[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jak odczytać kody błędów
fj_mike - 05-02-2012, 03:54
Błąd 11. Sonda lambda.
smashthedj - 05-02-2012, 10:22
fj_mike napisał/a: |
Błąd 11. Sonda lambda. |
dziekuje
zazwyczaj engine check zapalal sie na chwilę jak jechałem dłużej na LPG przy określonych obrotach, wystarczyło dac na PB i przegazować.. dodatkowo kata nie mam, ale takie coś to nowość a prawie rok tak jeżdzę
o ile dobrze odczytałem to ABS wymrugał bląd związany z czujnikami predkosci tak?
m6riano - 05-02-2012, 12:19
smashthedj napisał/a: | wystarczyło dac na PB i przegazować.. |
na LPG też wystarczy przegazować żeby wzbogacić mieszanke...
smashthedj napisał/a: | o ile dobrze odczytałem to ABS wymrugał bląd związany z czujnikami predkosci tak? |
latałeś na rękawie?
smashthedj - 05-02-2012, 12:52
m6riano napisał/a: | smashthedj napisał/a: | wystarczyło dac na PB i przegazować.. |
na LPG też wystarczy przegazować żeby wzbogacić mieszanke... |
teraz nawet lekki but i jazda kilka km na PB nie pomogly.. może cos z przewodem nie tak.. bede musial sprawdzic.. btw. odpiecie akumulatora coś pomoże?
m6riano napisał/a: | smashthedj napisał/a: | o ile dobrze odczytałem to ABS wymrugał bląd związany z czujnikami predkosci tak? |
latałeś na rękawie? |
nie nie, raz juz tak mialem zeszlej zimy jak zna śliskim albo sniegu na mrozie hamowalem ruszalem (ogolnie jak w zaspy wpadałem i probwalem wyjechac) zapalala sie kontrolka i ABS przestawał chodzić, mrugalo ze zwara, odstał swoje w garazu i bylo ok
booohal - 05-02-2012, 19:24
Panowie wyskoczył mi błąd 54 czyli coś z immo. Miał ktoś podobny problem? Może ktoś wie jak usunąć tą usterkę?
Misza1122 - 06-02-2012, 13:48
Hmm mam błąd 92 jeżeli licząc od pierwszego zaświecenia się kontrolki CE. I moje pytanie polega jak mam zinterpretować ten błąd?
nazwa błędu
Zawór położenie przepustnicy system sprzężenia zwrotnego
radek79 - 06-02-2012, 14:43
Misza1122 napisał/a: | Hmm mam błąd 92 jeżeli licząc od pierwszego zaświecenia się kontrolki CE. I moje pytanie polega jak mam zinterpretować ten błąd?
nazwa błędu
Zawór położenie przepustnicy system sprzężenia zwrotnego |
jeżeli dobrze pamiętam to uszkodził się elektromagnes w przepustnicy
Misza1122 - 06-02-2012, 18:05
Czyli juz wiem czemu nie od pala... A jak załapie to obryty up. No nic trzeba szukać drugiej przepustnicy. Bo tylko to zostaje?
radek79 - 06-02-2012, 19:38
Misza1122 napisał/a: | Czyli juz wiem czemu nie od pala... A jak załapie to obryty up. No nic trzeba szukać drugiej przepustnicy. Bo tylko to zostaje? |
można ją zregenerować, na forum zajmuje się tym Bartek
KaWu - 06-02-2012, 22:19
m6riano napisał/a: | a LPG też wystarczy przegazować żeby wzbogacić mieszanke... |
a jak na wyzszych obrotach tez jest ubogo to co
smashthedj napisał/a: | zazwyczaj engine check zapalal sie na chwilę jak jechałem dłużej na LPG przy określonych obrotach, wystarczyło dac na PB i przegazować.. dodatkowo kata nie mam, ale takie coś to nowość a prawie rok tak jeżdzę |
Zle skalibrowane mapy lpg rozjechaly Ci adaptacje ECU.
bravo78.78 - 12-03-2012, 12:10 Temat postu: i o co kaman? zaczelo sie od tego:http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32306,szukalem przyczyny i nie znalazlem,postanowilem wymrugac bledy i ,wyskoczylo 22,23,24, 64,
macie moze jakas porade o co chodzi?jezdzi ok,odpala ok,altek laduje,problemow z ABSem nie zauwazam,no i jaki to ma zwiazek z szybami?
robertdg - 12-03-2012, 18:24
bravo78.78 napisał/a: | 22,23,24, 64 | Jeżeli to błedy ECU to ostatmni numer związany jest z połaczeniem alternatora (4-o pinowa kośc alternatora od regulatora napięcia), równie dobrze może oznaczac błedy w połaczeniach, uszkodzony regulator albo ECU
bravo78.78 - 12-03-2012, 18:48
wszystko ok.ale wg pomiarów jest bez zastrzeżeń!?dlatego sie pogubilem....,nie lapie o co moze chodzic:(
[ Dodano: 12-03-2012, 19:08 ]
robertdg,a masz sposob na sprawdzenie w?wym,regulatora,lub ECU?
robertdg - 12-03-2012, 19:45
W manualu jest cała rozpiska diagnostyczna w pliku 13.pdf
fredfm - 12-03-2012, 20:51
Koledzy potrzebuję aby ktoś odczytał kody błędów mojego Miśka..
FILM
Dziś rano miałem pierwszą jazdę testową po wymianie cewki i kopułki, po zagrzaniu auta zaświeciła się kontrolka ECU, zatrzymałem się i wymrugałem błędy. Wyskoczył błąd 11 - czyli lambda. Jednak wracając z pracy znów mi zgasl (w ten sam sposób jak przed wymianą kopułki i cewki) i tak kilka razy. Dojechałem powoli do domu, znów spinacz i wymruganie błędów... Tyle że już nie umiem ich odczytać:/ Proszę o pomoc i dziękuje...
|
|
|