Nasze Miśki - custom COLT by pawela
Morfi - 31-10-2008, 07:49
To teraz niskie 9s do setki Pogratulować tylko
londolut - 31-10-2008, 07:50
Pięknie
Na 4ce mieliło kapcia ?
pawela - 31-10-2008, 07:53
Morfi napisał/a: | To teraz niskie 9s do setki Pogratulować tylko |
będzie mniej, skoro Kleju na seryjnej skrzyni kręcił 8,5 do licznikowych 100
londolut napisał/a: | Pięknie
Na 4ce mieliło kapcia ? |
przy szybkim puszczeniu sprzęgła i wciśnięciu gazu - tak
harpagan - 31-10-2008, 07:54
pawela napisał/a: | założone, odebrane
Całą noc nie spałem, auto zmieniło się nie do poznania. TO DEMON!
|
Gratuluje
pawela napisał/a: |
Dwójka odcina przy 88km/h, trójka przy 137, więc skrzynia jest sporo krótsza.
Przy 100km/hna 5 biegu mam 3300rpm. |
A czemu tak ?
Przy jakich obrotach odcina?
pawela - 31-10-2008, 08:03
harpagan napisał/a: | pawela napisał/a: | założone, odebrane
Całą noc nie spałem, auto zmieniło się nie do poznania. TO DEMON!
|
Gratuluje
pawela napisał/a: |
Dwójka odcina przy 88km/h, trójka przy 137, więc skrzynia jest sporo krótsza.
Przy 100km/hna 5 biegu mam 3300rpm. |
A czemu tak ?
Przy jakich obrotach odcina? |
normalnie 6750, czyli 7200 licznikowe
'Normalne' F5M22 z 1.6 odcina na 2 przy 96 i 3 przy 150. Skrzynia z GTi ma krótsze przełożenie główne, co się czuje na przyspieszaniu i elastyczności
harpagan - 31-10-2008, 08:17
pawela napisał/a: | Normalne' F5M22 z 1.6 odcina na 2 przy 96 i 3 przy 150. Skrzynia z GTi ma krótsze przełożenie główne, co się czuje na przyspieszaniu i elastyczności |
Chyba za wczesnie jeszcze jest
Nie przyszlo mi do glowy ze mojego mozna podkrecic prawie 1000 wyzej
Anonymous - 31-10-2008, 08:43
pawela napisał/a: | przy szybkim puszczeniu sprzęgła i wciśnięciu gazu - tak |
Zainwestuj w opony z najwyższej półki to będzie po problemie... A czy Twoje jest najszybsze Ja też mam w papierach CA4A
Morfi - 31-10-2008, 08:55
Toyo Proxes polecam niesamowita trakcja
londolut - 31-10-2008, 09:51
Morfi napisał/a: | Toyo Proxes polecam | Albo Falken lub Yokohama.
Anonymous - 31-10-2008, 10:05
Pawel twoje mody - szacun za zapal i serducho
Co do opon Falkeny odradzam -sliskie jak cholera - na efektowne boki taaak, takto lepiej Toyaki lub Yokohamy
Anonymous - 31-10-2008, 10:10
P.S
Wlasnie gadam z Londem i tak sie zastanawiamy jakbytak na kresce postawic pawele i steina - tobie tez sie to dobrze kręci wariacie...pomyslcie
rezultaty moga byc zaskakujace
hehe
my nic nie sugerujemy hheh
Hugo - 31-10-2008, 15:19
londolut napisał/a: | Na 4ce mieliło kapcia ? | Moje byłe CAO 1.6 na mokrym asfalcie zrywało przyczepność po gwałtownym puszczeniu pedału sprzęgła na 4 biegu.
rosomak1983 - 31-10-2008, 18:28
GRATKI!!! Swietny pomysł chyba wczesniej nikt na to nie wpadł... Nie no Pawela musisz mnie kiedy przewieść... Albo sprawdzimy jak sobie da rade mój dzielny lancelot w starciu z twoim demonem
Cytat: | Przy 100km/hna 5 biegu mam 3300rpm |
Ja mam przy setce równiutkie 3000... PS mam pytanko czy przez ta krótka skrzynie nie ucierpi predkosc max. oraz z cielkawoscia czakam na raporty spalania... tylko w normalnej jezdzie bo teraz pewnie szarżujesz SZEROKOSCI!!!
karolgt - 31-10-2008, 18:33
rosomak1983 napisał/a: | PS mam pytanko czy przez ta krótka skrzynie nie ucierpi predkosc max. |
a co za różnica czy pojdzie 200 czy 220 ?
wazne ze do setki troche zyskuje
jesli czasy (mowimy oczywiscie o licznikowym pomiarze wiec nie jakims super super dokladnym) zejda do 8.0s albo niżej tzn ze warto w kazdym 1,6 wsadzac skrzynie z gti
pawela - 31-10-2008, 18:43
dokładnie V-max spadnie, ale ile razy z niego skorzystałem? 1-2... ? A przyspieszanie i elastyczność?
Dostałem cynka, że na wieczorny riding kolega z Honda Team Lublin może weźmie G-Techa
Więc jak się uda to pomierzymy
|
|
|