To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D

tomasztomasz - 19-01-2015, 08:34

Diesel technika w Lublinie
rok gwarancji bez limitu przebiegu km.
Szybko i ceny mieli konkurencyjne (poltora roku temu robilem i jest ok)

malinow2 - 27-01-2015, 11:07

Ja z usług Pana Zbyszka jestem bardzo zadowolony . Jestem z Zgorzelca i w mojej okolicy nie ma nikogo kto by robił te pompy , a jak już to kwoty regeneracji czy naprawy ( jak zwał tak zwał ) były horrendalnie duże . Moja pompa trafiła niestety ( !!! ) do DIESEL SERWIS ( Rzeszów ul. Wita Stwosza 53 ) gdzie zostałem oszukany !!! Moja pompa została podmieniona na totalny szrot na którym auto nie miało prawa chodzić ( tą która wysłałem auto było na chodzie ) , najlepsze jest to że nawet nie zmienili czujnika TPS , gdzie u mnie był nowy ( bo "myślałem" że dlatego tak auto kopci ) . Na koniec za tą ''przyjemność '' zapłaciłem 250 zł .

Całe szczęście z opresji uratował mnie Pan Zbyszek , za co dziękuje . :D 8)
Jeżeli ktoś uważa że można zrobić gdzieś taniej , to droga wolna ... Ale wiem jedno , nie będzie tak zadowolony jak z usług Zbyszka :wink:

Pozdrawiam :wink:

czortunio - 28-01-2015, 00:55

Dostałeś wydruk ze stołu probierczego ?
malinow2 - 28-01-2015, 09:24

Jeśli chodzi o wydruk probierczy to mogę sobie nim wiesz co zrobić ... :D Nie znam się na tym , dla mnie ważne jest to że mam gwarancje . Jeśli tobie tak bardzo potrzebny jest wydruk a pan Zbyszek nie wiem czy ogólnie daje , ale jeśli nie a ty bardzo potrzebujesz to idź do innej firmy takiej co ci da i po temacie :roll:

Pamiętaj że nie mówimy o nowych pompach . Ale załóżmy że byś kupił byś nową pompę to interesuje cie wykres czy gwarancja ?

Jeszcze jedna sprawa masz Pajero III 2.5 TD więc co ty możesz wiedzieć na temat tych pomp z własnych doświadczeń ? Jeśli tylko z forum no to sorry o czym tu mówimy ..

czortunio - 29-01-2015, 12:31

Nie znam firmy dającej wydruk ze stołu probierczego nie udzielającej przynajmniej rok gwarancje bez limitu km :D

Jeśli regeneruję turbinę, dostaję protokół wyważenia. Jeśli regeneruję wtryskiwacz, dostaję protokół ze stołu probierczego, jeśli regeneruję pompę dostaję również taki protokół (a przynajmniej go oczekuję, płacąc ciężkie tysiące :roll: ).
Wydruk to potwierdzenie, że regenerujący dysponował odpowiednim sprzętem i parametry końcowe są takie i takie. To bardzo ważne. To jedyna możliwość dla klienta kontroli podzespołu po regeneracji.
Zresztą o czym mowa ? Każda szanująca się firma daje takie protokoły, nie jest to nic nadzwyczajnego i nie ma się z czym kryć, jeśli robota została wykonana profesjonalnie.

Jeśli Ciebie interesuje tylko gwarancja - proszę bardzo. Moje wymagania są nieco wyższe.

To podobnie jak z geometrią. Jedziesz, ustawiają. I skąd wiesz czy jest dobrze ? Skąd wiesz jakie wartości zostały ustawione ? A no powinieneś otrzymać wydruk, z wartościami osiągniętymi i normą.
Mimo idealnych parametrów samochód może nadal ściągać ... Ale dzięki pisemnemu potwierdzeniu z maszyny (a ta się nie myli jak człowiek) można spokojnie szukać problemu gdzie indziej.

maciej pajero - 30-01-2015, 00:02

uwaga na oszusta z pompa wtryskowa z poznania gościu niezle sciemnia
mam jedynie numer tel do niego 789-327-493
jeżeli niechcecie sciemy nic nie bierzcie od niego pozdrawiam

[ Dodano: 02-02-2015, 22:36 ]
:evil:

