To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

deejay - 15-02-2012, 18:36

Nie jest wesoło koszty nie beda małe , chyba ze drugi motor :roll:
danino88 - 15-02-2012, 19:35

Cytat:
Nie jest wesoło koszty nie beda małe , chyba ze drugi motor :roll:


Dobrze deejay znajdź mi taki żebym nie żałował po miesiącu wydanej kasy a kupuję od ręki ;)

kochajj - 15-02-2012, 19:37

zakup silnika który stał mniej niż rok graniczyć będzie z cudem... chyba że od jakiegoś świeżego rozbitka
deejay - 15-02-2012, 20:13

Niech mnie kochajj poprawi jak cos , ale czy sam wał od V6 nie bedzie taki sam jak w Vr4 :?: wtedy nowe panewki nominalne pod ten wał i powinno smigać , korby zostają oryginalne :wink:
BeNeK - 15-02-2012, 20:19

Albo sam wał ściągnąć z zagranicy , nie wiem może ktoś na CVR4 miał by takie 'cóś'? I wtedy odratować to co masz , bo jak chciał byś kupić nowy silnik to nie wiesz co kupujesz ,a tak to chociaż wiedział byś co masz ... Lipa troszkę bo samochód zaczynał cieszyć a tu taka rzecz się przytrafiła ...
danino88 - 15-02-2012, 20:21

no podobno wał jest taki sam od V jak w Vr-ze jednak nikt tego jeszcze nie potwierdził
deejay - 15-02-2012, 20:22

Cytat:
no podobno wał jest taki sam od V jak w Vr-ze jednak nikt tego jeszcze nie potwierdził


Obstawiam że to samo na 99% :wink:

danino88 - 15-02-2012, 20:30

kolega sprawdzał ale nie wiem gdzie i część "wał" ma takie samo oznaczenie ale może ktoś to potwierdzić?
robertdg - 15-02-2012, 20:36

Według Japancarsu jest to samo, np:

http://japancars.ru/cat/m...GF&mg=11&bg=210

http://japancars.ru/cat/m...L6&mg=11&bg=210

deejay - 15-02-2012, 20:40

Więc podwijaj rękawy Daniel i do roboty :P
jkrzysztof80 - 15-02-2012, 20:48

danino88, mike951, sprzedaje swojego na części zagadaj do niego o ile mi wiadomo to chyba silnika jeszcze nie sprzedał, wersja po lifcie 99'
kochajj - 15-02-2012, 21:08

Jeśli wał od N/A to pamiętaj o odpowiednim doborze panewek ) tylko i wyłącznie nowe ori - jest w nominale 5 rodzaj panewek głównych i 3 rodzaje korbowych... żaden zamiennik nie ma takiej gradacji - Pasowanie miśków jest bardzo precyzyjne.
panewki głowne dobiera się na podstawie numerów z bloku i numerów na wale wg serwisówki
panewki korbowe - znaki na wale
Jeśli chcesz pojeździć długo i bezawaryjnie to nie kupuj zamienników...

swinks_UK - 15-02-2012, 22:21

jkrzysztof80 napisał/a:
danino88, mike951, sprzedaje swojego na części zagadaj do niego o ile mi wiadomo to chyba silnika jeszcze nie sprzedał, wersja po lifcie 99'


Dokładnie, Michał rozbiera swego na części bo nie znalazł nabywcy. Silnik był bez zarzutów.

Wydaje mi sie, że swap silnika to najtańsza opcja.
Jakbyś brał drugi silnik, to wałki rozrządu z rupiecia chętnie przygarnę :mrgreen:

deejay - 15-02-2012, 22:25

swinks_UK napisał/a:
Jakbyś brał drugi silnik, to wałki rozrządu z rupiecia chętnie przygarnę


A ja chetnie kupie ten zatarty motor :wink:

danino88 - 16-02-2012, 09:35

no dobra czyli co robić ? naprawiać czy kupować nowy/używany. Jaką później będę miał gwarancję że ten używany mi się nie rozpadnie? Z tego co kojarzę był niedawno podobny temat u Derpina i on jednak naprawiał stary silnik. Doradźcie coś ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group