To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chce kupić VR4 - Kolejne VR4 do kupienia?

Rafal_Szczecin - 08-02-2012, 17:52

auto jest naszego gazownika, jest pare fotek na MM, do tego filmikow na YT .
srebrne kombi, zagazowane ,oczywiscie przelozone , bylo w automacie, teraz jest manual, z jaka skrzynia bedzie na sprzedaz, to raczej do Dominka.
samochod znajduje sie w szczecinie,zapiernicza az milo, robi m.in evo x

Tomek - 08-02-2012, 18:00

nie wiedziałem, że idzie na handel
ale z tego co mówiliście to polift już czeka w garażu na swoją kolej, nie?

[ Dodano: 08-02-2012, 18:02 ]
w każdym razie cena niska, jeśli to prawda co pisze Derpin

Anonymous - 08-02-2012, 20:30

wklejam to co wysłałem jednemu forumowiczowi:

legnum ze szczecina jest na nr vin z ze zwykłego galanta z 97 roku, buda jest z 98 roku, przebieg ~130tys km :!: auto chce sprzedać praktycznie w serii jak wyszło z fabryki czyli z tiptroikiem 5 biegowym seryjne felgi z i hamulce, za i tu uwaga 13 tys :!: moim zdaniem jak za darmo. jest opcja że może zostawić w nim instalacje gazową którą ma ale wtedy + 2 tys, ew może zostawić w nim też manuala z evo 5 + nowe sprzęgło spiekowe ale wtedy jeszcze dodatkowo 3 tysie. - ogólnie same sprzęgło kosztuje ponad tysiąc zł, + skrzynia na allegro 3tys, roboty nie liczy bo robi to sam więc było by w gratisie można powiedzieć.

wiec seria z tipem 13 tysi
ew z gazem + 2 tysie
ew w manualu + 3 tysie

konfiguracja dowolna ;)

ceny bez negocjacji bo już są mega okazyjne.

auto 100% bezwypadek do roboty tylne nadkola, drzwi kierowcy są w delikatnie innym odcieniu bo były jakoś tam lekko puknięte i zamontował inne. Auto przekładane przez blacharza z wykształcenia robione dla siebie więc nie ma lipy, lata aż miło silnik zdrowy chyba nawet po nowym rozrządzie musiałbym dopytać....

z tym że auto do sprzedania najwcześniej za miesiąc, bo jest ciągle używane do póki polift nie będzie poskładany.

Leny - 08-02-2012, 23:24

http://auto.marktplaats.n...=1#photoGallery

może ktoś szuka.....bo ja bym chciał ale nie ma siły szukać już......Panowie a propo waszej rozmowy to gdzie i kiedy do sprzedania bedzie ten Legnum ze szczecina??? macie jakieś foty ??? dziękuję :mrgreen:

danino88 - 12-02-2012, 14:25

http://allegro.pl/mitsubi...2115651953.html i kolejny vr4. Kto wie ile ich jest w PL łącznie?? 8)
swinks_UK - 14-02-2012, 18:22

danino88 napisał/a:
http://allegro.pl/mitsubishi-galant-vr4-i2115651953.html i kolejny vr4. Kto wie ile ich jest w PL łącznie?? 8)

Auto użytkownika tomkar4.

tomkar4 - 15-02-2012, 13:09

swinks_UK napisał/a:
danino88 napisał/a:
http://allegro.pl/mitsubishi-galant-vr4-i2115651953.html i kolejny vr4. Kto wie ile ich jest w PL łącznie?? 8)

Auto użytkownika tomkar4.


Zgadza się, moje auto. Toche na ten temat tutaj http://forum.mitsumaniaki...294937f#1012138

TommiCrazy - 05-03-2012, 18:06

niechce zakladac nowych tematow wiec mam kilka pytan odnoscie galanta vr4 na rynku UK.

Wczoraj bylem w komisie ogladac vr4 w sedanie rok'2000 i o krok bylem od kupna jednak sie powstrzymalem, troche mi bylo zal ze go nie wziolem, ale niebyl to chyba model bez wad.
opisze jak wygladal model i co mnie w nim martwilo.

1)Lakier, byl srebrny, ale zalamywal kolor na kremowy odcien, wygladalo to ciekawie ale np tylny zdezak niemial takiego efektu, wyraznie sie odcinal, moze byla to drobna stluczka i na nowo pomalowane albo zdezak wlozony z innego modelu ale w papierach niema nic wspomniane.
2) jak podnioslem maske widzialem ja wokolo malych srobek na karoseri sa rdzawawe naloty, nienazwal bym tego wielka korozja , ale czy kazdy galant/ legnum tak ma? sporo tego bylo w roznych miejscach
3) lampa przeciwmgielna byla zaleciala rdza i wilgocia, czy to tez standardowy problem takich modeli?
4) fotel kierowcy niechcial sie odsowac gleboko w tyl tak jak mozna bylo odsunac fotel pasazera, czy tam jest jakas blokada czy cos bylo uszkodzone.
5)byla to wersja z atrakcyjnym ospoilerowaniem, nawet na nadkolach byla taka dokladka dodajaca uroku... ktore wersje tak maja bo wczesniej widzialem legnumy bez tych pakietow.
6) sprzedawca mowil ze jest to wersja ralliart UK, nie import, czy takie wersje sa lepiej zrobione czy jednak lepiej kupic jap import.
7) gdzie najlepiej porowanc ubezpieczenia dla tych modeli, bo wiem ze nie wszedzie sie da kupic ubezpieczenie na te modele.

swinks_UK - 05-03-2012, 22:31

Tomek...

