[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Spryskiwacze reflektorów, lamp przednich
komarsnk - 28-01-2013, 16:16
booohal napisał/a: | komarsnk, Czyli i pompki i dysze są całkowicie różne od tych zwykłych do szyby? |
Są zdecydowanie inne
I w konstrukcji i w cenie niestety :/
booohal - 28-01-2013, 16:25
Z tego co widzę na Alle..., z używanymi pompkami nie jest tak źle. Z dyszami spryskiwaczy już nie koniecznie... Czekam na rozwój sytuacji
komarsnk - 28-01-2013, 16:51
booohal, ale do pompki potrzebujesz jeszcze dedykowany zbiornik na płyn a z tym już jest gorzej cenowo...
booohal - 28-01-2013, 16:55
komarsnk, A dlaczego nie wkomponować w oryginalny zbiornik? Dużej rzeźby nie ma...
komarsnk - 28-01-2013, 17:05
booohal napisał/a: | komarsnk, A dlaczego nie wkomponować w oryginalny zbiornik? Dużej rzeźby nie ma... |
Bo ten silniczek nie wchodzi w zbiornik pod kątem 90st. lecz potrzebuje takiego wystającego cycka ze zbiorniczka Zbiorniki bez sprysków lamp nie mają tego dzyndzla więc nie ma gdzie tej pompki przysposobić.
Z resztą przebuszuj Allegro i porównaj to będziesz wiedział o co chodzi
[ Dodano: 28-01-2013, 17:08 ]
Dobra - podam
Zbiornik bez sprysków lamp http://allegro.pl/zbiorni...2916460067.html
Zbiornik ze spryskami http://allegro.pl/galant-...2923049760.html
Niestety różni się...
booohal - 28-01-2013, 17:13
komarsnk, Mimo tego wydaje mi się, że wkomponowanie pompki od sprysków lamp w zwykły zbiorniczek nie będzie trudne. Ale pompki z innego auta, takiej, która wchodzi właśnie pod kątem 90st. Ale dość gdybania. Zobaczę jak to u Was będzie wyglądało i później będę rzeźbił
Cuś takiego: http://allegro.pl/pompka-...2916484724.html
komarsnk - 28-01-2013, 17:40
booohal ale w takiej pompce nie masz np. czujnika niskiego stanu płynu
Wolę mieć wszystko na oryginałach (oprócz dysz ) bo nie lubię robić dwa razy
Hugo - 28-01-2013, 18:13
komarsnk napisał/a: | No nie no ja już praktycznie mogę używać ten co kupiłem od Tomka. On jest z sedana - ma dwie pompki (jedną wysokociśnieniową do lamp i jedną do szyby przedniej) ale trzy miejsca więc tylko wiercę dziurę w fabrycznym miejscu, dokładam jedną pompkę ze starego zbiornika i gitara | Kapuję komarsnk napisał/a: | Podejrzewam, że będziesz miał identyczny jak ja zanabyłem tylko z trzema dziurami na pompki | Te 3 dziury powinny być obok siebie? Jeśli tak to niestety mam 2 dziury, w tym w jednej pompkę do spryskiwaczy przedniej szyby Ja cały czas myślałem, że kupię zbiorniczek od kombi a pompkę spryskiwacza tylnej szyby podłączę pod spryskiwacze lamp i już swinks_UK napisał/a: | 1. Przekaźnik
- pin 30 > stałe 12V (akumulator)
- pin 85 > masa
- pin 86 > zasilanie ACC (po stacyjce)
- pin 87 > pin 1 z włącznika z Subaru
2. Włacznik z Subaru
- pin 1 > pin 87 z przekaźnika
- pin 2 > pin plusowy z pompki na zbiorniczku
3. Pompka
- pin plusowy > pin 2 na pstryczku
- pin minusowy > masa
Piny na pstryczku z Subaryny możesz zamienić, nie ma znaczenia który na zasilaniu a który na masie. | Nic dodać, nic ująć, po prostu szacunek, ale 2 pytania: gdzie najprościej znaleźć i się wpiąć pod ACC i drugie pytanie czy gdzieś nie dać bezpiecznika i jakiego mocnego? Btw: gdzie oryginalnie znajduje się przekaźnik os spryskiwaczy lamp w EA?
