To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciszanie wnętrza, czyli walka z szumem

pompec - 30-05-2013, 19:44

Juiceman napisał/a:
I ciężka...


butylowa ciężka? moim zdaniem jest lżejsza od bitummicznej...

Juiceman - 30-05-2013, 19:50

Obie są ciężkie.... za to drzwi się zamykają jak w bawarce (BMW) :wink: A może by tak mata chlorokauczukowa?
pompec - 30-05-2013, 19:50

sipex napisał/a:
a opalarką robiłeś u siebie czy nie?sam nie wiem czy to nie będzie się odklejać?łaczenie tych mat to tak na zakładkę?czy jedna do drugiej?


opalrką robiłem w bagażniku bitumiczne z tzw. prosem... te butulowe szły bez opalarki... ja robiłem na delikatne zakładki w większości miejsc...



[ Dodano: 30-05-2013, 19:57 ]
Juiceman napisał/a:
Obie są ciężkie....


ja tam tragedii nie widziałem... ta butylowa jest taka piankowata i wcale nie jest taka ciężka... nawet powiedziałbym, że dość lekka...

sampler - 30-05-2013, 20:11

zdecydowanie produkt STP. APP w tym temacie to porazka. Zobacz tez maty GMS
sipex - 30-05-2013, 21:00

no dobra to wychodzi 100zł drożej więc niema tragedii :P a co do tych stp lub gms to to samo dobrze rozumiem?i jeżeli je potraktuję opalarka dla pewności to nic im nie zaszkodzi?a włąsnie a jakieś narzędzia typu z alledrogo wałki do prasowania takiej maty po nagrzaniu potrzebne czy ręka i szmatą pójdzie bez problemu?
i tak myśle pod tylną kanapą czy jest sens też dawać matę?

pompec - 30-05-2013, 23:04

dopiero teraz zauważyłem, że pisząc drugą się pomyliłem... powinno być, że polecam pierwszą... linki mi się zamieniły :P

ja pod tylną kanapą nie wygłuszalem bo pomyślałem, że sama kanapa nieżle wygłusza pozatym pod nią jest zbiornik paliwa więc nie ma bezpośredniego kontaktu z szumem pod autem... jedyne o czym myślałem, to wygłuszenie tylnych nadkoli od strony kabiny (za boczkami kanapy) ale jakoś się za to nie wziąłem...

ja kupowałem u nich:

http://www.akustyczne.net/

tam mają te maty butylowe ze zdjęcia...

sipex - 31-05-2013, 00:26

hehe ja też się zakreciłem :P ale chodzi o te maty stp/gms :lol: napisałem do nich co mogą polecić i czekam na odp..a jak z tą opalarką na te maty gms mozna podgrzać czy dac sobie spokoj i normalnie kleic?narzędzia typu wałki itp do "prasowania"po ewentualnym podgrzaniu sa potrzebne czy reką i szmata pojdzie?
sampler - 31-05-2013, 19:40

Nie wiem jak jest z stp ale gms montuje sie bez opalarki. Wystarczy dobry walek dociskowy o polozysz je jak chcesz.
sipex - 31-05-2013, 23:11

hmm..robiłeś tak u siebie?a pytanko z innej beczki żeby błąd nie wyskoczył odepnę aku przed demontażem foteli później jak ich nie podepnę a odpalę auto to błąd wyskoczy?
Torp12 - 31-05-2013, 23:29

sipex napisał/a:
pytanko z innej beczki żeby błąd nie wyskoczył odepnę aku przed demontażem foteli później jak ich nie podepnę a odpalę auto to błąd wyskoczy?


TAK

francuz83 - 18-11-2013, 21:25

Temat stary ale zaciekawił mnie jako że zajmuje się zawodowo hałasem przemysłowym i mam dostęp do profesjonalnych mierników poziomu dźwięku. Swojego auta tłumił raczej nie będę ale jak by ktoś był w okolicach Wrocka i chciał sprawdzić jak ma głośno w środku to proszę pisać :)
milo - 20-12-2013, 22:33

sampler napisał/a:
zdecydowanie produkt STP

Dobrze sie kładzie i ma mocny klej na drzwi jest dobrze połozyć maty butylowe i na to pianka kauczukowa efekt na plus
Mata STP jest ... :shock:
Specyfikacja:

Lekka mata o niskiej częstotliwości rezonansowej wykonana na bazie gumy butylowej i aluminium
Nie ma konieczności podgrzewania
Waga 2,3kg/m2
Można stosować w szerokiej skali temperatur od -40C do +100C
Wymiary: 53 x 75cm

Grupa Standartplast jak firma prywatna powstała w 1996 na bazie instytutu naukowego armii sowieckiej, gdzie na poczatku zajmowała się projektowaniem i produkcją materiałów głuszących i wyciszających dla rosyjskich łodzi podwodnych.
Pod kierownictwem p. M.D. Voskuna po upadku związku radzieckiego doświadczenia STP zostały przekazane dla celów cywilnych.
W tej chwili STP posiada własne linie produkcyjne i nieustannie pracuje nad ulepszaniem istniejących produktów i projektowaniem nowych rozwiązań w dziedzinie wibroakustyki.
Produkuje najwyższej jakości materiały używane przez producentów samochodów osobowych i cięarowych.

Standartplast jest jednym ze sponsorów organizacji zrzeszających producentów, dystrybutorów oraz miłośników car-audio oraz posiada certyfikaty ISO 9001-2000, ISO/TS 16949, ISO1400

Od niedawna materiały STP ze znakomitym skutkiem stosuje również czołówka zawodników startujących w zawodach sound-off czego najlepszym przykładem jest Mistrz Europy 2006 Per Soder i jego VW Beetle.

jafo2 - 17-06-2014, 21:07

No i mnie naszła ochota na wyciszanie nxudol 3100 w drodze (jutro powinien być).

Tak tylko chciałem podpytać na co uważać, na które plastyki przy demontażu wnętrza?
Szkoda że nie ma opisu ze zdjęciami co jak zdemontować (gdzie które śruby jak wyciągać z zatrzasków żeby nie połamać) chociaż tutaj wydaje się że nie powinno być żadnego problemu.
Do zdemontowania fotele, kanapa, podłokietnik, plastikowe nakładki na progach i chyba to wszystko.

Torp12 - 17-06-2014, 23:18

jafo2 napisał/a:
No i mnie naszła ochota na wyciszanie nxudol 3100 w drodze


Nie wiem czy to najtrafniejszy wybór. Ja go używałem i nie dość że śmierdzi przeokrutnie starym moczem to jak dla mnie troche słabo wycisza.

milo - 18-06-2014, 15:02

Nie lepiej jest zastosować maty mysle że to skuteczniejszy sposób na wyciszenie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group