To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

Morfi - 31-10-2008, 07:49

To teraz niskie 9s do setki :) Pogratulować tylko :P
londolut - 31-10-2008, 07:50

Pięknie :D

Na 4ce mieliło kapcia ?

pawela - 31-10-2008, 07:53

Morfi napisał/a:
To teraz niskie 9s do setki :) Pogratulować tylko :P

będzie mniej, skoro Kleju na seryjnej skrzyni kręcił 8,5 do licznikowych 100 :D

londolut napisał/a:
Pięknie :D

Na 4ce mieliło kapcia ?

przy szybkim puszczeniu sprzęgła i wciśnięciu gazu - tak

harpagan - 31-10-2008, 07:54

pawela napisał/a:
założone, odebrane :D
Całą noc nie spałem, auto zmieniło się nie do poznania. TO DEMON! :twisted:

Gratuluje :)
pawela napisał/a:

Dwójka odcina przy 88km/h, trójka przy 137, więc skrzynia jest sporo krótsza.
Przy 100km/hna 5 biegu mam 3300rpm.

A czemu tak ?
Przy jakich obrotach odcina?

pawela - 31-10-2008, 08:03

harpagan napisał/a:
pawela napisał/a:
założone, odebrane :D
Całą noc nie spałem, auto zmieniło się nie do poznania. TO DEMON! :twisted:

Gratuluje :)
pawela napisał/a:

Dwójka odcina przy 88km/h, trójka przy 137, więc skrzynia jest sporo krótsza.
Przy 100km/hna 5 biegu mam 3300rpm.

A czemu tak ?
Przy jakich obrotach odcina?


normalnie 6750, czyli 7200 licznikowe

'Normalne' F5M22 z 1.6 odcina na 2 przy 96 i 3 przy 150. Skrzynia z GTi ma krótsze przełożenie główne, co się czuje na przyspieszaniu i elastyczności :biggrin:

harpagan - 31-10-2008, 08:17

pawela napisał/a:
Normalne' F5M22 z 1.6 odcina na 2 przy 96 i 3 przy 150. Skrzynia z GTi ma krótsze przełożenie główne, co się czuje na przyspieszaniu i elastyczności :biggrin:

Chyba za wczesnie jeszcze jest :)
Nie przyszlo mi do glowy ze mojego mozna podkrecic prawie 1000 wyzej :)

Anonymous - 31-10-2008, 08:43

pawela napisał/a:
przy szybkim puszczeniu sprzęgła i wciśnięciu gazu - tak

Zainwestuj w opony z najwyższej półki to będzie po problemie... :D A czy Twoje jest najszybsze :?: :P Ja też mam w papierach CA4A :D

Morfi - 31-10-2008, 08:55

Toyo Proxes :) polecam :) niesamowita trakcja :D
londolut - 31-10-2008, 09:51

Morfi napisał/a:
Toyo Proxes :) polecam
Albo Falken lub Yokohama.
Anonymous - 31-10-2008, 10:05

Pawel twoje mody - szacun za zapal i serducho :)
Co do opon Falkeny odradzam -sliskie jak cholera - na efektowne boki taaak, takto lepiej Toyaki lub Yokohamy :)

Anonymous - 31-10-2008, 10:10

P.S
Wlasnie gadam z Londem i tak sie zastanawiamy jakbytak na kresce postawic pawele i steina - tobie tez sie to dobrze kręci wariacie...pomyslcie :)
rezultaty moga byc zaskakujace
hehe
my nic nie sugerujemy hheh

Hugo - 31-10-2008, 15:19

londolut napisał/a:
Na 4ce mieliło kapcia ?
Moje byłe CAO 1.6 na mokrym asfalcie zrywało przyczepność po gwałtownym puszczeniu pedału sprzęgła na 4 biegu.
rosomak1983 - 31-10-2008, 18:28

GRATKI!!! Swietny pomysł chyba wczesniej nikt na to nie wpadł... Nie no Pawela musisz mnie kiedy przewieść... Albo sprawdzimy jak sobie da rade mój dzielny lancelot w starciu z twoim demonem :wink:
Cytat:
Przy 100km/hna 5 biegu mam 3300rpm

Ja mam przy setce równiutkie 3000... PS mam pytanko czy przez ta krótka skrzynie nie ucierpi predkosc max. oraz z cielkawoscia czakam na raporty spalania... tylko w normalnej jezdzie bo teraz pewnie szarżujesz :twisted: SZEROKOSCI!!!

karolgt - 31-10-2008, 18:33

rosomak1983 napisał/a:
PS mam pytanko czy przez ta krótka skrzynie nie ucierpi predkosc max.


a co za różnica czy pojdzie 200 czy 220 ? :P
wazne ze do setki troche zyskuje :)

jesli czasy (mowimy oczywiscie o licznikowym pomiarze wiec nie jakims super super dokladnym) zejda do 8.0s albo niżej tzn ze warto w kazdym 1,6 wsadzac skrzynie z gti :)

pawela - 31-10-2008, 18:43

dokładnie V-max spadnie, ale ile razy z niego skorzystałem? 1-2... ? A przyspieszanie i elastyczność? :D

Dostałem cynka, że na wieczorny riding kolega z Honda Team Lublin może weźmie G-Techa :D
Więc jak się uda to pomierzymy :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group