To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Wyciszenie Lancera

matiudgk - 08-09-2016, 15:53

tyku napisał/a:
Pryskać w komorę silnika zapachy cytrynowe, to pomaga.


człowiek mądry po szkodzie :cry:

darecki73 - 06-01-2017, 13:04

witam
Chce wyciszyc nadkola w autku ale od strony ZEWNETRZNEJ czyli od kół.
Czy ktos tak robil,czy to przyniesie dobry efekt wyciszenia.
Chciałbym wykleic mata butylowa blache nadkola i następnie nalozyc gruba warstwe płynnej masy bitumicznej pistoletem na to.
Chciałbym zatrzymac hałas z koł jeszcze na zewnątrz przed dostaniem sie do srodka przez
blache.
Oczywiscie od srodka w kabinie takze wykleic.
Ciekaw jestem waszej opinji na ten temat :roll:

tyku - 06-01-2017, 13:47

darecki73, Opis na str. 11. :wink:
cypo - 06-01-2017, 19:58

Ekspertem też nie jestem, ale wg mnie zamiast maty bitumicznej lepiej użyć maty butylowej - dużo lżejsza, dużo bardziej elastyczna i dużo lepiej tłumiąca (no i sporo droższa - ale wg mnie warto). Naklejanie gąbek na blachę wg. mnie jest trochę bezsensowne (wątpię że dałoby to nawet w połowie taki efekt jak przy matach butylowych czy nawet bitumicznych).
tyku - 06-01-2017, 20:41

cypo napisał/a:
Naklejanie gąbek na blachę wg. mnie jest trochę bezsensowne
Kto tak robił i kto o tym pisał :?: :roll:
cypo - 06-01-2017, 21:34

Hah, teraz się zorientowałem, że odpisałem na post z 2 strony tego tematu :) myślałem, że to był ostatni post :)

a co do gąbek naklejanych na blachę - odniosłem wrażenie, że właśnie na 2 stronie tego tematu niektórzy sugerują takie rozwiązanie (m.in Ty:) ), ale wcześniej też o tym słyszałem i wydaje mi się, że nawet tokyo był zwolennikiem takiego rozwiązania (sorry tokyo jeśli jednak się pomyliłem)

tyku - 06-01-2017, 23:45

cypo, O czym ty piszesz :?:
Jakie gąbki (możesz zacytować mnie lub tokyo) :?:

cypo - 07-01-2017, 12:36

tyku napisał/a:
Maty bitumiczne są dobre i tanie, ale ciężar duży. Pianka termo akustyczna GMS to materiał bardzo lekki. Mi zależało na tym, aby zbytnio nie zwiększać masy pojazdu.


Tokyo nie zacytuje, bo to było podczas rozmowy na żywo - po prostu skomentował położone przeze mnie maty butylowe jako rozwiązanie bezcelowe, zasugerował, że lepsza byłaby pianka.

Sorry panowie, jeśli źle interpretuje Wasze słowa, ale tak to właśnie zrozumiałem :)

darecki73 - 07-01-2017, 14:10

cypo napisał/a:
tyku napisał/a:
Maty bitumiczne są dobre i tanie, ale ciężar duży. Pianka termo akustyczna GMS to materiał bardzo lekki. Mi zależało na tym, aby zbytnio nie zwiększać masy pojazdu.


Tokyo nie zacytuje, bo to było podczas rozmowy na żywo - po prostu skomentował położone przeze mnie maty butylowe jako rozwiązanie bezcelowe, zasugerował, że lepsza byłaby pianka.

