To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Nowy VR-4 czaaarny :)

swinks_UK - 15-01-2013, 23:37

Sprawdźcie wiazkę co idzie za nadkolem. Komunikacja ayc-ecu do przekaźnika idzie na tej samej wiązce co abs, jak ktoś się szarpał z wiazką, to wielce prawdopodobnie ją uwalił.
m6riano - 16-01-2013, 05:00

Cytat:
dziś dotarła:

A to nie było..?

Hugo - 16-01-2013, 08:03

Derpin napisał/a:
Łukasz będzie miał jeszcze do kompletu srebrny panel środowy do tego w razie SI
A może nawet carbon z SE :wink: wookash83, czekam na info dzisiaj.
Tomek - 16-01-2013, 08:08

Derpin napisał/a:

Łukasz będzie miał jeszcze do kompletu srebrny panel środowy do tego w razie SI ;)


panel mnie nie interesuje raczej, bo troche za bardzo razi w oczy
swoją konsolę oddałem do malowania, w grafit (tak samo jak była jedna z opcji w Avance, tak jak szło też w UK), ale póki co czekam jeszcze

m6riano - 16-01-2013, 12:36

tomek84 napisał/a:
w grafit (tak samo jak była jedna z opcji w Avance

coś takiego:
http://allegro.pl/mitsubi...2949418013.html

Tomek - 16-01-2013, 12:38

m6riano napisał/a:

coś takiego:
http://allegro.pl/mitsubi...2949418013.html


to jest niebieski
ja bd miał taki:


Anonymous - 16-01-2013, 13:52

tomek84 napisał/a:
ja bd miał taki:


bardzo ładny :) szwajcary często go miały w ostatnich latach.

Tomek - 16-01-2013, 14:22

Derpin napisał/a:

bardzo ładny :) szwajcary często go miały w ostatnich latach.


wiem właśnie
wiele szwajcarów i większość Anglików w sporcie miało taką konsolę
ale na sprzedaż nie znalazłem, więc zdecydowałem się na malowanie, tylko nastąpił błąd technologiczny i z tego co wiem trzeba malować jeszcze raz, a lakiernik nie ma czasu
ale w końcu kiedyś będzie

wookash83 - 16-01-2013, 15:51

Oki kierownica zamontowana :D



ergonomia i wygląd w samochodzie: świetnie :D , wieniec w tej srebnej zdemontowanej był grubszy i to jedyna wada jaka mi przychodzi..

wookash83 - 16-01-2013, 15:58

ale teraz najważniejsze dzięki informacją od swinks_UK znalezliśmy małego szkodnika:
tak wyglądał z zewnątrz:



a tak w środku: :shock:
:shock:


jak widać ten przekaźnik od AYC nie miał prawa funkcjonować dobrze..Radek miał drugi który zamontowaliśmy i teraz pośmigam zobaczę co i jak ale póki co z 15 odpaleń i zero informacji AYC w dolnym prawym rogu :)

ma ktoś może na sprzedaż taki?? na razie mam od Radka póki co nie potrzebuje ale wolałbym mieć w razie czego drugi żeby oddać bo z mojego to już nic nie ma ;)

danino88 - 16-01-2013, 17:06

gratulacje :) ja gdzieś takiego będę miał ale dopiero na wiosnę :)
m6riano - 16-01-2013, 18:21

Cytat:
a tak w środku: :shock:

wymyj go myjką ciśnieniową potem sprężonym powietrzem..;-)

Rafal_Szczecin - 07-05-2013, 19:50

auto dalej jezdzi :) juz na letnich bucikach :)






stary alfer - 07-05-2013, 20:06

Rafal_Szczecin napisał/a:
auto dalej jezdzi


I chłodzi ;)

wookash83 - 07-05-2013, 22:41

Tak jest VR-4 wymagała trochę pracy ale warto się starać dla niej ;)

