To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM

KsiadzRobak - 30-11-2014, 22:23

Marcino napisał/a:
Conti
uuuuu - kolega lubi 2x robić :) - nastaną wakacje, zrobi się ciut cieplej i zaczną skrzypieć...
chociaż kto wie - może zimowe ekscesy przyśpieszą wymianę na np. Bando

Marcino - 01-12-2014, 00:01

Nie strasz... najwyżej bede 60zł w plecy:)
KsiadzRobak - 01-12-2014, 08:30

Ale takie przypadki były wymieniane także tu na forum. Paski Conti skrzypią same z siebie - weź naciśnij tak, aby rowki dotykały się a potem poskręcaj w 2 strony. Sam skrzypi... A co mówić na aucie przy +80 *
Marcino - 02-12-2014, 08:38

Heh, dziś wyskakiwałem szybko z samochodu zamknać bramę awaryjnie bo nie było prądu, szarpnąłem za ręczny... i zaciągnał się za ostani ząbek:) coś pstryknęło i nie mam chwilowo ręcznego.

Dodatkowo wczoraj po pracy zaobserwowałem że, wspomaganie mi ciężko chodzi w koncowych pozycjach ta jak bym nie mogł dokręcić jak jest zimny.

Aha, i poczułem jak śmierdzi sprzęgło.... wracałem w nocy ciutkę szybciej niż zwukle i pocisnałem po obrotach i pod górkę zauważyłem ze wskazówka obortów nie spada tak szybko i się nie podnosi..... jadąc na 5tym biegu przy 80 zrobiłem mały strzał ze sprzegła i niestety obrotomierz został na chwilę dość wysoko:)

Cóż SKS....... bedzie wyminana na święta:)

robertdg - 02-12-2014, 18:26

Linka sie przetarła przy tarczy kotwicznej ;-)
areksz121 - 02-12-2014, 20:58

robertdg napisał/a:
Linka sie przetarła przy tarczy kotwicznej ;-)


To w EA takie rzeczy się zdarzają? Kurde moje po 20 latach jak nowe... Coś za bardzo wierzyć mi się nie chce.

fj_mike - 02-12-2014, 21:07

areksz121 napisał/a:
Coś za bardzo wierzyć mi się nie chce.

Typowe miejsce uszkodzenia linki ręcznego w EA.

Marcino - 17-02-2015, 11:37

Do dzis jeszcze nie zajrzałem do ręcznego.... ech..
najchetniej kupił bym drugiego na częsci do przekłądki.
http://allegro.pl/mitsubi...5091640918.html

fj_mike - 17-02-2015, 21:05

Ma nawet fajne felgi, tylko mało gumy na nich.
Marcino - 12-03-2015, 22:19

No i przychodzi wiosna i zakupiłem do galanta parę gratów. W koncu podjąłem dezycję ze zrobie go i jeszcze trochę pojeżdzę a w miedzy czasie pomyślę o następcy...
Na pierwszy ogień poszły nowe gumy na wodę i błoto - Dunlop ze wzmocnieniem na czubku
































oraz oponki na przód 195/65/15


[img=http://s20.postimg.o...h/IMG_2989.jpg]

Oraz dzisiejsze zakupy - banan lewy (prawy wytrzymał już dwa lewe regenerowane w tym jednego mojej roboty i ojaca)






Niestety jakoś gumki osłponowej to porażka wiec pojdzie gumka HMC/KIA


Kopułka Blue-print nr 606 1 428 ponoć made in Japan





Palec -




Linka hamulca ręcznego prawa - Ashika. Jak dla mnie za 55zł najlepsze cena/jakość bo linka jest powleczona teflonem co gwaramtuje parcę bez zacieć.





CZekam jeszcze na sprzęgło Exedy... w sumie zamówiłem na zapas, ale wymienie, bo jak kupowałem Galanta w 2006 i moja żona nim odjechała to sprzedajacy mi mówił że sprzęgło zaraz będzi do wymiany przy takieh jeżdzie, a przekulał się 110kkm i ciągle jeździ.

To tyle na dziś... w między czasie zakładam napęd do bramy przesuwanej, dziś ogarnąłem mechanikę, jutro wyreguluję zębatkę, pospawam dystanse na gotowo i na sobote elektryka zostanie. A jak się sciemnia to do garażu.... ech szkoda że doba ma tylko 24h:)

Pozdrawiam czytających.

areksz121 - 13-03-2015, 09:29

Marcino napisał/a:
Linka hamulca ręcznego prawa - Ashika. Jak dla mnie za 55zł najlepsze cena/jakość bo linka jest powleczona teflonem co gwaramtuje parcę bez zacieć.


To normalnie było w EA bez teflonu czy jak? W E5 ori jest właśnie powlekana i nigdy się nic nie zacięło podejrzewam (bynajmniej u mnie przez 120tys)

PS. A te dunlopy z pierwszej fotki to ile cali mają :D ?

robertdg - 13-03-2015, 09:35

Oryginały sa powlekane i dobre zamienniki także.
KsiadzRobak - 13-03-2015, 11:47

areksz121 napisał/a:
A te dunlopy z pierwszej fotki to ile cali mają :D ?
mnie bardziej interesuje index prędkości :lol:
Marcino - 13-04-2015, 13:48

Coś mi silnik zamulił powyżej 5krpm na LPG, ale tylko czuje to jak jest rozgrzany. Mam wrazenie że coś z LPG się dzieje, albo czujik temp gazu, albo reduktor nie wyrabia.

Szczerze... to ostatnio nachodzą mnie mysli aby się go pozbyć, większa awaria mogłaby przyspieszyć moją decyję. Jak sobie pomysle żeby wpakować z 3tyś zeby go odnowić blacharsko a za chwilę zaczną się sypać inne rzeczy to nie wiem czy jest sens. Niestety dziury w podwoziu zaczynają wyłązić i to jest najgorsze. A chcąc do zrobić na cacy to i 3k braknie, a są to pieniądze nie do odzyskania, wiec może lepiej dołożyć do kolejnego samochodu. Mam go już chyba za długo.... jak patrzę jak wokoło znajomi zmieniają na młodsze :) to też bym chciał, jedynie co mnie trzyma to to że mam na LPG, jest w miare tanio, i w miare pod nogą... aczkolwiek mogłobby być wiecej.

Choćby nawet wkurząjąca jest porysowana przednia szyba która jak sie jedzie pod słońce mnie bardzo denerwuje, Niestety dziury w podwoziu zaczynają wyłązić i to jest najgorsze, nie wiem ile jeszcze podłużnice i inne ważne elemanty wytrzymają.

KsiadzRobak - 13-04-2015, 14:06

Marcino - ale czy przez te wszystkie lata (piszesz, że masz go już wiele lat, jeden z najdłuższych staży na forum dla EA) jeżdżąc na LPG nie oszczędziłeś przynajmniej tyle, że mógłbyś kupić drugi taki egzemplarz? Czy warto sprzedawać - w takim stanie to będą nędzne pieniążki a i zakup czegoś nowszego (a nie nowego) to też loteria.
Szczególnie, że kupić teraz nowe auto ze skórzaną tapicerką poniżej tych 200 000 zł to w ogóle jest możliwe? Fałszywa ekologia bierze górę nad rozsądkiem i inżynierią, więc pomyśl 2x zanim go sprzedasz. Tańszy wół roboczy na budowę i do kościoła to nie wiem czy znajdziesz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group