To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E88A 4x4 2.5 V6 1994r.

Wszyc - 23-05-2011, 22:22

Adam stawiał że rozbierzesz E38A hehe :P
Frost - 23-05-2011, 23:00

mitsu_pl, jedną w częściach posiadam :D rozsypany mechanizm różnicowy ale ogólnie stan przyzwoity ;) jakbyś potrzebował to Ci oddam
jacek11 - 23-05-2011, 23:08

Tyle pieszczenia,strojenia,a tu taka buba :|
powodzenia w szukaniu nowego motorka :!:

davyjohn - 23-05-2011, 23:12

mitsu_pl napisał/a:
Czyżby Sławek N. był naszym wspólnym znajomym ?


No ja pamiętam stare czasy, jak Sławek po raz pierwszy pojawił się u nas na torze, to było jakoś w 2001 roku :)

Ale "donos" przyszedł od Wojtka Stefankiewicza.

A propos - przyjeżdżacie na Magnolię?

mitsu_pl - 24-05-2011, 10:24

Adam, jak coś to sam kołnierz będę potrzebował, jeżeli będziemy się przemieniać z V6 na R4.

davyjohn trzeba mieć czym najpierw, a po drugie to 700km dla nas to trochę daleko...
Niby Sławek proponował nocleg itp., ale... Zresztą się zobaczy ;)

Frost - 24-05-2011, 12:07

mitsu_pl, jak coś to mówisz i masz :wink:
BeNeK - 27-05-2011, 20:22

Kolego mitsu_pl a może swap na silnik z 3kgt vr-4 :D akurat jest jeden na części http://moto.allegro.pl/mi...1632418410.html

Ale Galant wtedy by latał ... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

mitsu_pl - 27-05-2011, 22:23

Spoko panowie, misiek raczej będzie żył :D
Okazało się, że faktycznie padły panewki na jednym garze, ale jest bez tragedii. Panewka popłynęła, ale ani korbowód, ani też wał nie został uszkodzony, normalnie więcej szczęścia niż rozumu... :P Nowe panewki już drodze, główne oraz korbowodowe ;D

Wszyc - 27-05-2011, 22:42

Pierścionki jak? można pokusić się o wymianę od razu... Jakie panewki? normalne czy jaki aftermarket lepszy o ile w ogóle istnieje takie coś do waszego silnika :P
Saqu - 27-05-2011, 22:48

BeNeK napisał/a:
Kolego mitsu_pl a może swap na silnik z 3kgt vr-4 :D akurat jest jeden na części http://moto.allegro.pl/mi...1632418410.html


Ktoś się pewnie skusi :P Frost nie takiego dawcy szukałeś? :D
a w sumie to chyba mitsu_pl, też miał w planach taki silnik docelowo? czy jednak źle skojarzyłem? :P

Frost - 27-05-2011, 22:53

Saqu, spokojnie. Wszystko w swoim czasie ;)

Ciesze sie Michale, że miałem troche racji, że może się okazać że nie bedzie tragedii ;)

Wojciech Bogacz - 28-05-2011, 00:40

BeNeK napisał/a:
Kolego mitsu_pl a może swap na silnik z 3kgt vr-4 :D akurat jest jeden na części http://moto.allegro.pl/mi...1632418410.html

Ale Galant wtedy by latał ... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Ja tam jestem po prostu ciekaw, czy reszta podzespołów by to wytrzymała... czyli tylny most i wał napędowy...

mitsu_pl - 28-05-2011, 00:40

Wszyc napisał/a:
Pierścionki jak? można pokusić się o wymianę od razu... Jakie panewki? normalne czy jaki aftermarket lepszy o ile w ogóle istnieje takie coś do waszego silnika :P


Żeby je wymienić to trzeba ściągać głowice, a tego raczej tacie się nie chce robić, ze względu na brak czasu i miejsca... i tak galant zajmuje jeden z 2 podnośników... musi wytrzymać sezon, a później się zobaczy... A części są, tylko trzeba "umiejętnie" szukać :D

Adam, raczej nie, bo tak jak mówiłem, wał i korbowód nie jest tknięty, ale na wszystkich panewkach są widoczne ślady zużycia, także to kwestia czasu by była kiedy wysypałyby się następne...

Saqu napisał/a:
BeNeK napisał/a:
Kolego mitsu_pl a może swap na silnik z 3kgt vr-4 :D akurat jest jeden na części http://moto.allegro.pl/mi...1632418410.html


Ktoś się pewnie skusi :P Frost nie takiego dawcy szukałeś? :D
a w sumie to chyba mitsu_pl, też miał w planach taki silnik docelowo? czy jednak źle skojarzyłem? :P


Jo, ale byśmy bardziej się skłaniali jednak do 2.0 V6 6A12TT, bo co jak co, ale 6G72TT to wielka krowa, tamten jest trochę lżejszy i bardziej kompaktowy :P , mniej rzeźbienia jeżeli chodzi o elektrykę itp...
Temat do przemyślenia..., ale dopiero jak już to co jest padnie na amen...

Wojciech Bogacz napisał/a:
Ja tam jestem po prostu ciekaw, czy reszta podzespołów by to wytrzymała... czyli tylny most i wał napędowy...


Wszytko wytrzyma, byleby tylko umiejętnie posługiwać się pedałem gazu :P

mitsu_pl - 12-07-2011, 15:55

Czas by coś napisać...
Co do silnika, okazało się, że przekręciła się jedna panewka na 4 lub 5 cylindrze, silnik przeszedł kurację odmładzającą, zyskał nowy wał o prawie 1,5 kg lżejszy, nowe panewki i pierścienie - szlifów nie było, ponieważ silnik trzyma nominalne wymiary.
Jest już prawie złożony, brak tylko kilku uszczelek...

A dzisiaj przyszło sprzęgło, robione w warszawie, cały układ korbowo-tłokowy został wyważony wraz z kołem pasowym i zamachowym - co do jednego grama :D Musi śmigać!

A oto i zdjęcie sprzęgiełka :D



Uploaded with ImageShack.us

jacek11 - 12-07-2011, 17:11

po takim wyważeniu,musi pięknie się wkręcać 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group