To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant V6 Juiceman'a

Kmer - 11-05-2009, 10:19

Juiceman napisał/a:
Jak się dowiedziałem od (deejay'a), w nowych klimach temperatura ma mieć +6' w Galantach jest już dobrze jak ma 8'-8,5' stopni.

Temperaturę mierzy się nie na wyjściu z nawiewu,a wewnątrz tunelu,około 10 cm w głąb,i można stwierdzić ze klima chodzi dobrze jak temp. wynosi miedzy 6 a 9,5'C,w tych granicach powinna się załączać i wyłączać pompa klimatyzacji.

Marcino - 11-05-2009, 12:48

Juiceman napisał/a:
seir napisał/a:
Co się działo z Twoją klimą? Mi poniżej 17 nie zejdzie, jak to naprawić?


Na klimatronicu na pewno nie zejdziesz poniżej 17 stopni. Chodzi mi o temperaturę wyjściową przy nawiewie. Jak się dowiedziałem od (deejay'a), w nowych klimach temperatura ma mieć +6' w Galantach jest już dobrze jak ma 8'-8,5' stopni.

Moja klima po roku czasu wczoraj tez sie skonczyła... tzn podczas jady z wawy przestała chłodzić..:(, wczesniej po zgaszeniu silnika było słychac takie syki dochodzące z parownika. Temp nie mierzyłem ale przestało być tak chłodno jak poprzednio. Po naprawie zmierze termometrem i dam znac.

Juiceman - 12-05-2009, 00:24

Kolejny (niespodziewany) dzień napraw przy miśku ; )
Pamiętacie zdjęcie z wgnieconym błotnikiem? Jeśli nie to fotka niżej

Jak się domyślacie błotnik zaczął dziś wyglądać jak błotnik, a tak wyglądał przebieg prac :
Młotek w dłoń i heja:

Później to już tylko iskry leciały :

Gdy już powierzchnia została pozbawiona resztek lakieru, a wyglądało to mniej więcej tak:

Był czas na szpachle:

I wygładzanie:

.... i kolejne wygładzanie....

Aż, w końcu błotnik nabierał wyglądu:

Kolejnym etapem był podkład:

.... no i nabrał wyglądu:

A to wszystko dzięki FACHOWCOWI Bartkowi vel "deejay":


DZIĘKI ! ! !

Błotnik w tym tygodniu pójdzie do pomalowania wraz z tylnią łatą pozostawioną przez Niemca.
Z ponad planowych działań, został zdjęty grill miejsca gdzie pojawiał się nalot rdzy zostały zdarte do gołej blachy i pryśnięte ocynkiem:

Następnie klakson został zdjęty i dostał odrobinę meksykańskiej czerwieni (przyokazji została przyklejona naklejka oznajmująca 2500 v6 :twisted: ):


Następnie w końcu została zamontowana płyta pod silnikiem:

A także, odpowietrzenie układu hamulcowego w lewym tylnim kole od razu z rewizją klocków hamulcowych, co mnie ucieszyło gdyż klocki to prawie funkiel nówki, tylnie lampy nabrały w końcu głębi, zostały potraktowane pastą woskową lekkościerną TEMPO

jacek11 - 12-05-2009, 17:09

No to się działo :)
Rozumiem,że będziecie jeszcze podkładować błotnik ciemnym podkładem :roll:

londolut - 12-05-2009, 17:45

W końcu coś ruszyło z tym twoim Galanciorem ;) Rekin zacznie teraz nabierać rumieńców i będziesz zadowolony na maxa ;)
Juiceman - 14-05-2009, 23:34

jacek11 napisał/a:
No to się działo :)
Rozumiem,że będziecie jeszcze podkładować błotnik ciemnym podkładem :roll:

Jacku nie byl podkładowany dodatkowo ciemnym.

Wczoraj została zakupiona farbka wraz z klarem ;) , dziś prace znowu ruszyły,
Przygotowanie do malowania, tym razem bez użycia siatek tesco xD

Pierwsze warstwy lakieru na błotniku :


Panowie z firmy MOTIP naprawdę się spisali przy dobieraniu koloru : )
A tu po nałożeniu klaru:


Wybaczcie jakość, zdjęć ale były robione komórką, w lakierze pod różnym kontem widać inne odcienie ( ale to wina świeżego lakieru oraz oświetlenia). Następnym etapem będzie polerka papierem 2000, a na końcu maszyną i być może znikną listwy wraz z łatą niemiecką na tyłku Galanta=)

Następne relacje pod koniec tygodnia lub na początku następnego =] :)

deejay - 14-05-2009, 23:41

Juiceman napisał/a:
w lakierze pod różnym kontem widać inne odcienie ( ale to wina świeżego lakieru oraz oświetlenia).


to tzw "zakurz" , ale polerka wszystko zniweluje :wink:

londolut - 15-05-2009, 00:30

Juiceman napisał/a:
Następnym etapem będzie polerka papierem 2000, a na końcu maszyną
Matowanie na mokro papierem 2000 i polerowanie gąbką polerską ;)
Anonymous - 15-05-2009, 10:01

No i w pytę :D Przemek ile płaciłeś za lakier ?
Juiceman - 15-05-2009, 10:47

Całe 45zł, a to fotka z okna na zoomie z komórki

Juiceman - 17-05-2009, 00:48

Kolejna Aktualizacja :
Galant w końcu stracił wszystkie "chromowane" listwy założone przez poprzedniego właściciela, a oto jak wygląda tył:

(Kurde teraz ta klapa jakaś taka "pusta", przyzwyczaiłem się do nich :? )
Także dziś została usunięta obrzydliwa łata na dupsku Galanta:


Po zeszlifowaniu "lakieru do paznokci" miejsce łaty wyglądało tak:

A później:


Aż w końcu zaczął wyglądać:

Do poprawy poszedł błotnik z przodu:

Teraz to już w ogóle bajka : )
Oczywiście nie obyło się z poza planowych działań:
Wszystkie śruby pod maską nabrały dawnego blasku, podtrzymanie maski dostało srebrny kolorek oraz pokrywa silnika została pociągnięta czarnym matem.


Jutro powinny być zamieszczone zdjęcia jak to wszystko wygląda w dzień ew. w pon.=)
EDIT:
zapomniałem dodać, w tylniej wycieraczce została mocniej naciągnięta sprężyna, ponadto została odrestaurowana i czarny mat został poprawiony/rdza usunięta :)

rosomak1983 - 17-05-2009, 01:01

Juiceman, ile w koncu wyszedł koszt takiego ocynku? Da sie to zrobić samemu?
Juiceman - 17-05-2009, 01:13

rosomak1983 napisał/a:
Juiceman, ile w koncu wyszedł koszt takiego ocynku? Da sie to zrobić samemu?


Ale te śruby jeszcze nie są ocynkowane został tylko zdarty osad który powstał na nich przez te 12 lat, na szlifierce stołowej, ale jak mówiłem są to groszowe sprawy = ), śmiało możesz poszukać jakiegoś zakładu który świadczy usługi galwaniczne.

kochajj - 17-05-2009, 09:20

fajnie wyszlo, tylko szkoda, ze trzeba bylo 2gi raz malowac :)
Kmer - 17-05-2009, 09:41

rosomak1983, Juiceman,
Polecam zakup ustrojstwa które się nazywa FOSOL doczyszczenia śrub i elementów metalowych,ja wszystkie śruby,blaszki a nawet podpórkę podtrzymującą maskę,wyczyściłem,wszystko wróciło do pierwotnego stany,z nowości auta,specyfik do dostania w sklepie chemicznym,i nie jest drogi około 3zl za 330ml.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group