To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc

Wszyc - 15-03-2010, 16:50

Dobra panowie kończymy temat VW bo się zacznie robić dym :) na rozładowanie atmosfery dorzucę fotek :D

Progi po blacharce zero reperaturek od nowa gięta blacha i dopasowywana do krzywizn nadwozia




I zaszyte nadkola nie do końca estetycznie i nie wszędzie dał rade lakiernik je pojechać no ale nie mogło być idealnie przecież to Polska :D ważne że dobrze zakonserwowane



PS. tak wiem mam strasznie grube opony normalnie na tor :badgrin: śmiesznie wyglądają przy tej budzie :D

robertdg - 15-03-2010, 17:22

Wszyc, Ty chyba naprawde pomyliłes swoje auto z innym :lol:
Swoja drogą zrobione nienajgorzej

Wszyc - 15-03-2010, 17:47

robertdg kluczyk pasował :lol: no i kto ma jeszcze taki wypasiony spojler prócz mnie 8) :D
j-rules - 15-03-2010, 18:03

kamilek
Cytat:
Jak byłem w górach i zwiedziałem tamtejsze wioski, to chyba żadnego vw tam nie widziałem.
a w szopach sprawdzales? :mrgreen:
kamilek - 16-03-2010, 00:59

Wszyc napisał/a:
Progi po blacharce zero reperaturek od nowa gięta blacha i dopasowywana do krzywizn nadwozia

A czymże jest wspawany nowy kawałek blachy, jak nie reperaturką? :)
Wszyc napisał/a:
no i kto ma jeszcze taki wypasiony spojler prócz mnie 8) :D

Oj fakt, ten tylny spoiler...masz gdzie koszule prasować :)
j-rules napisał/a:
a w szopach sprawdzales? :mrgreen:

Haha :D Tam zapewne stoją najnowsze modele Lamborghini za grube miliony, o takie na przykład:

W sumie, jakby się uprzeć....vw :P

Owczar - 17-03-2010, 23:05

Wszyc, dobra robota :D
j-rules - 17-03-2010, 23:24

Cytat:
W sumie, jakby się uprzeć....vw
No w sumie racja VW... ale obawiam sie ze pod remizą ciezko takim wyhaczyc dziewoję :D a Pasiakiem to jak wtenczas!
Wszyc, przepraszam za OT, juz nie bede :)

mitsu_pl - 18-03-2010, 00:03

kamilek, wysławiasz pod VW, mówisz jakie to one niezawodne, tak się składa, że od ponad 20 lat, mój tata prowadzi warsztat samochodowy, robi w nim wszystkie marki. Oo 16 lat jeździ tylko japończykiami a dokładniej tylko Mitsubishi (Pajero 2,3 TD 86' / Pajero 3.0 V6 long 89' / Galant E88A 94') - wcześniej tylko Mercedesy (408D / W123 2,4D / ambulans 2,3E - super fomuła w budzie busa :D / krótko W124 3,0TD), ale wraz z końcem produkcji W124 (nie mylić z E-klasą w budzie 124) dla mojego taty skończyły się dobre auta z zachodu. Powiem Ci, że nic tak często się nie psuje jak VW i Audi, może i dlatego, że jest tego najwięcej, ale i tak ten koncern zajmuje czołowe miejsca w rankingu napraw... Nie wspominając już o autach francuskich, bo do nich to nawet rąk nie chce się wsadzać...

Wracając do tematu, Wszyc... Kawał dobrej roboty! :D
Mam dla Ciebie dodatkowe detale upiększające autko, ale o tym na gg ;)

Wszyc - 21-03-2010, 17:12

Dziś zamieszczę jak mój klekoczący potwór pracuje :D specjalnie dla robertdg pokaże jak potrafi odpalić Galant w dieselku na zimno z tragiczną kompresją :P
idas - 21-03-2010, 17:25

Jeśli to filmik który widziałem to jak śmiesz twierdzić, że kiepsko odpala:D :mrgreen:
Wszyc - 21-03-2010, 17:33

tamto było ekstremalnie zimą przy -8 lub nawet -12stu + 6 letni filtr paliwa i rozregulowane zawory i wtryski :P dziś wrzucę w normalnych warunkach z nowym filtrem i wyregulowanym wszystkim żeby pokazać że nawet na tragicznej kompresji daje rade :D
Wszyc - 21-03-2010, 18:38

http://www.youtube.com/watch?v=iTmbgClL2UU moje klekoczące maleństwo :D
robertdg - 21-03-2010, 18:54

Wszyc, pali bajecznie, jak na 2 podgrzania to na dotyk ;-) jedna uwaga, silnik ledwo co zaczal ciagnac olej a tu mu gazujesz :? nieładnie, naprawisz i bedziesz zadowolony ;-)
Wszyc - 21-03-2010, 21:52

gazowałem mu tak do 2tyś obrotów wiec luzik może brzmieć na więcej bo jest hałaśliwy ale tylko tak leciutko nie martw się :P nawet nie wiem czy to nie było 1,5 tyś obrotów :P
Wszyc - 22-03-2010, 15:36

Misiek piszczy strasznie odkryłem że to pasek alternatora i wiecie co? w ogóle nie był alternator przykręcony od 6lat alternator wisi z jednej strony na pasku i dopiero teraz zaczął pasek piszczeć :P jarzmo jest za krótkie bo jest dospawane pewnie misiek miał takiego dzwona że obiekt w który kiedyś przywalił wszedł do komory silnika tak głęboko że złamało się jarzmo i potem zostało dospawane mam nadzieje tylko że nowy pasek będzie o tyle mniej rozciągnięty że zmieści na krótszym jarzmie bo inaczej to będę musiał szukać nowego bo wisieć nie będzie dalej :P

Poziom druciarstwa w moim samochodzie co raz bardziej mnie zaskakuje :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group