To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mój biały pancernik :)

rosomak1983 - 25-12-2010, 00:46

Hubeeert napisał/a:
Po wuja wam ta napinka?
4G92 16V SOHC 113KM
4G61 16V DOHC (nie było SOHC) jednostka starsza o lata świetlne ;-) 126KM. Przy okazji podkwadratowa czyli o skoku mniejszym niż średnica tłoka. Ten silnik zniesie 9000 obr. Co by było gdyby na niego założyć MIVEC? :D

haha
to porównuj go do 4g92 DOHC 145kM :wink: (bez zmiennych faz !!!)
Hubeeert napisał/a:
Ten silnik zniesie 9000 obr

to 4g92 mivec nie zniesie ??? :shock:

rosomak1983 - 25-12-2010, 00:48

Wszyc napisał/a:
Misiek :) napisał/a:
więc 400 zniesie, a 600
nie zniesie haha :D Twój silnik z EVO ma tyle wspólnego co mój diesel z Twoim silnikiem :P ( a wież mi ma wspólnego dużo :D ) nie sugeruj się EVO bo to w ogóle inna bajka że masz to samo napisane na pokrywie zaworów nie czyni tego silnika lepszym :P

No ale koniec dywagacji o mocy :P jak będziesz sam chciał podnosić moc to zderzysz się prędzej czy później z chłodnymi realiami :D a puki co życzę bez awaryjnej i spokojnej jazdy na tym co masz :) i polecam zostać przy tym co jest do końca życia tego Galancika ;)

fajnie byłby zebrac wszelkie info na ten temat na naszym forum dla potomnosci. :wink:
zeby np rosomak junior ( :badgrin: ) nie musiał bazowac na plotkach i ponociach ktorych ja sie osluchałem... ale temat przebadam wnikliwie :D

Hubeeert - 25-12-2010, 00:56

rosomak1983 wydaje mi się, że nie kąsasz intrygi. mkm stwierdził, że standardowy 4G92 to wysilona jednostka, ja się z tym nie zgadzam, Ty wyskakujesz z MIVECiem więc Ci odpowiadam, ale brnąć w te dywagacje nie zamierzam.
rosomak1983 - 25-12-2010, 01:01

Hubeeert napisał/a:
Ty wyskakujesz z MIVECiem więc Ci odpowiadam, ale brnąć w te dywagacje nie zamierzam.

Hubeeert, to mkm pisał i MIVECu a nie ja !!!
ja odniosłem sie do Twojego porownania 4g61 DOHC do 4g92 SOHC, bardziej odpowiednie byłoby porównania obu wersji z głowca na dwóch walkach (nie miałem na mysli głowicy DOHC ze zmiennymi fazami)

Hubeeert - 25-12-2010, 09:09

rosomak1983 napisał/a:
Hubeeert, to mkm pisał i MIVECu a nie ja !!!
Fakt.
mkm - 25-12-2010, 15:01

Hubeeert napisał/a:
rosomak1983 wydaje mi się, że nie kąsasz intrygi. mkm stwierdził, że standardowy 4G92 to wysilona jednostka, ja się z tym nie zgadzam, Ty wyskakujesz z MIVECiem więc Ci odpowiadam, ale brnąć w te dywagacje nie zamierzam.

To nie intryga! To obrona przez atak! :mrgreen:
mkm stanął w obronie „małego niewysilonego silniczka”, który jednak trochę więcej kucyków niż inni ma i za to go mkm bardzo lubi.
A wyskoczył z Mivec-iem tylko dlatego, żeby się go nie dało mocą przebić (oznaczenie literowe chyba to samo-więc miał być szach i mat :twisted: ).
mkm w najśmielszych snach nie przypuszczał, że „akcja zaczepno – obronna z elementami podjazdowymi” wywoła taką reakcję.
W zasadzie chodziło mi o bardziej sprawiedliwe porównanie:
rosomak1983 napisał/a:

ja odniosłem sie do Twojego porownania 4g61 DOHC do 4g92 SOHC, bardziej odpowiednie byłoby porównania obu wersji z głowca na dwóch walkach

Hubeeert - 25-12-2010, 15:35

a ja wciąż twierdzę, że to niewysilona jednostka...
rosomak1983 - 25-12-2010, 15:59

Hubeeert napisał/a:
a ja wciąż twierdzę, że to niewysilona jednostka...

moze ktos przeniesie nie chce kontynuowac off topu, ale Hubercie w takim razie podaj przykład silnika SOHC 1.6 który miał wieksza moc z tamtych lat. :wink: (bez zmiennych faz wiec Honda odpada)

mkm - 25-12-2010, 16:55

Hubeeert napisał/a:
a ja wciąż twierdzę, że to niewysilona jednostka...