:roll: polecam pierwsze w polsce pierwsze na swiecie zbiorniki z nierdzewki do mitsubishi pajero




https://www.facebook.com/...?type=1&theater

PIOTR_FOTO - 10-02-2015, 13:52

Witam. Mimo, że pompa w Pajero III sprawia tyle kłopotów, to wraz chcę mieć to auto. W jednym z magazynów motoryzacyjnych przeczytałem, że w 2003 roku silnik 3.20 DiD przeszedł pewne modyfikacje związane m.in z usterkową pompą wtryskową, zmieniono też układ EGR. Czy może ktoś potwierdzić te informacje? Bo w magazynach też nie zawsze rzetelnie wszystko piszą.
zbyszekm2 - 10-02-2015, 15:14

tylko egr i przepustnice zmodyfikowano, pompa jest ta sama.
Georg - 10-02-2015, 22:18

PIOTR_FOTO napisał/a:
Mimo, że pompa w Pajero III sprawia tyle kłopotów, to wraz chcę mieć to auto. W jednym z magazynów motoryzacyjnych przeczytałem, że w 2003 roku silnik 3.20 DiD przeszedł pewne modyfikacje związane m.in z usterkową pompą wtryskową (...)

Pompa nie jest usterkowa. Kłopoty - zresztą do uniknięcia - sprawia brudne paliwo.

PIOTR_FOTO - 10-02-2015, 22:31

OK, ale czy w Pajero 3.2 wystarczy wymienić zbiornik? Bo jak czytałem, to on jest przyczyną problemów. Czy trzeba zrobić coś jeszcze, aby pompa nie padła? Może częstsza wymiana filtra paliwa?
Grigori - 10-02-2015, 23:53

Najlepiej jeszcze dołożyć dodatkowy filtr paliwa

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=90841

Ciekawą opcją są właśnie filterki do pieców CO na ropę , gdzieś na wschodnim forum widziałem takie rozwiązanie
Pisali ze nie ma problemu ze spadkiem mocy ,
Jak znajdę to podrzucę,

PIOTR_FOTO - 12-02-2015, 08:36

Tak jak czytam wypowiedzi wszystkich to dochodzę do wniosku, że po kupnie Pajero, nawet jak jest wszystko OK, to aby mieć święty spokój to trzeba wymienić zbiornik paliwa i wlew paliwa na nowe.
jepm - 12-02-2015, 10:45

Jest dokładnie tak jak piszesz PIOTR_FOTO - trzeba założyć przed zakupem pakiet startowy min. zbiornik+popmpa+wlew+EGR+rozrząd+hamulce i nie liczyć że coś z tego zestawu uda się pominąć, reszta jak w innych autach, ale właśnie dlatego ceny rynkowe używanych Mitsu są znacznie niższe niż np. Land Cruisera 120 (ten chyba jest najbardziej podobny do Mitsu). Tyle że po zrobieniu tego masz auto które moim zdaniem niczym nie ustępuje LC 120 (choć cena robi się podobna) i powinno być równie trwałe (jeżeli jesteś fanem LC i nie jesteś obiektywny) o ile nie trwalsze (jeżeli nie jesteś fanem LC i jesteś obiektywny). D4D Toyoty to też nie sam cud-miód, choć ze 2L/100km zaoszczędzisz. Jałową dyskusje na temat ramy pominę :mrgreen:
PIOTR_FOTO - 12-02-2015, 11:16

Dokładnie. Sytuacja z Pajero III jest do opanowania i to naprawdę fajny wózek, który kiedyś na pewno będę miał. No może silnik nie gra tak ładnie jak w moim Galancie :mrgreen: ale ma za to mnóstwo innych zalet.
Wracając do tematu to zbiorników na allegro też jest kilka do wyboru różnych jakości-trzeba uważać, żeby nie kupić bubla. Z drugiej strony ciekawe, czy MMC poprawiło te zbiorniki i ile może kosztować oryginał. Zaraz napiszę do serwisu i zobaczymy co odpowiedzą.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc oryginalny zbiornik to bagatela 4000 zł. Zmieniono numer fabryczny zbiornika i prawdopodobnie (informacja niepotwierdzona) zmienił się producent. Czy jest lepszy jakościowo tego nikt nie wie.
A na regenerację pompy jest gwarancja tylko wtedy, jak jest zmieniany zbiornik.

Nesene - 24-02-2015, 16:50

A macie pomysł na to że jak rano odpalam miśka i zostawiam go na wolnych obrotach to dymi jak parowóz, a spaliny śmierdzą jak w starym PKS-ie i tak może dymić i 10 min, natomiast jak zaraz po uruchomieniu ruszę i wystarczy kilka metrów w tył i przód tyle co zawrócenie na podjeździe to nie ma ani chmury dymu ani gryzących spalin, ich zapach przypomina raczej diesla z dpf. Ma ktoś pomysł co może dawać takie objawy?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group