Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT
deejay - 15-02-2012, 18:36
Nie jest wesoło koszty nie beda małe , chyba ze drugi motor
danino88 - 15-02-2012, 19:35
Cytat: | Nie jest wesoło koszty nie beda małe , chyba ze drugi motor |
Dobrze deejay znajdź mi taki żebym nie żałował po miesiącu wydanej kasy a kupuję od ręki
kochajj - 15-02-2012, 19:37
zakup silnika który stał mniej niż rok graniczyć będzie z cudem... chyba że od jakiegoś świeżego rozbitka
deejay - 15-02-2012, 20:13
Niech mnie kochajj poprawi jak cos , ale czy sam wał od V6 nie bedzie taki sam jak w Vr4 wtedy nowe panewki nominalne pod ten wał i powinno smigać , korby zostają oryginalne
BeNeK - 15-02-2012, 20:19
Albo sam wał ściągnąć z zagranicy , nie wiem może ktoś na CVR4 miał by takie 'cóś'? I wtedy odratować to co masz , bo jak chciał byś kupić nowy silnik to nie wiesz co kupujesz ,a tak to chociaż wiedział byś co masz ... Lipa troszkę bo samochód zaczynał cieszyć a tu taka rzecz się przytrafiła ...
danino88 - 15-02-2012, 20:21
no podobno wał jest taki sam od V jak w Vr-ze jednak nikt tego jeszcze nie potwierdził
deejay - 15-02-2012, 20:22
Cytat: | no podobno wał jest taki sam od V jak w Vr-ze jednak nikt tego jeszcze nie potwierdził |
Obstawiam że to samo na 99%
danino88 - 15-02-2012, 20:30
kolega sprawdzał ale nie wiem gdzie i część "wał" ma takie samo oznaczenie ale może ktoś to potwierdzić?
robertdg - 15-02-2012, 20:36
Według Japancarsu jest to samo, np:
http://japancars.ru/cat/m...GF&mg=11&bg=210
http://japancars.ru/cat/m...L6&mg=11&bg=210
deejay - 15-02-2012, 20:40
Więc podwijaj rękawy Daniel i do roboty
jkrzysztof80 - 15-02-2012, 20:48
danino88, mike951, sprzedaje swojego na części zagadaj do niego o ile mi wiadomo to chyba silnika jeszcze nie sprzedał, wersja po lifcie 99'
kochajj - 15-02-2012, 21:08
Jeśli wał od N/A to pamiętaj o odpowiednim doborze panewek ) tylko i wyłącznie nowe ori - jest w nominale 5 rodzaj panewek głównych i 3 rodzaje korbowych... żaden zamiennik nie ma takiej gradacji - Pasowanie miśków jest bardzo precyzyjne.
panewki głowne dobiera się na podstawie numerów z bloku i numerów na wale wg serwisówki
panewki korbowe - znaki na wale
Jeśli chcesz pojeździć długo i bezawaryjnie to nie kupuj zamienników...
swinks_UK - 15-02-2012, 22:21
jkrzysztof80 napisał/a: | danino88, mike951, sprzedaje swojego na części zagadaj do niego o ile mi wiadomo to chyba silnika jeszcze nie sprzedał, wersja po lifcie 99' |
Dokładnie, Michał rozbiera swego na części bo nie znalazł nabywcy. Silnik był bez zarzutów.
Wydaje mi sie, że swap silnika to najtańsza opcja.
Jakbyś brał drugi silnik, to wałki rozrządu z rupiecia chętnie przygarnę
deejay - 15-02-2012, 22:25
swinks_UK napisał/a: | Jakbyś brał drugi silnik, to wałki rozrządu z rupiecia chętnie przygarnę |
A ja chetnie kupie ten zatarty motor
danino88 - 16-02-2012, 09:35
no dobra czyli co robić ? naprawiać czy kupować nowy/używany. Jaką później będę miał gwarancję że ten używany mi się nie rozpadnie? Z tego co kojarzę był niedawno podobny temat u Derpina i on jednak naprawiał stary silnik. Doradźcie coś
|
|
|