Nasze Miśki - Carisma MSX
mystek - 23-08-2011, 06:35
Skoro wydawałeś 1000zł na dojazdy do pracy, to masz trochę zrozumienia z mojej strony, choć może lepiej by Cię wyszła opcja kupienia np seicento w gazie. Przyszłość pokaże
Matejko - 23-08-2011, 08:20
hermeth napisał/a: | orek chciałem mieć pod klapką wlewu, ale się nie zmieścił |
nie "sie nie zmiescil" tylko "sie nie chcialo instalatorom"
pamietam jak sam montowalem do sedana - to powiedzialem instalatorom "jak sie korek nie zmiesci pod klapke to nie montujemy" - caly wszedl, bez zadnych przejsciowek itp.
robertdg - 23-08-2011, 08:23
Matejko napisał/a: | "jak sie korek nie zmiesci pod klapke to nie montujemy" - caly wszedl | Odpowiednia perswazja
Tak wogóle to wtryskiwacze chyba zamontowane leżąco, powinno się montowac w pozycji stojącej, estetyka estetyką, a zasady zasadami
hermeth - 23-08-2011, 09:56
mystek napisał/a: | może lepiej by Cię wyszła opcja kupienia np seicento w gazie. |
Na chwilę obecną opłacam już 2 samochody, a zakup trzeciego tak nie bardzo się kalkuluje.
Na instalacjach się nie znam, a korek przynajmniej nie rzuca się w oczy. Długo nad tym gazem myślałem, ale nie ma się co rozczulać nad autem, które ma już prawie 15 lat.
pitbu77 - 23-08-2011, 11:01
robertdg napisał/a: | Matejko napisał/a: | "jak sie korek nie zmiesci pod klapke to nie montujemy" - caly wszedl | Odpowiednia perswazja
Tak wogóle to wtryskiwacze chyba zamontowane leżąco, powinno się montowac w pozycji stojącej, estetyka estetyką, a zasady zasadami |
Zależy ("jak leży") od wtryskiwaczy. W moim leżą i mogą leżeć
hermeth - 23-08-2011, 13:48
Na świadectwie homologacji znalazłem taki opis elementów:
-reduktor SILVER
-zawór gazowy VALTEK
-wielozawór i zawór tankowania TOMASETTO
-obudowa wielozaworu BORMECH
-przełącznik, centralka, układ elektroniczny STAG
Saqu - 23-08-2011, 23:10
a wracając do estetyki auta to...
aaa wydech jakoś Ci tak dynda
Asmodeus1 - 30-09-2011, 08:51
Jak to korek się nie zmieścił? Ja u siebie mam za klapka wlewu benzyny. Jedyna niedogodność że przy każdym tankowaniu gazu trzeba odkręcać korek wlewu benzyny. A spalanie jest oki przy jeździe 110-150. wychodzi poniżej 10 litrów. Ostatnio musiałem troche pojeżdzić delikatnie ze względu na to co miałem na pokładzie i wyszło spalanie gazu 8,2 litra. Tyle że ja mam staga 300 plus. a Wtryski Matrix. A tak przy okazji zapala ci się check. Bo u mnie się zapala choć tak naprawdę autko nie przerywa. Nawet nie ma różnicy między gazem a benzyna. Ja przynajmniej nie zauważam. Co prawda co jakiś czas się podłączam do sterownika i sprawdzam nastawy ale nic się nie przestawia. Co prawda jeżdżę teraz na zablokowanych ustawieniach, bo jak miałem włączoną auto adaptacje to się potrafił przestawić. Ale to dlatego że na benzynie zawsze jest zimny i sterownik pobiera nastawy z zimnego silnika. Wracając do checka. zapala mi się zawsze na wolnych obrotach.
Tak czy tak gratuluje wyboru. STAG to dobra firma.
KaWu - 30-09-2011, 09:21
Asmodeus1 napisał/a: | A tak przy okazji zapala ci się check. Bo u mnie się zapala choć tak naprawdę autko nie przerywa. ... Wracając do checka. zapala mi się zawsze na wolnych obrotach. |
Trzeba ustawić prawidlowo instajację i check nie powinien się zapalać.
