[97-04]Galant EAxA/W - Rolka zwrotna paska wieloklinowego
Krzyzak - 27-12-2012, 23:05
albo tradycyjna blokada wieńca (4 śrubki na zaślepce przy skrzyni i wieniec widać) grubym śrubokrętem i puści z bez pneumata
maximus84 - 28-12-2012, 17:57
dobra czyli zeby wszystko było jasne mam ten wieniec zblokowac śrubokrętem i odkręcać śrube w prawo czyli zgodnie z ruchem zegara. Oczywiście dobry klucz już przygotowałem bo jeden mi się urwał i mało sobie zębów nie wybiłem
pozdrawiam
hilfiger - 28-12-2012, 18:32
aby odkręcić śruby, kręcimy w lewo. Są to standardowe śruby. Żeby zdjąć koło pasowe, wystarczy odkręcić 4 śruby na klucz 12. Nie potrzeba odkręcać środkowej śuby.
maximus84 - 28-12-2012, 22:10
tak tylko u mnie nie ma czterech srub tylko jest jedna na klucz 22, Krzyzak podpowiedz dokladniej gdzie mam tych srub i tej zaslepki szukac bo nie mogle dzisiaj znalezc
polaff - 28-12-2012, 22:53
krzyżakowi chodziło o śruby mocujące osłonę wieńca na dole przyłączeniu jednostki napędowej silnik - skrzynia.
Ja jednak jestem zdania byś sam się za to nie brał skoro nie wiesz w którą stronę odkręca się śruby z prawym gwintem... maximus84 napisał/a: |
dobra czyli zeby wszystko było jasne mam ten wieniec zblokowac śrubokrętem i odkręcać śrube w prawo czyli zgodnie z ruchem zegara |
... bez urazy.
maximus84 - 28-12-2012, 23:34
luzik ni urazilem sie ale zwatpilem bo uzylem klucza i metrowej przedlużki i caly motor do gory podnioslem a sruba ani drgnie dlatego pytalem bo nie wiedzialem czy go dobrze zrozumialem
Krzyzak - 29-12-2012, 00:21
na łączeniu silnika i skrzyni - od spodu, są 4 śrubki w tym silniku, po wykręceniu widać wieniec koła zamachowego
ja wkładam tam imbus 5 i kręcę wałem aż się zaprze o obudowę skrzyni
wtedy śruba musi puścić
raz mi się zdarzyło ten imbus mocno pogiąć, więc klucz musiałem potraktować udarem - czyli kilka naparznięć z młota
maximus84 - 31-12-2012, 00:00
dzieki Panowie, kolo wymienione i autko fruwa, az milo teraz klime nabic i bedzie git ;D
jeszcze raz dziekuje
pozdrawiam i pomyslnosci w nowym roku
skyrider - 01-03-2013, 01:43
To i ja się dopytam, bo to ćwierkanie mnie dobija. Jak tylko zrobi się na dworze mokro, wilgotno, to szumi, piszczy, ćwierka itp. A niech no tylko w większą kałużę wjadę - masakra.
Podpowiedzcie mi proszę, czy do Galanta 2.0 przedlift z pompą wspomagania MR272750 pasuje rolka prowadząca SKF VKM 65034, czy też jest jakiś inny zamiennik ?
http://motointegrator.gra...y-skf-vkm-65034
bartezr - 26-03-2013, 20:13
Ja dzisiaj kupiłem taką rolkę w InterCarsie
FE32446 Rolka prowadząca pasek klinowy
Producent: FEBI
Opis: Rolka napinająca paska wieloklinowego Mitsubishi Galant 2.0 4G63; 2.4 4G64; Space Wagon
zobaczymy jak sie bedzie sprawowala
dej - 25-04-2013, 17:38
Hej,
u mnie przy wymianie rozrządu wszystko było ok, piski wzięły się od poluzowania paska PK po zmianie ze względu na mocno zużyte już rolki napinające. Aktualnie szukam ich właśnie z używki, bo komplet oryginalnych to 1400 zł. Kiedy pasek jest niedociągnięty piszczy przy maksymalnie skręconych kołach, albo nawet przy niedużej wilgoci.
pzdr
dej
robertdg - 25-04-2013, 20:24
Rolka napinająca pasek klimy/wspomagania kosztuje u Japaneze ~90zł plus wysyłka
Hugo - 18-07-2013, 22:09
A mają w podobnej cenie do EA5A, bo nie umiem tam poszukać.
Pawlacz - 01-08-2013, 20:58
Mnie również dopadła wymiana rolki. Wiemy jaka jest cena nowej, więc i ja wybrałem opcję z dorobieniem tulejki. Kupiłem rolkę Koyo 6007 2RS C3 za 36zł z przesyłką. U tokarza zapłaciłem 60zł. Chyba trochę dużo, patrząc na parę postów wcześniej gdzie ktoś płacił 20 - 30 zł, ale i tak jestem zadowolony.
Rolkę można zdjąć bez żadnego problemu. Wystarczy najechać kołem na krawężnik i wszystko jest w zasięgu ręki.
[ Dodano: 01-08-2013, 21:05 ]
Nie wiem jak wkleić zdjęcia, więc podaję linka
http://www.fotosik.pl/pok...0d65b38a40.html
Krzyzak - 02-08-2013, 08:29
Pawlacz, wg mnie drogo - bo za 80 zł możesz kupić nową rolkę z łożyskiem Nachi
dodatkowo masz to łożysko na segerze i można je wymieniać
co prawda rolka jest plastikowa i trochę mniejsza niż oryginał, ale pasuje
|
|
|