Nasze Miśki - Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt by Marcelinho
Marcelinho - 03-02-2014, 12:56
| arturj123 napisał/a: | | Marcelinho napisał/a: | | Mobil 15W40 |
Jak można jeździć na takim "czymś"...
Wkładka filtra powietrza K&N uszkodziła przepływomierz? |
Widzisz,koleś który mi go sprzedał niby taki lał.
Dokładnie to chodzi o to ze więcej syfu takie wkładki przepuszczają i nawet może być że i jakaś woda się przedostanie.A u mnie akurat przepływka ma drucik/opornik który się nagrzewa,kapnie na to woda i się przepali.
krzychuzzz - 03-02-2014, 13:12
A naszączałeś filtr olejkiem?
Może to przez to?
W cywilnych autach montaż takiego filtra moim zdaniem i tak mija się z celem. Poza ładniejszym dzwiękiem i leprzym samopoczuciem kierownika to nic nie daje
mouseman - 03-02-2014, 19:34
| Marcelinho napisał/a: | Pojechałem na hamownie i tu Zonk 107,2 KM i 168NM .Koleś mówi:To wygląda ale nie jeździ .Jeździłem tak do tego czasu ale w głowie cały czas było że trzeba to ogarnąć.Ostatnio się tym zająłem i wyszło na to że przepływomierz był uszkodzony |
i żadnego błędu nie było ? Tak pytam bo na hamowni też miałem 100 koników Ostatnio po akcji czyszczenia dolotu auto chodzi lepiej bez szarpnięc praktycznie.
tu temat który potwierdzałby problem:
http://forum.mitsumaniaki...%B3ywomierz+gdi
Marcelinho - 03-02-2014, 22:49 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Ja osobiście go nie nasączałem bo sprzedawca mówił że jest on nasączony i po 100 tyś km trzeba znów nasączyć.Nie,nie pokazywało żadnego błędu.
adamek90 - 04-02-2014, 00:28
Polecam wyczyścić kolektor, u mnie kiedyś było z pół centymetra nagaru. Po wyczyszczeniu auto odzyskało moc fabryczną. Mieszkam w Sochaczewie,więc niedaleko od Ciebie, jak coś to mogę pomóc. Mam identyczne GDI jak Twoje.
Marcelinho - 04-02-2014, 09:33 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt adamek90,dzięki ale u mnie takie elementy jak przepustnica i kolektor są czyste.Mam zaślepiony zawór egr i pewnie dlatego.
mouseman - 04-02-2014, 16:55
| Marcelinho napisał/a: | | Nie,nie pokazywało żadnego błędu. |
Pytanie jak rozpoznać uszkodzoną przepływke ? Używane nie są drogie ale skąd pewność że będzie sprawna...
Marcelinho - 04-02-2014, 22:49 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt No właśnie po zdjęciach tego nie poznasz.Jak założyłem dobrą to od razu po pracy silnika słyszałem że jest ok.
Marcelinho - 07-02-2014, 18:22 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt W następnym tygodniu ruszam z projektem kolektor z kwasu i kilka innych pomysłów
Marcino - 08-02-2014, 09:15 Temat postu: Re: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
| Marcelinho napisał/a: | W następnym tygodniu ruszam z projektem kolektor z kwasu i kilka innych pomysłów |
Jak zrobisz dolot z kwasówki.. to osobiście odizolował bym go od komory silnika żeby nie nagrzewał się i nie zaciągał ciepłego powietrza.
BeNeK - 08-02-2014, 12:14
Marcelinho, Kolektor wydechowy ?
Będzie on oczywiście liczony a nie robiony na "pałę" ? Bo czasami mimo większego przepływu(rury większej średnicy) oraz fajnego wyglądu efekty mogę być przeciwne do tych które zakładałeś. Znajomy robił kiedyś kolektor 4-2-1 do SR20 , wszystko wyglądało super ale kolektor robiony była na "pałę" i efektem było -12hp , momentu nie pamiętam ile tam ubyło ...
Także jeśli będzie to typowy custom to tylko odpowiednio wyliczony pod dany silnik albo kopia kolektora tuningowego dedykowanego Każdy silnik potrzebuje innne długości odpowiednich runerów etc...
Powodzenia w pracach i czekamy na aktualizację !
Pozdro !
Marcelinho - 08-02-2014, 13:21 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt BeNeK,tak,tak kolektor wydechowy.Wiem,będzie wyliczany oczywiście tak jak wydech.
Marcelinho - 13-02-2014, 16:27 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Dziś dotarła do mnie rozpórka przód Staffa
drexvs - 13-02-2014, 17:39
Będzie Pan zadowolony
WreX - 13-02-2014, 20:22
Również potwierdzam, na razie nic się nie urwało ;p
|
|
|