To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en

Bizi78 - 27-01-2016, 15:53

se7en napisał/a:
gdzies na forum czytalem ze galant musi miec regulowane zawory co ok 40 tys, ale... gdzie ta regulacja jest ? :shock: :mrgreen:

W 1.6 i 1.8 8) .

se7en - 27-01-2016, 16:43

Bizi78 napisał/a:
se7en napisał/a:
gdzies na forum czytalem ze galant musi miec regulowane zawory co ok 40 tys, ale... gdzie ta regulacja jest ? :shock: :mrgreen:

W 1.6 i 1.8 8) .


a ja bylem caly czas świadomy i uparty (przy mechaniku) przy swoim ze jest regulacja... :twisted:

MichciuGT - 27-01-2016, 20:21

Widzę ładny kolorek po lotosie (prawie jak castrol podrabiany), ciekawe czy po lotos quazar też zostaje taki osad.
se7en - 27-01-2016, 20:31

no niestety, to 10w40, narazie wlewam to samo, jak bede robil kiedys planowanie głowicy to zmienie na cos innego :roll:
MichciuGT - 27-01-2016, 21:29

Ja u siebie na próbę zmieniłem na Lotos Synthetic Plus 5W-40 - w pracy nie ma wielkiej różnicy do poprzedniego oleju (Valvoline synpower 5W40), ale jest różnica w ilości osadów, teraz na Lotosie wygląda u mnie silnik podobnie, a na Valvoline było czyściej, choć czasem było słychać hydropopychacze, a jeszcze wcześniej był Valvoline Maxlife 10W40 półsyntetyk i jak dobrze pamiętam to też nie było widać osadu na pierwszy rzut oka, a jest w cenie tego lotosa 5w40. Mam nadzieje że chociaż lotos quazar jest lepszym olejem (może go wypróbuje) :)

Tak w skrócie, nie przy planowaniu głowicy, a przy następnej zmianie oleju polecam wymienić go na coś lepszego, choć nie musi być to od razu olej który kosztuje 200zł za 4l ;)

se7en - 28-01-2016, 07:49

to oczywiste, pewnie ze zmienie, narazie głowicy nie robie (uszczelke mam na zapas) bo bralem od razu caly zestaw, potrzebowalem do zaworów i pokrywy zaworów 8)

i sam chce wlac valvoline (wolalbym motula ale to nie jest wyczynowy samochod :P )

se7en - 29-01-2016, 22:01

nudzi mi sie ostatnio:



a tak wyglada pasek rozrzadu, oceńcie sami :lol:



AidsD - 29-01-2016, 22:35

se7en, czyzbys kupil nowa pokrywke?
Ten pasek to mozesz na gumki do wlosow przerobic

robertdg - 30-01-2016, 08:15

Znajdź przyczyne dlaczego ten pasek nie siedzi równomiernie na kole zebatym, napewno jest powód jego otarcia od zewnętrznej i poszczerbienia od wewnątrz, może czysto mechaniczny - wyrobiona rolka prowadzi pasek nieosiowo, etc.
se7en - 30-01-2016, 10:20

AidsD napisał/a:
se7en, czyzbys kupil nowa pokrywke?
Ten pasek to mozesz na gumki do wlosow przerobic


pokrywa nie jest nowa, tylko wyczyszczona i pomalowana 8)


robertdg napisał/a:
Znajdź przyczyne dlaczego ten pasek nie siedzi równomiernie na kole zebatym, napewno jest powód jego otarcia od zewnętrznej i poszczerbienia od wewnątrz, może czysto mechaniczny - wyrobiona rolka prowadzi pasek nieosiowo, etc.


kupiłem nowe rolki, mam nadzieje ze problem zniknie :roll:

Krzyzak - 30-01-2016, 12:40

Sprawdź właśnie stare rolki bo niektórzy błędnie montują tą od balansu (ma być kołnierzem na zewnątrz) a druga kwestia to spotkałem się z tą rolką od balansu, której wewnętrzny wałek (ten mimośród) był niepoprawnie zamontowany - przesunięty. Prasa a nawet imadło załatwia problem tylko trzeba mieć prawidłowo zwymiarowaną sztukę.
AidsD - 30-01-2016, 19:54

Cytat:
okrywa nie jest nowa, tylko wyczyszczona i pomalowana


Na zielono tez malujesz czy tylko na szaro?

se7en - 30-01-2016, 20:21

czemu zaraz na zielono? :D na czerwono :twisted:
se7en - 31-01-2016, 10:26


pamietacie jak pisalem o problemach z belka i tuleją, tak wyglada zle zamontowana przez partaczy...

teraz głowna kwestia, czerwony znacznik powinnien byc w kierunku góry jak bedzie zamontowane w aucie?

bo z obu stron sa rozne gumy, wiec to ma znaczenie by było prawidłowo :D

robertdg - 31-01-2016, 11:00




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group