To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - ASO Białystok -opinie o serwisie i naprawach gwarancyjnych

jaceksu79 - 25-07-2011, 23:28

Praca naukowa oczywiście idzie "pełną parą" - no fakt bywają jakieś pauz-y na przemyślenie ale cały czas do przodu :wink:
i jeszcze jedno najważniejsze -bardzo wysoce prawdopodobnie nie odsuwam się całkowicie z branży motoryzacyjnej. Jako, że jestem "elastycznym" człowiekiem to być może jeszcze zajmę się miśkami ale pod inną ( tym razem) moją całkowicie niezależną wizją :)

rezon - 26-07-2011, 08:38

Powodzenia :)
Trik - 26-07-2011, 17:14

jaceksu79 napisał/a:
Jako, że jestem "elastycznym" człowiekiem to być może jeszcze zajmę się miśkami ale pod inną ( tym razem) moją całkowicie niezależną wizją

Poszukać Ci lokalu w jakimś cichym miejscu? :idea:

jaceksu79 - 27-07-2011, 00:18

Trik napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:
Jako, że jestem "elastycznym" człowiekiem to być może jeszcze zajmę się miśkami ale pod inną ( tym razem) moją całkowicie niezależną wizją

Poszukać Ci lokalu w jakimś cichym miejscu? :idea:

Takie rzeczy to można tylko "rozkinić" :D na Posejdonie z butelką Burbona :mrgreen:
I trzymając się ściśle tematu( jako, że otrzymałem już piętno od ADM na PW) :) - byłeś zadowolony z usług w/w ASO? :wink:

Trik - 27-07-2011, 00:54

jaceksu79 napisał/a:
byłeś zadowolony z usług w/w ASO?

Jak najbardziej. I nadal zamierzam do nich jeździć w razie potrzeby czy przeglądu.

jaceksu79 - 27-07-2011, 01:02

I tak trzymać :D :headbang:
Trik - 07-11-2011, 23:27

No i miałem potrzebę, zatem zajechałem. Naprawa wykonana, jazda próbna Lancerem z motorkiem 1.6 zaliczona, dzięki Jacek (szkoda że na rezerwie :twisted: ) i za podwiezienie też dzięki. Tylko za wcześnie chyba przyjechałem, albo nie powiedziałem że trzeba, a kareta brudasek. A przed moim to Lancerka myli. :evil:
btomek - 26-02-2012, 14:32

Nietety jestem zmuszony dodać swoją negatywną opinie na temat Grafix'u, aczkolwiek tyczy się to salonu sprzedaży a nie serwisu. Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem.
Mam nadzieję, że podejcie serwisu do klienta będzie lepsze, gdyż autko niebawem zostanie zakupione.

mitsu00 - 26-02-2012, 21:31

btomek napisał/a:
Nietety jestem zmuszony dodać swoją negatywną opinie na temat Grafix'u, aczkolwiek tyczy się to salonu sprzedaży a nie serwisu. Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem.
Mam nadzieję, że podejcie serwisu do klienta będzie lepsze, gdyż autko niebawem zostanie zakupione.
Nie no bez przesady..... Nie mozna bylo po prostu podejsc do sprzedawcy i zapytac?
Moomin - 26-02-2012, 21:46

mitsu00 napisał/a:
btomek napisał/a:
Nietety jestem zmuszony dodać swoją negatywną opinie na temat Grafix'u, aczkolwiek tyczy się to salonu sprzedaży a nie serwisu. Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem.
Mam nadzieję, że podejcie serwisu do klienta będzie lepsze, gdyż autko niebawem zostanie zakupione.
Nie no bez przesady..... Nie mozna bylo po prostu podejsc do sprzedawcy i zapytac?

No właśnie. Inny by był znowu niezadowolony, że nie dadzą popatrzeć spokojnie i się przymierzyć tylko się zaraz narzucają. Tu nie ma idealnego rozwiązania.

artisan - 26-02-2012, 23:35

Gdy odwiedziłem salon pierwszy raz, to też dość długo nikt do mnie nie podchodził, dzięki temu mogłem spokojnie pooglądać te auta którymi byłem zainteresowany. Potem zagadnął mnie Jackie i tak rozpoczęła się moja przygoda z firmą Mitsubishi a miała być Mazda lub Honda. :D

Mi taki układ odpowiada ale faktycznie trzeba umieć wypośrodkować aby potencjalny klient nie czuł się "zlany" ani "zmolestowany" nadmierną gorliwością sprzedawcy.

bastek - 27-02-2012, 00:34

hm... zastanawiam się czy się drugi raz nie wybrać do Białegostoku celem:
1.zapoznania słynnego Jackiego
2.przenocowania się w Supraślu
3.na gruntowny przegląd lancerka po 100.000 km, ze szczególnym uwzględnieniem szklanek (takich w silniku, nie na kawę)

mitsu00 - 27-02-2012, 06:28

Osobiscie uwazam ze sprzedawca powinien byc dostepny, ale nie natretny. Dac klientowi swobodna reke podotykac, poogladac i jesli zajdzie taka potrzeba, doradzic.
btomek - 27-02-2012, 08:28

Nie oczekiwałem tego, iż sprzedawca przybiegnie z kartonem folderów, kluczykami do auta testowego i kawą albo zimnym browarem. :P Wystarczyłoby jakby śladem innych salonów, podszedł i zapytał czy może w czymś pomóc.
Jackie - 27-02-2012, 09:29

btomek napisał/a:
Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem.

Bardzo za to przepraszam! Sprzedawca powinien oczywiście dać nieco "swobody" klientowi ale też jego zadaniem jest dać sygnał, że jest do dyspozycji - to w końcu jego zawód. Nie chcę szukać usprawiedliwień (pewnie coś bym wymyślił ;) ) ani głupio się tłumaczyć - zwyczajnie błąd, za który przepraszam. Jeżeli będzie Pan zainteresowany zakupem auta - proszę dać mi znać 604 269 777, zapewniam, że powetuję tę wpadkę warunkami zakupu.
Pozdrawiam

Jacek Łukaszewski



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group