A auto chodzi rowno na wolnych obrotach na Matrixach
Zmierz opornosc cewek bo lubia sie przepalac.
A podejrzewam u Ciebie brak dobrej korekcji na tych wtryskach, szczegolnie teraz sie to uwidoczni na nich bo przychodza zimne poranki.
Poszarpuje przy pierwszym przelaczeniu
Asmodeus1 napisał/a: | Co prawda jeżdżę teraz na zablokowanych ustawieniach, bo jak miałem włączoną auto adaptacje to się potrafił przestawić. Ale to dlatego że na benzynie zawsze jest zimny i sterownik pobiera nastawy z zimnego silnika. |
Znaczy sie zablokowana mapa gazu Wg mnie nie ma sensu jej blokowac - nigdy tego nie robie.
Asmodeus1 - 30-09-2011, 10:15
równo pracuje. nic nie szarpie.I dzieje sie tak tylko wtedy kiedy mam włączana auto adaptacje. przy zablokowanych ustawieniach i dobrze wyregulowanych mapach wszystko jest oki. dzieje się tak tylko na wolnych obrotach. Jak ustawiłem żeby się nie włączał check to brakowało mocy powyżej 6tys. obrotów. Te sama instalację miałem w lagunie i tam cały czas miałę włącząna autoadaptacje i było oki. tutaj niestety nie.
KaWu - 30-09-2011, 10:19
Asmodeus1, no niestety też słyszałem, że w Mitsu się ISA póki co nie sprawdza na dłuższą mete. Owczar miał to samo.
Asmodeus1 napisał/a: | przy zablokowanych ustawieniach i dobrze wyregulowanych mapach wszystko jest oki |
Zablokowane ustawienia są tylko dla twojego oka. Nic to nie zminia w pracy instalacji
Asmodeus1 napisał/a: | Jak ustawiłem żeby się nie włączał check to brakowało mocy powyżej 6tys. obrotów |
Czyli co ustawiałeś
Bo wystarczy ustawić zakres pracy 2÷4ms i nie ma to nic do wyższych obrotów silnika.
Asmodeus1 - 30-09-2011, 10:38
Ustawiałem mnożnik czasu wtrysku.
hermeth - 02-10-2011, 19:01
Ja nie chciałem za każdym razem korka wlewu przykręcać, więc poszedł pod zderzak. Jadę w czwartek podpiąć się pod kompa i ustawić instalacje. Wtedy napiszę coś więcej. Jak na razie to spalanie na trasie (tylko takie robię) wychodzi mi około 9 litrów, czyli jest przyzwoicie biorąc pod uwagę moja ciężką nogę. Coś zaczyna szarpać poniżej 2 tys obrotów przy 4 biegu i czuję jakby z 20 koni uciekło w las, więc trzeba regulować. Check engine zapala się u mnie czasami, ale tylko jak odpalam na rozgrzanym silniku i zawsze gaśnie po około 30 sek.
A jeszcze inna sprawa: dziś miałem spotkanie z kotem, w wyniku czego ucierpiał grill. Poszukuję nowego i nie mogę nic znaleźć. Na allegro są same standardowe, a ja szukam coś takiego np:
Czy ktoś wie gdzie można taki dostać?
Podejrzewam, że na ASO ale tam to pewnie sztabkę złota będzie kosztować...
SHARK1979 - 03-10-2011, 10:02
hermeth,
Ten grill to rodzyn nie będzie łatwo
Matejko - 03-10-2011, 15:55
hermeth napisał/a: | Czy ktoś wie gdzie można taki dostać? |
w serwisie sie nie kupi, nie jest to oryginalny grill szukac na allegro
hermeth napisał/a: | Ja nie chciałem za każdym razem korka wlewu przykręcać, |
ja mialem pod klapka caly wlew do gazu i zadnych korkow nic nie odkrecalem
|
|
|