[ Dodano: 28-01-2013, 18:16 ]
Dokładnie ten zbiorniczek chciałem od nich brać, mam do nich 10 km.
swinks_UK - 28-01-2013, 18:33
Hugo napisał/a: | gdzie najprościej znaleźć i się wpiąć pod ACC |
Zapalniczka, stacyjka?
Bezpiecznik 20 do 30A wrzuć między przekaźnikiem a akumulatorem (na linii stałego 12V).
komarsnk - 28-01-2013, 18:34
Hugo, niestety na pompkę do lamp jest inne mocowanie w zbiorniku... Musisz mieć zbiornik z wersji ze spryskami. Chyba, że faktycznie uda ci się znaleźć pompkę z jakiegoś innego modelu, która będzie miała mocowanie kątowe i taką samą średnicę. Ale wtyczka na 99% nie będzie pasowała... Zalatuje już pod druciarstwo
[ Dodano: 28-01-2013, 18:35 ]
swinks_UK, mówicie tutaj o sytuacji kiedy nie ma instalacji w aucie tak?
Bo jak już są kable to obwód idzie chyba przez puszkę z bezpiecznikami?
[ Dodano: 28-01-2013, 18:37 ]
Hugo napisał/a: | Te 3 dziury powinny być obok siebie? |
Spójrz na link do tej drugiej aukcji co podałem wcześniej - tam zobaczysz ładnie co i jak.
Jak dalej nie będzie jasności to pójdę i zrobię ci kilka fotek
swinks_UK - 28-01-2013, 18:39
komarsnk napisał/a: |
swinks_UK, mówicie tutaj o sytuacji kiedy nie ma instalacji w aucie tak?
|
Tak.
Mowa o położeniu "nowej" instalacji, zresztą znacznie prostszej w działaniu...
[ Dodano: 28-01-2013, 17:50 ]
Dla porównania fabryczna instalacja:
Hugo - 28-01-2013, 19:12
komarsnk napisał/a: | Jak dalej nie będzie jasności to pójdę i zrobię ci kilka fotek | Poproszę. P.S. Ten sprzedawca ze Szprotawy jest niepoważny, ceny ma z kosmosu. Nigdy u niego nic nie kupiłem i nie kupię. 250 zł za zbiorniczek... komarsnk napisał/a: | Zalatuje już pod druciarstwo | Lutowanie 2 kabli i pompka z innego auta i od razu druciarstwo..? Nie przesadzajmy
wyderka - 28-01-2013, 19:46
swinks_UK napisał/a: | 1. Przekaźnik
- pin 30 > stałe 12V (akumulator)
- pin 85 > masa
- pin 86 > zasilanie ACC (po stacyjce)
- pin 87 > pin 1 z włącznika z Subaru
2. Włacznik z Subaru
- pin 1 > pin 87 z przekaźnika
- pin 2 > pin plusowy z pompki na zbiorniczku
3. Pompka
- pin plusowy > pin 2 na pstryczku
- pin minusowy > masa
Piny na pstryczku z Subaryny możesz zamienić, nie ma znaczenia który na zasilaniu a który na masie.
|
a ja zpytam po co w takim przypadku przekażnik?, skoro główne napięcie idzie przez pstryczek?
komarsnk - 28-01-2013, 19:50
Hugo napisał/a: | Lutowanie 2 kabli i pompka z innego auta i od razu druciarstwo..? Nie przesadzajmy |
Aaa no chyba, że kostka będzie pasowała do pompki
Nie jestem w temacie ale podejrzewam, że ciężko będzie znaleźć pompkę o wymaganych cechach...
wyderka - 28-01-2013, 19:59
1. Przekaźnik
- pin 30 > zasilanie ACC (po stacyjce) albo plus z akumulatora
- pin 85 > masa
- pin 86 > sterowanie z pstryczka
- pin 87 > pin + w pompce
2. Włacznik z Subaru
- pin 1 > pin 86 z przekaźnika
- pin 2 > zasilanie ACC
3. Pompka
- pin plusowy > pin 87
- pin minusowy > masa
ja tak bym to podłączył
|
|
|