Nasze Miśki - Galant V6 Juiceman'a
Kmer - 11-05-2009, 10:19
Juiceman napisał/a: | Jak się dowiedziałem od (deejay'a), w nowych klimach temperatura ma mieć +6' w Galantach jest już dobrze jak ma 8'-8,5' stopni. |
Temperaturę mierzy się nie na wyjściu z nawiewu,a wewnątrz tunelu,około 10 cm w głąb,i można stwierdzić ze klima chodzi dobrze jak temp. wynosi miedzy 6 a 9,5'C,w tych granicach powinna się załączać i wyłączać pompa klimatyzacji.
Marcino - 11-05-2009, 12:48
Juiceman napisał/a: | seir napisał/a: | Co się działo z Twoją klimą? Mi poniżej 17 nie zejdzie, jak to naprawić? |
Na klimatronicu na pewno nie zejdziesz poniżej 17 stopni. Chodzi mi o temperaturę wyjściową przy nawiewie. Jak się dowiedziałem od (deejay'a), w nowych klimach temperatura ma mieć +6' w Galantach jest już dobrze jak ma 8'-8,5' stopni. |
Moja klima po roku czasu wczoraj tez sie skonczyła... tzn podczas jady z wawy przestała chłodzić..:(, wczesniej po zgaszeniu silnika było słychac takie syki dochodzące z parownika. Temp nie mierzyłem ale przestało być tak chłodno jak poprzednio. Po naprawie zmierze termometrem i dam znac.
Juiceman - 12-05-2009, 00:24
Kolejny (niespodziewany) dzień napraw przy miśku ; )
Pamiętacie zdjęcie z wgnieconym błotnikiem? Jeśli nie to fotka niżej
Jak się domyślacie błotnik zaczął dziś wyglądać jak błotnik, a tak wyglądał przebieg prac :
Młotek w dłoń i heja:

Później to już tylko iskry leciały :
Gdy już powierzchnia została pozbawiona resztek lakieru, a wyglądało to mniej więcej tak:
Był czas na szpachle:

I wygładzanie:
.... i kolejne wygładzanie....
Aż, w końcu błotnik nabierał wyglądu:

Kolejnym etapem był podkład:
 
.... no i nabrał wyglądu:
A to wszystko dzięki FACHOWCOWI Bartkowi vel "deejay":
DZIĘKI ! ! !
Błotnik w tym tygodniu pójdzie do pomalowania wraz z tylnią łatą pozostawioną przez Niemca.
Z ponad planowych działań, został zdjęty grill miejsca gdzie pojawiał się nalot rdzy zostały zdarte do gołej blachy i pryśnięte ocynkiem:
Następnie klakson został zdjęty i dostał odrobinę meksykańskiej czerwieni (przyokazji została przyklejona naklejka oznajmująca 2500 v6 ):
Następnie w końcu została zamontowana płyta pod silnikiem:
A także, odpowietrzenie układu hamulcowego w lewym tylnim kole od razu z rewizją klocków hamulcowych, co mnie ucieszyło gdyż klocki to prawie funkiel nówki, tylnie lampy nabrały w końcu głębi, zostały potraktowane pastą woskową lekkościerną TEMPO
jacek11 - 12-05-2009, 17:09
No to się działo
Rozumiem,że będziecie jeszcze podkładować błotnik ciemnym podkładem
londolut - 12-05-2009, 17:45
W końcu coś ruszyło z tym twoim Galanciorem Rekin zacznie teraz nabierać rumieńców i będziesz zadowolony na maxa
Juiceman - 14-05-2009, 23:34
jacek11 napisał/a: | No to się działo
Rozumiem,że będziecie jeszcze podkładować błotnik ciemnym podkładem |
Jacku nie byl podkładowany dodatkowo ciemnym.
Wczoraj została zakupiona farbka wraz z klarem , dziś prace znowu ruszyły,
Przygotowanie do malowania, tym razem bez użycia siatek tesco xD
Pierwsze warstwy lakieru na błotniku :
 
Panowie z firmy MOTIP naprawdę się spisali przy dobieraniu koloru : )
A tu po nałożeniu klaru:

Wybaczcie jakość, zdjęć ale były robione komórką, w lakierze pod różnym kontem widać inne odcienie ( ale to wina świeżego lakieru oraz oświetlenia). Następnym etapem będzie polerka papierem 2000, a na końcu maszyną i być może znikną listwy wraz z łatą niemiecką na tyłku Galanta=)
Następne relacje pod koniec tygodnia lub na początku następnego =]
deejay - 14-05-2009, 23:41
Juiceman napisał/a: | w lakierze pod różnym kontem widać inne odcienie ( ale to wina świeżego lakieru oraz oświetlenia). |
to tzw "zakurz" , ale polerka wszystko zniweluje
londolut - 15-05-2009, 00:30
Juiceman napisał/a: | Następnym etapem będzie polerka papierem 2000, a na końcu maszyną | Matowanie na mokro papierem 2000 i polerowanie gąbką polerską
Anonymous - 15-05-2009, 10:01
No i w pytę Przemek ile płaciłeś za lakier ?
Juiceman - 15-05-2009, 10:47
Całe 45zł, a to fotka z okna na zoomie z komórki
Juiceman - 17-05-2009, 00:48
Kolejna Aktualizacja :
Galant w końcu stracił wszystkie "chromowane" listwy założone przez poprzedniego właściciela, a oto jak wygląda tył:
(Kurde teraz ta klapa jakaś taka "pusta", przyzwyczaiłem się do nich )
Także dziś została usunięta obrzydliwa łata na dupsku Galanta:
 
Po zeszlifowaniu "lakieru do paznokci" miejsce łaty wyglądało tak:
A później:
 

Aż w końcu zaczął wyglądać:

Do poprawy poszedł błotnik z przodu:
Teraz to już w ogóle bajka : )
Oczywiście nie obyło się z poza planowych działań:
Wszystkie śruby pod maską nabrały dawnego blasku, podtrzymanie maski dostało srebrny kolorek oraz pokrywa silnika została pociągnięta czarnym matem.
Jutro powinny być zamieszczone zdjęcia jak to wszystko wygląda w dzień ew. w pon.=)
EDIT:
zapomniałem dodać, w tylniej wycieraczce została mocniej naciągnięta sprężyna, ponadto została odrestaurowana i czarny mat został poprawiony/rdza usunięta
rosomak1983 - 17-05-2009, 01:01
Juiceman, ile w koncu wyszedł koszt takiego ocynku? Da sie to zrobić samemu?
Juiceman - 17-05-2009, 01:13
rosomak1983 napisał/a: | Juiceman, ile w koncu wyszedł koszt takiego ocynku? Da sie to zrobić samemu? |
Ale te śruby jeszcze nie są ocynkowane został tylko zdarty osad który powstał na nich przez te 12 lat, na szlifierce stołowej, ale jak mówiłem są to groszowe sprawy = ), śmiało możesz poszukać jakiegoś zakładu który świadczy usługi galwaniczne.
kochajj - 17-05-2009, 09:20
fajnie wyszlo, tylko szkoda, ze trzeba bylo 2gi raz malowac
Kmer - 17-05-2009, 09:41
rosomak1983, Juiceman,
Polecam zakup ustrojstwa które się nazywa FOSOL doczyszczenia śrub i elementów metalowych,ja wszystkie śruby,blaszki a nawet podpórkę podtrzymującą maskę,wyczyściłem,wszystko wróciło do pierwotnego stany,z nowości auta,specyfik do dostania w sklepie chemicznym,i nie jest drogi około 3zl za 330ml.
|
|
|