Nasze Miśki - 3000GT SL 91' MT
zbyszek05 - 31-03-2013, 19:50
Twinturbo powinien mieć ok 180 na cylindrze w wolnossaku będzie 200 i bez żadnego ugrywania tyle jest / tyle miałem w roku 2010 / Jest tak jak na filmiku z yt dodam tylko od siebie że przy polerowaniu kanałów ,pełnym szlifie i obróbce głowicy co by przywrócić ją do stanu fabrycznego silnik lepiej się kręci - wyzej nawet do 8000obr. Cała przyjemność i zabawa jest na 3 i 4 biegu . Wcześniej był to 2 i 3 bieg .Nie wiem , co i jak się stało , przez co ale mam takie odczucie. I dlatego piszę bo chciałbym gdzieś coś łyknąć i moze kilka koni dodać - zastanawiałem sie też nad przekładką tt - ale czy nie lepiej dodać dmuchawy do silnika który już posiadfam i znam go na wylot . opcja jest taka że kupując anglika z tt nie wiem co siedzi w środku - moze być niewypał i kasa sie rozejdzie . Toteż czekam na znawcę ,który podejmie pierwsze kroki
Anonymous - 01-04-2013, 13:16
kleryk-3kgt napisał/a: | Najgorsze jest strojenie świnki, trzeba albo sprowadzić tunera do siebie albo wieźć samochód laweta. No i najlepiej żeby tuner dysponował hamownią |
jak będziesz miał zabawki, to o to się nie martw, dasz znać to może załatwimy, że tuner przyjedzie do Ciebie, ew laweta i misja warszawka...
kleryk-3kgt - 01-04-2013, 13:32
Deprin, jak mowa o tunerze z laptopem i gotowym programem to dziękuję, jest tutaj takich na pęczki co "czpiują" diesle.
Zbyszek, znowu z palca wyssane info.
DOHC TWIN TURBO
156psi (10.75bar) / min 115psi (7.95bar)
Sigma kręci się do 8k rpm? Bo jeśli nie, a Twoja kręci się za wysoko to
Anonymous - 01-04-2013, 14:01
kleryk-3kgt napisał/a: | Deprin, jak mowa o tunerze z laptopem i gotowym programem to dziękuję, jest tutaj takich na pęczki co "czpiują" diesle. |
mówimy o ludziach którzy stroją sprzęty 400+... tak jak pisałem musisz mieć zabawki.
wbrew pozorom w szczecinie jest kilka mocnych maszyn, a na nowy sezon wyjedzie jeszcze kilka...
kleryk-3kgt - 01-04-2013, 14:13
Diesle czy Pb?
Jak koleś ogarnia i ma gdzie hamować auto to można by się dogadać.
Anonymous - 02-04-2013, 10:28
pb, dam znać jak zobaczę wyniki po strojeniu pewnej hondy.
zbyszek05 - 02-04-2013, 14:28
kleryk - coś ty tu banały piszesz - za bardzo się nie znam ale z tego co się orientuje 6g72 tt powinno mieć ok. 8,0 :1, bez tt to 10,0:1 - w ogłoszeniu sprzedaży napisałeś że znawca aczkolwiek wprawne oko zauważy że silnik został doprężony 1 bar
Nieodpowiedziałeś mi na pytanie jak doprężyłeś silnik, bez kompresora lub bez dmuchawy i co tam stroiłeś jak nie ma czego stroić - Nie chce mi się juz tu pisac , powtarzać sie z pytaniami bez odpowiedzi , oczywiscie wszystko wiesz lepiej .Co do V6 w sigmie i 3000GT Sl to te same silniki rózniące się osprzętem i stopień spręzania wynosi tam 10,0;1 i trzeba by mocno spiłować głowicę żeby uzyskać ok.11,0 :0 lub 11,5: 0 co kwalifikuje ten silnik do rychłej naprawy . Inaczej nie znam sposobu niekolizyjnego aby doprężyć silnik wolnossący poprzez zjechanie głowicy i dalszych zabiegów aczkolwiek mogę się mylić . A silnik powinien na 7200- 7300 odcinać paliwo . Gdybyś wcześniej zerknął w posty / moje / doczytałbyś że silnik w mojej skorupie kręci się bardzo wysoko / tak było przed wymianą jak i po wymianie silnika 6g72 bez turbo . Nie chce mi się juz tu pisac i podziwiać twoich efektów bo nie mam odpowiedzi z twojej strony na moje pytania
proszę - zapraszam do przeczytania :
http://forum.mitsumaniaki...ighlight=obroty
i na pytanie czy w sigmie 6g72 kręci sie wysoko - odpowiem ci tak - kr ęci sie wysoko
kleryk-3kgt - 08-04-2013, 22:08
Kompresja wzięła się z serwisówki, taka magiczna książka o samochodziku.
Od kiedy silnik dopręża się kompresorem? Co to za bzdura.
Nic nie stroiłem, nie wiem skąd te info.
Nie odpowiadam bo nie chce mi się. nie zawsze mam chęci tłumaczyć coś 10x komuś na tym forum a potem zostaje to olane i pytanie się powtarza.
Tak, dopreża się przez planowanie głowic, to popularny mod i szeroko stosowany a odpręża się specjalnymi uszczelkami głowic.
Jak kręci Ci się tak silnik to powodzenia. Seryjne talerzyki sprężynki wytrzymują maks 8k rpm. jednak w wolnossaku powyżej 6k rpm nie ma czego szukać, moment obrotowy kończy się w granicach 6,2k rpm. Tutaj silnik kwalifikuje się do rychłej naprawy jak przekracza 8k rpm. Bo jest bardzo prawdopodobne że tłok spotka się z zaworem.
Jeśli uważasz że jest inaczej, to weź nie pisz ok?
mazda10000 - 08-04-2013, 22:40
Panowie, spokojnie bez spiny. Ta wasza wymiana zdań jakiś taki mało przyjazny ton przybrała, a nie potrzebnie. Proponuję wam przed napisaniem posta posłuchać sobie np... Boba Marleya, albo nie wiem... Dżemu. Wbrew pozorom z tych waszych wypowiedzi da się wyłuskać jakąś konstruktywną wiedzę, a przeglądając forum chciałbym nie musieć łuskać . Pozdrawiam
lukasz12 - 09-04-2013, 10:09
Pozwolę sobie zauważyć że kompresja to jest jedno, a stopień sprężania to jest drugie.
Co do momentu - w praktyce ten silnik (mój egzemplarz ciągnął do 6350 - moc maksymalna jest przy takich obrotach- później jest już spadek).
zbyszek05 - 09-04-2013, 11:27
Kleryk weź się nie spinaj tak . Chodziło mi oto jak bez doprężenia silnika , kompresora i bez dmuchawy otrzymałeś takie dane jak na wykresie to wszystko . Koniec
kleryk-3kgt - 07-05-2013, 14:34
Trochę części dotarło:
Regulator ciśnienia paliwa.
Adaptery
Zaciski
Dolot ( mam taki drugi, nowy na sell )
Sprężyny Tein.
Czekam jeszcze na parę części, po tem montaż i będzie
wojtas - 07-05-2013, 17:36
Adaptery daj w proszek z podkładem, bo zardzewieją.
kleryk-3kgt - 07-05-2013, 18:35
Pomaluję żaroodporną farbą, tez będzie dobrze.
kleryk-3kgt - 27-09-2013, 14:23
Samochód sprzedany kawałek czasu temu.
|
|
|