[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Łożysko koła przedniego
brzozowski886 - 30-04-2011, 19:19
No dzięki dopiero teraz zobaczyłem jak to łożysko dokładnie wygląda.
dawido - 30-04-2011, 19:34
witam
mi tez poszlo lozysko zaraz w ten sam dzien co wymienilem drazek i wachacz banan.
no i pojecha do ic i na swoich znizkach kupil i zamontowal<dodam ze ma gosc mega wiedze o autach>
jesli chodzi o samo lozysko to kupil wraz z ta flansza ta wieksza(on ma ale mega znizki w tym sklepie)jak stwierdzil mam wiecej szczescia niz rozumu
bo podobno wystepuja w 2 rodzajach
musial tylko mlotkiem popukac i wymontowac.
teraz czeka mnie wymiana lewej strony i zrobienie zbierznosci no i na tym chyba koniec
bo juz caly przod prawie nowy
pozdr i omijac dziury:D
0
m6riano - 30-04-2011, 19:54
Flansze to ma każde łożysko (w galu).
Chodziło ci pewnie o piaste.
Raz że nie potrzeba jej wymieniać bo nawet tak jak ja miałem słabe szpilki to wystarczy je wymienić, no chyba że ktoś nie ma prasy wtedy tak..młotkiem nie polecam...
ps. kupując japan line:
otrzymujemy koyo:
za jedyne 230zł(z moimi zniżkami)
kurak80 - 04-05-2011, 20:26
No i będe musiał wymienić łożysko z przodu ( oczywiście Koyo)....tylko napiszcie mi prosze czy po wymianie bede musiał ustawić zbiezność??...z tego co się orientuje to niby tak...ale rozmawiałem z jednym mechanikiem który stwierdził że niekoniecznie trzeba ustawiać ponieważ coś tam można wysterować na Mcphersonie...z kolei kolega wymieniał w warsztacie i też nie musiał bo zrobili mu "na samochodzie" jak to on określił....sam już nie wiem zgłupiałem....mój galant to rocznik 97 silnik 2,5..
m6riano - 05-05-2011, 00:30
Jak masz za dużo kasy to i po wymianie tarcz możesz iść ustawiać zbieżność..;-)
KaWu - 05-05-2011, 08:20
kurak80, nie ma sensu ustawiac zbieznosci.
kurak80 napisał/a: | rozmawiałem z jednym mechanikiem który stwierdził że niekoniecznie trzeba ustawiać ponieważ coś tam można wysterować na Mcphersonie... |
Gratuluje mechanika. Gal nie ma McPersona.
kurak80 - 05-05-2011, 11:58
hhehe kasy nie mam za dużo właśnie dlatego pytam żeby niepotrzebnie jej nie wydawać....a mechanik może po prostu nie wiedział że gal nie ma Mcpersona bo to była luźna rozmowa ..
Tomek - 05-05-2011, 14:55
jaką wymiar ma nakrętka mocująca piaste do półosi??
Hugo - 05-05-2011, 15:11
tomek84 napisał/a: | jaką wymiar ma nakrętka mocująca piaste do półosi?? | Na klucz 32 mm.
Tomek - 05-05-2011, 15:19
bardzo ciężko to idzie w Galu ? bo w Audi 80 urwaliśmy 2 klucze, i ostatecznie od znajomego mechanika wzieliśmy klucz zrobiony z dwóch rur, długości jakies 60 cm
fj_mike - 05-05-2011, 15:25
tomek84 napisał/a: | bardzo ciężko to idzie w Galu ? |
W trzech przypadkach na trzy z jakimi miałem do czynienia, poszło średnio
Grzechotka z przedłużką niezastąpiona.
Hugo - 05-05-2011, 16:44
tomek84 napisał/a: | bardzo ciężko to idzie w Galu ? | Odkręcałem nie raz i o dziwo bez problemu
QwiateQ - 05-05-2011, 23:09
tomek84 napisał/a: | bardzo ciężko to idzie w Galu |
ponieważ jest tam jeden z największych momentów dokręcania w Mitsu. OIDP 195-235 Nm, do weryfikacji.
Z mojej strony, musiałem dla klucza dynamometrycznego (ramię ~70), zaprzeć się nogą i zrobić "martwy ciąg" w pozycji poziomej (taki przypadek) aby uzyskać jednostajnym ciągiem zadany moment. Dodam że nie należę do tych co wiatr ich niesie, a spory moment jest uzasadniony. Tandemowe łożysko KOYO jest całkiem przyzwoite.
polleck - 14-05-2011, 11:53
Witajcie.
Kupiłem wczoraj łożysko Maxgear o symbolu 4325/MG, foto pudełka:
Łożysko samo w sobie ma tylko napisy MAXGEAR oraz symbol 4325/MG. Ciekawi mnie kto to produkuje. Jak tylko deejay je wymieni to dam znać jak jest ciche.
Pozdrawiam.
EDIT:
-------
Zapomniałem, cena 110zł odbiór osobisty we Wrocławiu.
EDIT2:
------
Samo łożysko (oczywiście z flanszą), bez piasty.
m6riano - 14-05-2011, 18:11
Z piastą?Ile dałeś?
|
|
|