AS przejechać się którymś Suzuki, Vitara czy S-Cross

Jestem tego samego zdania - jechałem Vitarą i pierwsze wrażenie po 100m to karoseria z blaszki, jakby miała za chwilę się powyginać nie wspominając o podmuchach na trasie.

Michauek22 - 02-03-2020, 14:22

artisan napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=S4G81PskYs4

test Pertyna dość przychylny mimo wstępu :biggrin:


Musi tak być bo by inaczej następnego samochodu do testu nie dostał...

artisan - 08-03-2020, 22:12

Michauek22 napisał/a:
artisan napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=S4G81PskYs4

test Pertyna dość przychylny mimo wstępu :biggrin:


Musi tak być bo by inaczej następnego samochodu do testu nie dostał...


U Pertyna niekoniecznie tak to działa. Kiedyś robił test Eclipse Crossa i zjechał go równo.

mkm - 09-03-2020, 00:54

Jutuberzy robią to co jest w tej chwili modne (czytaj co podglądnęli na innych kanałach)

Jak modne jest "jechanie po całości" to wszyscy nagle jadą.
Jak w dobrym tonie jest profesjonalne podejście do tematu, to nagle wszyscy wchodzą na poziom przewodu doktorskiego.
Gdy ktoś odkryje, że "śmiesznie jest fajnie" to nagle wszyscy idą w kabaret.

Teraz obserwuję, że modne jest "moja historia z motoryzacją" czyli pół godzinki podkolorowanych wspominek jak to się jeden z drugim za motoryzację brali.

Osobiście te wypociny jak już oglądam to bez dżwięku - mniej się denerwuję jak nie słyszę tego bajdurzenia.
Jakiegoś Pertyna nie oglądam, więc przemyślenie bardziej ogólne.

EOT :D

A... zrobię im kilka wyświetleń. :mrgreen:
Jak już wszystko zawiedzie to zawsze jest jeden niezawodny sposób na przyciągnięcie publiki :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=-y1ChBdXTAU

To kanał myjni samochodowej...

Michauek22 - 09-03-2020, 16:24

artisan napisał/a:
U Pertyna niekoniecznie tak to działa. Kiedyś robił test Eclipse Crossa i zjechał go równo.


To looknij na to :)

https://www.youtube.com/watch?v=q4GHFHEq3iY

vivapiniata - 04-09-2020, 15:20

Hejka,

dzień dobry na forum :-) .
Szukam za kilka m-cy auta i teraz głównie porównuję Suzuki i Mitsubishi.

Czy ktoś byłby w stanie porównać te dwa silniki, SX-4 S-Cross i ASX 2020 2.0?
Nie znam się na tym i w AX w specyfikacji martwi mnie trochę ten czas do setki ale ten pan co ględzi na YT wyrażał się super nt. dynamiki jazdy ASX 2020...

Którym z aut jeździłoby się lepiej (dynamika, ruszanie na światłach jako pierwszy w peletonie...)?

Suzuki SX-4 S-Cross ten mild hybrid 1.4 BOOSTERJET 4WD:
Maksymalna moc kW (KM) / obr/min 95 (129) / 5500, Maksymalny moment obrotowy 235 / 2000-3000, przysp. do setki 9.5

ASX 2020, 150/2.0 4WD:
Max moc 150/6000, Max. moment obrotowy (Nm) / obr. min. 195/4200, przysp. do setki 12.2

?

krzychu - 04-09-2020, 15:47

Suzuki ma sporo większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów co pozwala sprawniej ruszyć i przyśpieszać w niższym i średnim zakresie obrotów. ASX będzie lepiej pracował na wysokich obrotach.

Pytanie czy mówisz o automacie czy manualu?

Zobacz sobie CX-3 z silnikiem 150KM i automatem (pewnie mają jeszcze demówki i poprzedni rocznik gdzieniegdzie). Od świateł to ciężko żeby coś ruszyło lepiej. Ja zazwyczaj z prawego pasa przekłądam nogę z hamulca na gaz (lekko naciskam) i 95% samochód zostaje w tyle. Niekiedy ktoś tam "gazuje" ale zazwyczaj jak zmienia bieg to i tak odpada. Oczywiście mówimy o takim ruszeniu do 50km/h to jakieś wypasione fury z automatem na kowerterze muszą być zeby ruszyć równie sprawnie w normalnej jeździe. Bo tak to pisk, ryk silnika i dają radę ale ja tylko położyłem nogę na gazie a silnik kręcił się do 2500-3000 obrotów. Zawsze mam przez to lepsze samopoczucie. I to mnie zawsze cieszyło w CX-3 od pierwszej jazdy, start od świateł... Nawet jak kolega dostał zastępcze CX-3 zamiast 6-stki to mowil że to mały diabełm po mieście. I tak jest. Najlepsza jazda jest jak jest mokro i ślisko.... :twisted: Mnie wciska fotel a na sąsiednim pasie zazwyczaj ktoś mieli kołami w miejscu.

vivapiniata - 04-09-2020, 16:21

Zdecydowanie szukam takich wrażeń, jakie opisujesz... Na trasie to mnie mogą brać ale ten moment ruszania ze świateł zwłaszcza z 4x4 (mam teraz służbową Rav4) to mega sprawa.
Co do Suzuki SX4 S-Cross, to niestety manual, chyba w ogóle Suzuki wychodzi z automatów, może mają problem z kalibracją układu pod dołożeniu tych elektro-silniczków rozruchowych (mild-hybrid)

krzychu - 04-09-2020, 16:30

vivapiniata napisał/a:
(mild-hybrid)


To raczej łatwiej zrobić z automatem. Ale w każdym razie polecam się przejechać CX-3.

Jarl - 04-09-2020, 22:36

Suzuki jest odchudzony na maxa, tam strach się o maskę oprzeć na chwilę żeby wgłębienie nie zostało, więc choćby ze względu na masę może ruszać szybciej zwłaszcza z turbo.
Ale nie silnik jest tam gwoździem programu tylko ruletka z układem kierowniczym.

Krzyzak - 05-09-2020, 12:48

Byłe w salonie suzuki, jeździłem vitarą.
Silnik 1.6 ma zdaje się 120KM i niezależnie od naciśnięcia pedału gazu daje tyle samo dramatyzmu prowadzącemu... Szczególnie, gdy się wysiadło z V6 Galanta i wsiadło do tego czegoś...
Dodatkowo ilość miejsca dla kierowcy. Czułem się trochę jak mumia... a do dużych osób nie należę...

Przemekc1 - 06-09-2020, 13:31

Od dawna nie ma w sprzedaży silnika 1,6 dla suzuki. To był poprzedni wolnossący silnik. Jeżeli nastawiasz się na dynamikę ze świateł to możesz rozczarować się Mitsubishi. Nie zrozum źle, to jest w zupełności wystarczający silnik do jazdy, ale nie zachęca do dynamicznej jazdy. To jest jednak silnik wolnossący, do tego z CVT. Spokojna jazda super, bardzo płynna „zmiana biegów”, natomiast ruszanie ze świateł to co prawda możesz dać gaz w podłogę, ale skończy się to tylko tym, ze silnik wejdzie na bardzo wysokie obroty, bo bez turbo, zacznie się wycie, a jakichś spektakularnych efektów i tak nie będzie. Z samych parametrów wynika wprost, ze silnik suzuki jest znacznej bardziej dynamiczny, szczególnie na niskich obrotach, czyli w tym scenariuszu ruszania ze świateł. chociaż tak jak mówisz w wersji miód hybryd na ten moment suzuki nie oferuje automatu, a to może być decydujący czynnik.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group