Sorry panowie, jeśli źle interpretuje Wasze słowa, ale tak to właśnie zrozumiałem :)



A co sądzisz TYKU o naklejeniu maty butylowej ale od strony zewn.(od strony kół) a nastepnie solidnie natrysnąc ''baranek'' na to ,dosc grubo. Chodzi mi o masę plynna w sprayu.
Zrobilo by to solidna guba warstwe nie przepuszczają halasu do kabiny od kół.

tyku - 07-01-2017, 16:21

cypo, Wyraźnie napisałeś gąbka. :wink: Gdzie w powyższym cytacie masz słowo gąbka :?:
cypo napisał/a:
Sorry panowie, jeśli źle interpretuje Wasze słowa, ale tak to właśnie zrozumiałem :)
Przeprosiny przyjęte. :wink:
cypo napisał/a:
Pianka termo akustyczna GMS to materiał bardzo lekki.

Pisałem pianka termo akustyczna GMS, a nie gąbka. :doubt:
https://www.bitmat.pl/Mat...a-samoprzylepna
darecki73 napisał/a:
A co sądzisz TYKU o naklejeniu maty butylowej ale od strony zewn.(od strony kół)
Można, ale będzie ciężko. Te maty są sztywne i ciężko będzie je dobrze ułożyć. Myślę, że mój sposób jest wiele bardziej skuteczny, ponieważ przykleiłem kilka warstw(nie oszczędzałem materiału). :wink:
darecki73 napisał/a:
a nastepnie solidnie natrysnąc ''baranek'' na to ,dosc grubo. Chodzi mi o masę plynna w sprayu.

Nie robiłem, więc nie doradzę. :D

cypo - 07-01-2017, 18:30

Pianka, gąbka - dla mnie to samo :) W każdym razie miałem na myśli piankę gms cały czas :) i podtrzymuje moją teorię, że pianka/gąbka/etc nie wygłuszy tak dobrze jak mata bitumiczna/butylowa. Po naklejeniu jednej(!) maty STP na środku drzwi już wyraźnie było słychać inny dźwięk, po wyklejeniu całości przerosło moje najśmielsze oczekiwania - odgłos zamykania drzwi jak w lexusie, a zwykłe fabryczne głośniki (te pierdziawki, nie RF) zaczęły grać naprawdę głębokim basem... chociaż, skoro Ty tak zachwalasz tą piankę to bardzo jestem ciekaw jak się sprawdza takie wygłuszenie
tyku - 07-01-2017, 19:20

cypo napisał/a:
chociaż, skoro Ty tak zachwalasz tą piankę to bardzo jestem ciekaw jak się sprawdza takie wygłuszenie
Nie zachwalam, tylko nimi wyciszałem. Sprawdza się dobrze. :wink:
leoluke - 24-03-2017, 21:02

Cześć koleżanki i koledzy,
W związku z tym, że być może za kilka miesięcy będę przymierzał się do kupna Lancera 2007+, chciałbym zapytać się Was o jedną z najbardziej interesujących mnie rzeczy. W moim obecnym CS0 jednym z najbardziej irytujących problemów są wibracje plastików wnętrza. Wyciszyłem jak mogłem, ale i tak jest gorzej niż w wielu innych samochodach którymi jeździłem. Jak wygląda sprawa w lancerze ES (2007+)?
Nie oczekuję cudów, ale jeśli plastiki będą przynajmniej tak ciche jak w 7mio letniej Skodzie Fabii, to będę zadowolony. W moim CS0 jest bowiem znacznie gorzej. Skąd w ogóle wzięła się u Was potrzeba wyciszenia auta? Czy było to spowodowane chęcią odizolowania hałasów z zewnątrz i poprawienia akustyki systemu audio, czy może też mieliście problemy z wibrującymi plastikami wnętrza?

tyku - 24-03-2017, 21:19

Plastiki nie trzeszczą, ale są słabej jakości. Słabe wyciszenie wnętrza. Reszta wyciszania pod audio.
Poczytaj :!:

sla - 25-03-2017, 15:44

leoluke napisał/a:
W moim obecnym CS0 jednym z najbardziej irytujących problemów są wibracje plastików

Trochę to dziwne, u mnie nigdy nic nie wibrowało ani nie trzeszczało, kompletna cisza, a CSO był o wiele lepiej wyciszony od swojego następcy. Musiałeś trafić na egzemplarz gdzie ktoś grzebał.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group