Historia zdarzeń:
- przy jednym z odpalań VR-4 zauważyłem że silnik zaczął nie równo pracować a że planowałem wymianę świec nie zastanawiając się zorganizowałem dojazd do Radka warsztatu na wymianę świec i przy okazji oleju..ale nie było tak wesoło a to przyczyna:



ojj okazało się że to gruba sprawa moja mina wtedy nie była wesoła ;) a że samochód dostarczyłem popołudniu dopiero następnego dnia miałem szczegółową diagnozę szkód:
- kawałek wbity w głowicę (już myślałem że to tyle) ale niestety drugi kawałek dostał się do:



i już wiedziałem że łatwo nie będzie.

Po kilku dniach zapadła decyzja o remoncie całej góry silnika i usunięcie gazu (instalacja zapewne trafi do sprzedania) do tego kilka "malutkich" wymian ;)

Zebrane części większość z Camskilla (dzięki Swinks za pomoc z doborem i poleceniem tej strony :) )

- Uszczelki góra silnika: Mitsubishi OE silnika zestaw uszczelek


- Rozrząd Cambelt Zestaw
Cambelt kit consists of
1. OE Spec Cambelt
2. Koyo Tensioner
3. Centre Idler Bearing
4. Alt Belt
5. PS belt




- 4 sztuki uszczelniaczy od strony skrzyni,
- 4 sztuki uszczelniaczy stronie głowic cylindrów,
- 1 sztuka uszczelniacz wału,

- Świece Irydowe NGK BKR7EIX,
- 24 szt popychacze hydrauliczne ( po rozmowie z Bartkiem zamówione od Japanize)
- Filtr oleju Mitsubishi x2,
- 16szt śrub pod głowice,
- 5L Amsoli 0W30
- 4 x trubiny od Radka i Swinksa (2 kupił Radek od Kochaja i miał na zapasie ratując mnie jak się okazało jedna nie dała rady po montażu i ponownie na wysokości zadania stanął Swinks i dostarczył mi kolejny zestaw turbin :D )
- płukanka Minelars,
- wężyk od wspomagania od Danio (mój jak się okazało był nieszczelny),
- Akumulator CENTRA PLUS CB620 12V 62Ah 540A,


I pewnie coś zapomniałem ale jak to wszystko przyszło trochę tego było ;)
Tu częścii z Anglii:


Po skompletowaniu wszystkiego Radek miał misję ogarnięcia demontażu i montażu ojj trochę się napracował ;)



W między czasie:
- głowicę trafiły na czyszczenie, planowanie, sprawdzanie gniazd zaworowych itp.
po:



- kolektor wyczyszczony:


- pokrywy zaworów:


- alusy ROTA trafiły do regeneracji plus zakupione w dobrej cenie od jednego z formułowiczów nowych opon Uniroyal Rainsport 2 215/45 R17 91 W XL (dzięki za dobra cenę :) )

Ufff trochę tego było wszystkiego i zanim to ogarnąłem minęło 1,5 miesiąca..
Dzięki Radek za ogarnięcie tematu i to jeszcze nie koniec :twisted:

Rafał dziś wyżej umieścił zdjęcia z dzisiaj jak byłem na nabijaniu i odgrzybianiu klimy wiec trochę wyprzedził mnie z zdjęciami ja jeszcze nie zdążyłem zrobić na letnich butach :P









VR-4 trafiła do nowego garażu:




Co w planach na najbliższy miesiąc?

- wyczyszczenie komory silnika po złożeniu wszystkiego,
- zabezpieczenie podwozia (może się uda u deejay),
- zakończenie montażu zegarów (ciśnienie oleju,temperatura oleju,doładowanie,)
- wymiana plecionki (już zakupiona)
,

No i oczywiście zakup cysterny z Shell V-Power Racing :twisted:

już sprawdzona bak na trasie: spalanie 12L
bak miasto: 15.5L



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group