To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jak odczytać kody błędów

fj_mike - 05-02-2012, 03:54

smashthedj napisał/a:
jade -13, engine check i tyle wychodzi:

http://www21.zippyshare.com/v/95475691/file.html

HeLp ;)

ea2a 97'

Błąd 11. Sonda lambda.

smashthedj - 05-02-2012, 10:22

fj_mike napisał/a:
smashthedj napisał/a:
jade -13, engine check i tyle wychodzi:

http://www21.zippyshare.com/v/95475691/file.html

HeLp ;)

ea2a 97'

Błąd 11. Sonda lambda.



dziekuje :)

zazwyczaj engine check zapalal sie na chwilę jak jechałem dłużej na LPG przy określonych obrotach, wystarczyło dac na PB i przegazować.. dodatkowo kata nie mam, ale takie coś to nowość a prawie rok tak jeżdzę

o ile dobrze odczytałem to ABS wymrugał bląd związany z czujnikami predkosci tak?

m6riano - 05-02-2012, 12:19

smashthedj napisał/a:
wystarczyło dac na PB i przegazować..

na LPG też wystarczy przegazować żeby wzbogacić mieszanke...
smashthedj napisał/a:
o ile dobrze odczytałem to ABS wymrugał bląd związany z czujnikami predkosci tak?

latałeś na rękawie?

smashthedj - 05-02-2012, 12:52

m6riano napisał/a:
smashthedj napisał/a:
wystarczyło dac na PB i przegazować..

na LPG też wystarczy przegazować żeby wzbogacić mieszanke...


teraz nawet lekki but i jazda kilka km na PB nie pomogly.. może cos z przewodem nie tak.. bede musial sprawdzic.. btw. odpiecie akumulatora coś pomoże?

m6riano napisał/a:
smashthedj napisał/a:
o ile dobrze odczytałem to ABS wymrugał bląd związany z czujnikami predkosci tak?

latałeś na rękawie?


nie nie, raz juz tak mialem zeszlej zimy jak zna śliskim albo sniegu na mrozie hamowalem ruszalem (ogolnie jak w zaspy wpadałem i probwalem wyjechac) zapalala sie kontrolka i ABS przestawał chodzić, mrugalo ze zwara, odstał swoje w garazu i bylo ok

booohal - 05-02-2012, 19:24

Panowie wyskoczył mi błąd 54 czyli coś z immo. Miał ktoś podobny problem? Może ktoś wie jak usunąć tą usterkę?
Misza1122 - 06-02-2012, 13:48

Hmm mam błąd 92 jeżeli licząc od pierwszego zaświecenia się kontrolki CE. I moje pytanie polega jak mam zinterpretować ten błąd?
nazwa błędu
Zawór położenie przepustnicy system sprzężenia zwrotnego

radek79 - 06-02-2012, 14:43

Misza1122 napisał/a:
Hmm mam błąd 92 jeżeli licząc od pierwszego zaświecenia się kontrolki CE. I moje pytanie polega jak mam zinterpretować ten błąd?
nazwa błędu
Zawór położenie przepustnicy system sprzężenia zwrotnego

jeżeli dobrze pamiętam to uszkodził się elektromagnes w przepustnicy

Misza1122 - 06-02-2012, 18:05

Czyli juz wiem czemu nie od pala... A jak załapie to obryty up. No nic trzeba szukać drugiej przepustnicy. Bo tylko to zostaje?
radek79 - 06-02-2012, 19:38

Misza1122 napisał/a:
Czyli juz wiem czemu nie od pala... A jak załapie to obryty up. No nic trzeba szukać drugiej przepustnicy. Bo tylko to zostaje?

można ją zregenerować, na forum zajmuje się tym Bartek

KaWu - 06-02-2012, 22:19

m6riano napisał/a:
a LPG też wystarczy przegazować żeby wzbogacić mieszanke...


a jak na wyzszych obrotach tez jest ubogo to co :?: :P

smashthedj napisał/a:
zazwyczaj engine check zapalal sie na chwilę jak jechałem dłużej na LPG przy określonych obrotach, wystarczyło dac na PB i przegazować.. dodatkowo kata nie mam, ale takie coś to nowość a prawie rok tak jeżdzę


Zle skalibrowane mapy lpg rozjechaly Ci adaptacje ECU.

bravo78.78 - 12-03-2012, 12:10
Temat postu: i o co kaman?
zaczelo sie od tego:http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32306,szukalem przyczyny i nie znalazlem,postanowilem wymrugac bledy i :shock: ,wyskoczylo 22,23,24, 64,
macie moze jakas porade o co chodzi?jezdzi ok,odpala ok,altek laduje,problemow z ABSem nie zauwazam,no i jaki to ma zwiazek z szybami?

robertdg - 12-03-2012, 18:24

bravo78.78 napisał/a:
22,23,24, 64
Jeżeli to błedy ECU to ostatmni numer związany jest z połaczeniem alternatora (4-o pinowa kośc alternatora od regulatora napięcia), równie dobrze może oznaczac błedy w połaczeniach, uszkodzony regulator albo ECU
bravo78.78 - 12-03-2012, 18:48

wszystko ok.ale wg pomiarów jest bez zastrzeżeń!?dlatego sie pogubilem....,nie lapie o co moze chodzic:(

[ Dodano: 12-03-2012, 19:08 ]
robertdg,a masz sposob na sprawdzenie w?wym,regulatora,lub ECU?

robertdg - 12-03-2012, 19:45

W manualu jest cała rozpiska diagnostyczna w pliku 13.pdf
fredfm - 12-03-2012, 20:51

Koledzy potrzebuję aby ktoś odczytał kody błędów mojego Miśka..
FILM

Dziś rano miałem pierwszą jazdę testową po wymianie cewki i kopułki, po zagrzaniu auta zaświeciła się kontrolka ECU, zatrzymałem się i wymrugałem błędy. Wyskoczył błąd 11 - czyli lambda. Jednak wracając z pracy znów mi zgasl (w ten sam sposób jak przed wymianą kopułki i cewki) i tak kilka razy. Dojechałem powoli do domu, znów spinacz i wymruganie błędów... Tyle że już nie umiem ich odczytać:/ Proszę o pomoc i dziękuje...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group