1. Zderzaki zawsze mają inny odcień, to dlatego, ze na tym plastiku jakoś inaczej się lakier układa.
2. Sporo nalotów rdzy moze świadczyć, że jest nienajlepiej z rudą. Dla porównania zobacz zdjęcia z mojego vr4 (wypust 12/1996 w UK od 2006). Deejay sporo się natrudził by wygnać rudzielca spod spodu. Poza tym dobrze musisz sprawdzić przednie kielichy, te poddają sie dość szybko.
3. Przednia? To też raczej dobrze nie świadczy o ogólny stanie, brak troski właściciela by myć z soli auto po każdej zimie i zabezpieczać je.
4. Pewnie prowadnice szwankuja. Być może były rozbierane i takie drobne kuleczki wyleciały z szyn. Bo nie powinno nic blokować, no chyba, że jest tam wszadzony wzmacniacz czy coś podobnego.
5. To nie żadne extra, tylko typowy body-kit dla wersji type-S od 2000 roku.
6 Ralliart UK to też import, tylko, że oficjalny. Ubezpieczalnie też go traktuja jako import. Róznił się tym, że zastąpiono naklejki eksploatacyjne wersją angielska, dostał ksiażkę wozu po angielsku i montowano tylne przeciwmgielne porządnie do wiązki.
7. Są w zasadzie tylko dwie firmy, które robia dobre dile: Adrian Flux i Sky Insurance. Obie przez telefon. Powołuj się na członkowstwo w Club VR4, w obu jest jakiś mały rabat.

piotrkor1 - 06-03-2012, 13:05

swinks_UK Jako wybitny specjalista w dziedzinie VR-4.Co byś powiedział o tym aucie?Tylko szkoda,że nie w manualu.
http://www.ebay.pl/itm/26...984.m1423.l2649

mkm - 06-03-2012, 13:14

swinks_UK napisał/a:

1. Zderzaki zawsze mają inny odcień, to dlatego, ze na tym plastiku jakoś inaczej się lakier układa.

Nie zawsze.
Wpadki z innymi odcieniami są gdy jest:
1. Źle dobrany odcień.
2. Inna dysza pistoletu.
3. Inny kąt malowania ("mniejsze" elementy z reguły maluje się na stojaku więc wystarczy, że błotnik jest malowany "od góry", a zderzak na stojaku "od dołu")
4. Inny kolor podkładu (lub w większości przypadków po prostu inny kolor zderzaka przed malowaniem)
5. Inny odcień "klaru". Wbrew pozorom to co przeźroczyste także ma swój kolor.

I jeszcze jeden punkcik - bardzo prosty do usunięcia pastą polerską...
Płowienie lakieru.
Lakier płowieje inaczej na metalu, a inaczej na plastiku.

Anonymous - 06-03-2012, 13:37

mkm, zapomniałeś jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie o zmiękczaczu lakieru jaki dodaje się do malowanych plastikowych elementów, i stąd na 90% galantów zderzaki pod odpowiednim kątem różnią się odcieniem, tam gdzie są identyczne jak reszta należy się obawiać że coś było...
swinks_UK - 06-03-2012, 22:26

piotrkor1 napisał/a:
sCo byś powiedział o tym aucie?Tylko szkoda,że nie w manualu.

Cena odpowiada wygladowi i specyfikacji. Nic dodać nic ująć. Szkoda, że zdjęć komory silnika brak.
Niestety obecnie największą bolączką vr4 w UK jest rudzielec, a tego bez osobistego oglądu nie da się stwierdzic.

piotrkor1 - 06-03-2012, 22:43

swinks_UK napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
sCo byś powiedział o tym aucie?Tylko szkoda,że nie w manualu.

Cena odpowiada wygladowi i specyfikacji. Nic dodać nic ująć. Szkoda, że zdjęć komory silnika brak.
Niestety obecnie największą bolączką vr4 w UK jest rudzielec, a tego bez osobistego oglądu nie da się stwierdzic.

Jak po angielsku poprosić sprzedającego o zdjęcia komory silnika?

deejay - 06-03-2012, 22:50

piotrkor1 napisał/a:
mkm, zapomniałeś jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie o zmiękczaczu lakieru jaki dodaje się do malowanych plastikowych elementów, i stąd na 90% galantów zderzaki pod odpowiednim kątem różnią się odcieniem, tam gdzie są identyczne jak reszta należy się obawiać że coś było...


W każdym aucie zderzaki maja minimalnie inny odcień niz karoseria , widze to nawet u siebie w serwisie na nowych autach to nie tylko galant ma taki "urok'



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group