To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sir Lancelot

Misiek :) - 20-09-2012, 17:39

dzisiaj pozbył się Marek mojego kata. Jak zimny silnik, to jest dziwny metaliczny dźwięk jak by coś było niedokręcone. Po rozgrzaniu silnika jest ok.
Mam wrażenie, że odzyskał troszkę wigoru. Muszę tylko hamownie odwiedzić.
Mam jakieś stuki jak ruszam. Maro ma to obejrzeć Maro i ocenić. Możliwe, że półośki albo jakieś gumki...
Miałem niby wymieniane.

krzychu - 21-09-2012, 07:41

A co z sondą?
Misiek :) - 21-09-2012, 16:48

sonda wywalała błąd kata. Maro wytrząsną kat i stwierdził, że nie ma tragedii ale był już mocno używany.
Teraz mam wrażenie, że możliwe iż na dole troszkę stracił ale na górze dużo zyskał. Nie ma takiego spadku mocy jak dawniej.
A do wymiany jakieś tuleje wewnętrzne.

Mithrill - 21-09-2012, 22:44

Misiek :) napisał/a:
Maro wytrząsną kat i stwierdził, że nie ma tragedii ale był już mocno używany.


Jezu, to ciekawe co z mojego, prawie 20-letniego, kata zostało... :lol:
Chyba już sama powłoka, bo objawy z przyśpieszaniem mam podobne (wariat na wyższych obrotach, leniuch na niskich).

Misiek :) - 16-10-2012, 14:54

Awięc ta:
Auto ma kulturę pracy 3-cylindrowego diesla.
Coś nie teges jest po wyjęciu kata.
Dół spadł, góra taka sama lub nieco wzrosła )chodzi o odczuwalną moc/moment)
Trzeba coś z tym badziewiem zrobić aby było ciszej i miało więcej mocy na dole obrotów.
Myślę na poważnie nad założeniem V6 z rekina. Już zacząłem zbierać na to pieniądze.
Teraz czeka mnie wymiana oleju i ogółem wizyta u Marka...
Jak będę miał wstawiany v6 to będę chcial kustomowy wydech i dolot u magika co się na tym zna. Noże chojnicki czy jak mu tam. Przy okazji zmienię heble na zaciski z poliftowego rekina.
A praca silnika dziś przestraszyła mojego tatę.
Co ciekawe na dolnych obrotach jest gorzej, a na większych większa kultura

krzychu - 17-10-2012, 12:54

Misiek :) napisał/a:
heble na zaciski z poliftowego rekina.


A tam co jest lepszego? :shock:

Misiek :) - 17-10-2012, 17:24

krzychu napisał/a:

dwutłoczkowe zaciski...
o szczegóły do Maretzkyego który mi to polecał...

Misiek :) - 17-10-2012, 17:26

Acha zapomniałem dodać.
Przymierzam się do zafoliowania maski i dachu lub samej maski z uwagi na kamyki latające.
O dachu myle i się zastanawiam z uwagi na cb które trzymam na dachu

Torp12 - 17-10-2012, 21:10

A ja bym rozwijaj ten silnik co masz a nie pchal sie w 2,5 :]
Misiek :) - 17-10-2012, 21:26

Torp12, co masz na mysli?
co sugerujesz??
Między innymi zależy mi na mocnym dole silnika, co daje v-ka

Torp12 - 17-10-2012, 22:04

Misiek :) napisał/a:
Torp12, co masz na mysli?
co sugerujesz??
Między innymi zależy mi na mocnym dole silnika, co daje v-ka


Po co Ci mocny dol skoro Ty mu dajesz caly czas pelen ogien??

Najzwyklejsze turbo od lancera i masz mocy pod dostatkiem...

Misiek :) - 17-10-2012, 22:13

Torp12 napisał/a:
Po co Ci mocny dol skoro Ty mu dajesz caly czas pelen ogien??

bo mam słaby dół silnika.
Pozatym chciałbym zamontować podtlenek lpg i 6a13 do tego wydaję najlepszym rozwiązaniem, chyba, że kupił bym 4g43t i zmniejszył moc do 200KM... dać kompresor lub małe turbo i lpg. Choć słyszałem, że silnik z turbo lubi lpg jak ja 1,9tdi :P

krzychu - 18-10-2012, 13:00

Misiek :) napisał/a:
krzychu napisał/a:

dwutłoczkowe zaciski...
o szczegóły do Maretzkyego który mi to polecał...


Ale w Galancie GALANT VI (EA_)? Finalnie klocek jest taki sam więc.... Nie wiem co ma na celu taka zmiana.....

Jak nie potrzebujesz 15-calowych felg to wymień zaciski, tarczę i chyba jeszcze jarzma na te z Outlandera II. To będzie prawdziwy upgrade.

Misiek :) - 18-10-2012, 17:30

krzychu, czyli mówisz, że hamulce są takie same u mnie i w poliftowym ea avance dwutłoczkowym....
pomyślę...

krzychu - 18-10-2012, 17:35

Misiek :) napisał/a:
krzychu, czyli mówisz, że hamulce są takie same u mnie i w poliftowym ea avance dwutłoczkowym....


Na pewno nie są takie same, ale skoro tarcza ma taką samą średnicę i stosuje się dokładnie ten sam klocek to co się zmieni? Będziesz się lepiej czuł, że masz zacisk 2 tłoczkowy niż 1 tłoczkowy? Co moim zdaniem nic nie wnosi...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group