...i masz rację (nie mogę tego przyznać oficjalnie, ze względu na moje fanatyczne uwielbienie, jedynej słusznej, najgenialniejszej z genialnych konstrukcji silnika 4G92, stąd mała czcionka :biggrin: )

rosomak1983 napisał/a:
moze ktos przeniesie nie chce kontynuowac off topu

Nie ma co przenosić, bo temat już był parokrotnie wałkowany...
Misiek :) trochę pochełpił się "objechanymi", więc za karę będzie miał mały śmietnik (ale za to jaki!) w temacie :P

rosomak1983 napisał/a:
ale Hubercie w takim razie podaj przykład silnika SOHC 1.6 który miał wieksza moc z tamtych lat. :wink: (bez zmiennych faz wiec Honda odpada)

A teraz faktycznie zakończmy śmiecenie w tym temacie, bo zaraz Hubeeert rzuci pare silników po oznaczeniach cyfrowych i nawet wujek Gugl i ciocia Wiki wymiękną :badgrin: .
rosomak1983 obiecuję Ci, że sprawdzę wszystkie 1.6 z lat 88-96 i spostrzeżenia opiszę w odrębnym temacie. :wink:

Misiek :) - 25-12-2010, 18:06

prosze o koniec off-topicu, i nie pisze, że przy 60 km/h najnowszy civic sedan oklejony przewozem osób firmy na B mnie wyprzedził, i pomimo gazu w podłodze (było do 80 km/h ograniczenie, tak jest takich kilka w warszawie) widziałem tylko znikający pkt. Miał niezłego kopa... jechał za mnną jak mijałem auto, wróciłem na swój pas a ten gaz i zniknął na horyzoncie.
Z góry mówie, że nie było to ściganie się z pod świateł, bo szkoda mi na to silnika, tylko wyprzedzanie na trasie.

Hubeeert - 25-12-2010, 19:09

mkm Toyota i ISUZU - tam szukaj ;-)
Misiek :) - 27-12-2010, 17:28

zauważyłem, że po remoncie wyraźnie lepiej ciąnie na PB niż na podtlenku lpg.
Niestety coś za coś. Za mniejszą cene większe spalanie i mniejsze osiągi.
Będe chciałkupić kilka gratów do mojego wspaniałego, cudownego, kochanego krążownika Pancernika.
Zapytowywuje się czy inny rodzaj grila niż ja mam, tzn taka chromowana kratka pasuje p&pdo mojego przodu. Taka chromowana ramka która ma czarne kratki w stylu starszych bmw nerek.
Pozatym zaczynam poszukiwania amerykańskich zegarów ze zmianą koloru podświetlenia. Jak trafie takie bajery w przystępnej cenie, to biorę.'
Trafiłem na taką ramkę,aleto chyba nie oryginał http://photos03.otomoto.p...C13994458_1.jpg
edit
P.S.
Jak widzę rekina kombi nadal mi się robi to coś, co kiedyś, ale teraz jak miałbym kupować, to tylko legnuma w malował bym na białą perłę mieniącą się na złoto-beżowy kolor

Misiek :) - 27-12-2010, 19:43

Czy widział ktoś kiedyś wykres z hamowni gala gti?? ja mam zamiar mój hamować, jak sięsilnik dokończy, czyli jak będą te gwinty zrobione...
rosomak1983 - 27-12-2010, 20:36

Misiek :) napisał/a:
zauważyłem, że po remoncie wyraźnie lepiej ciąnie na PB niż na podtlenku lpg.

dla mnie to kolejny dowód ze cos nie teges z instalka... przy poprawnie działajacej sekwencji nie powinienes czuc wyrazniej róznicy, bo róznica powinna ona wynosic góra 5% mocy czyli jakies 7kM

Maretzky85 - 27-12-2010, 20:56

rosomak1983, ta wersja nie ma sondy lambda - mówi Ci to coś ? :)
Wersja samochodu a nie sekwencji jakby co.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group