To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galicjusz V6 i 163 kucyki

Mare - 21-08-2011, 17:21

powyzej masz fotke :)
robertdg - 21-08-2011, 18:32

Owczar napisał/a:
Bez obaw, tarcza nie dotrze się do klocka
Owczar napisał/a:
tarcza ściera około 10 razy wolniej niż klocek


:D Znajomy tak się kiedyś zdziwił, jak kupił nowe auto popularnej marki i jeździł nim dopóki jego kolega nie wsiadł się przejechać (niespełna 10tyś było zrobione) no i mu powiedział, żeby z tymi hamulcami to na serwis jechał bo sa lipne, no i się okazało, że klocki były tak twarde, że tarcza zużyta była niemalże do punktu jej wymiany, a klocki niemalże jak nówki nie tknięte :P

Serwis wymienił hamulce na gwarancji.

Owczar - 21-08-2011, 18:40

Robert, ale ja mówie o normalnyhch klockach :P
robertdg - 21-08-2011, 18:44

Tamte też były normalne :P nie wyglądały na jakieś przyprawione :D

Mare trzeba było dotrzeć klocki albo na jakimś równym kamieniu, albo ostatecznie trąc klockiem o klocek (troszkę by to trwało)


Autocenzura

Mare - 21-08-2011, 19:58

No te co są teraz to są Kashioka, czy jakoś tak. ;) z tego co pamiętam.
m6riano - 21-08-2011, 20:04

sveno napisał/a:
zółtych oczo... kujących zacisków

i brzydkich pomarańczowych kierunków..;-)

Mare - 22-08-2011, 14:31

Cytat:
i brzydkich pomarańczowych kierunków..;-)


Ale przynajmniej oryginalne ;p

m6riano - 22-08-2011, 15:24

wrzuć kliry zobaczysz jaki efekt...
(http://allegro.pl/kierunkowskaz-migacz-nowy-mitsubishi-galant-w-wa-i1749388856.html)

Mare - 22-08-2011, 15:31

narazie to maluje ori felgi zimowe na bialo :D
Mare - 23-08-2011, 17:22

Klocki zaczęły się już ładnie docierać. Zbierają już tarczę na całej powierzchni.

Dzisiaj przejechane ponad 100km w trybie mieszanym.

Muszę powiedzieć, po zmianie zacisków, różnica niesamowicie wielka.

Droga hamowania o wiele krótsza. Naprawdę warto swapować, nawet bez zmiany korektora.

Owczar - 23-08-2011, 22:16

Ja u siebie też już widzę poprawę. Hamowania awaryjne są dużo skuteczniejsze. Tyle, że ja dawałem marne szanse swoim tarczą i jedynie je przejechałem papierem na flexie i dałem nowe stare oryginalne klocki od lancera. Tarcza się powoli dociera, ale póki co szybko się grzeje i muszę ja delikatnie muskać żeby się dotarła.
Mare - 24-08-2011, 08:50

No u mnie jeszcze troche nim się dotrze całkowicie. Na tarczy wciąż widać fakturę po toczeniu na powierzchni ;)
Mare - 24-11-2011, 23:33

Relacja z wrażeń po swapie zacisków hamulcowych:

Po kilku miesiącach jeżdżenia, jestem meeeega zadowolony. Hamowanie bezproblemowe, tarcz nie szczędzę jakoś szczególnie i wciąż są proste. Zero wibracji, droga hamowania pewna i przewidywalna z każdej prędkości. ( na poprzednich hamulcach tarcze pokrzywiły się po 2 miesiącach heh... )

Jedyny minus, to tarcze tył. Zaczynam się poważnie zastanawiać nad mykiem Ala Krzyżak ( wentylowane 282mm z E88). Ale to, jak mi się zdaje, wiązałoby się z przekładką zwrotnic oraz zmianą na 5 szpilek.... chyba, czy może się mylę?

Z dalszych rzeczy. Został mi jeden Bananek do regeneracji i niestety co raz bardziej odczuwam błędy sprzed roku (felerny serwis). Popychacze klepią co raz mocniej. W wolnej chwili zrzucę osłonę rozrządu, posprawdzam ustawienie markerów rozrządu i zacznę badania... ciśnienie oleju itd itp. Muszę znaleźć co tam się dzieje bo to chrobotanie i ogólnie dźwięki silnika mnie dobijają.

Krzyzak - 25-11-2011, 06:23

Mare napisał/a:
Ale to, jak mi się zdaje, wiązałoby się z przekładką zwrotnic oraz zmianą na 5 szpilek.... chyba, czy może się mylę?

możemy kiedyś pomierzyć :)
ale na pewno nie musisz zmieniać na 5 szpilek

a podobne zestawy hamulcowe były jeszcze w jakimś Space Wagonie i Pajero

Mare - 25-11-2011, 13:11

To powiedz mi jeszcze, czy to się zmieści w 15" kółka ^^


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group