Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en
Bizi78 - 27-01-2016, 15:53
se7en napisał/a: | gdzies na forum czytalem ze galant musi miec regulowane zawory co ok 40 tys, ale... gdzie ta regulacja jest ? |
W 1.6 i 1.8 .
se7en - 27-01-2016, 16:43
Bizi78 napisał/a: | se7en napisał/a: | gdzies na forum czytalem ze galant musi miec regulowane zawory co ok 40 tys, ale... gdzie ta regulacja jest ? |
W 1.6 i 1.8 . |
a ja bylem caly czas świadomy i uparty (przy mechaniku) przy swoim ze jest regulacja...
MichciuGT - 27-01-2016, 20:21
Widzę ładny kolorek po lotosie (prawie jak castrol podrabiany), ciekawe czy po lotos quazar też zostaje taki osad.
se7en - 27-01-2016, 20:31
no niestety, to 10w40, narazie wlewam to samo, jak bede robil kiedys planowanie głowicy to zmienie na cos innego
MichciuGT - 27-01-2016, 21:29
Ja u siebie na próbę zmieniłem na Lotos Synthetic Plus 5W-40 - w pracy nie ma wielkiej różnicy do poprzedniego oleju (Valvoline synpower 5W40), ale jest różnica w ilości osadów, teraz na Lotosie wygląda u mnie silnik podobnie, a na Valvoline było czyściej, choć czasem było słychać hydropopychacze, a jeszcze wcześniej był Valvoline Maxlife 10W40 półsyntetyk i jak dobrze pamiętam to też nie było widać osadu na pierwszy rzut oka, a jest w cenie tego lotosa 5w40. Mam nadzieje że chociaż lotos quazar jest lepszym olejem (może go wypróbuje)
Tak w skrócie, nie przy planowaniu głowicy, a przy następnej zmianie oleju polecam wymienić go na coś lepszego, choć nie musi być to od razu olej który kosztuje 200zł za 4l
se7en - 28-01-2016, 07:49
to oczywiste, pewnie ze zmienie, narazie głowicy nie robie (uszczelke mam na zapas) bo bralem od razu caly zestaw, potrzebowalem do zaworów i pokrywy zaworów
i sam chce wlac valvoline (wolalbym motula ale to nie jest wyczynowy samochod )
se7en - 29-01-2016, 22:01
nudzi mi sie ostatnio:
a tak wyglada pasek rozrzadu, oceńcie sami
AidsD - 29-01-2016, 22:35
se7en, czyzbys kupil nowa pokrywke?
Ten pasek to mozesz na gumki do wlosow przerobic
robertdg - 30-01-2016, 08:15
Znajdź przyczyne dlaczego ten pasek nie siedzi równomiernie na kole zebatym, napewno jest powód jego otarcia od zewnętrznej i poszczerbienia od wewnątrz, może czysto mechaniczny - wyrobiona rolka prowadzi pasek nieosiowo, etc.
se7en - 30-01-2016, 10:20
AidsD napisał/a: | se7en, czyzbys kupil nowa pokrywke?
Ten pasek to mozesz na gumki do wlosow przerobic |
pokrywa nie jest nowa, tylko wyczyszczona i pomalowana
robertdg napisał/a: | Znajdź przyczyne dlaczego ten pasek nie siedzi równomiernie na kole zebatym, napewno jest powód jego otarcia od zewnętrznej i poszczerbienia od wewnątrz, może czysto mechaniczny - wyrobiona rolka prowadzi pasek nieosiowo, etc. |
kupiłem nowe rolki, mam nadzieje ze problem zniknie
Krzyzak - 30-01-2016, 12:40
Sprawdź właśnie stare rolki bo niektórzy błędnie montują tą od balansu (ma być kołnierzem na zewnątrz) a druga kwestia to spotkałem się z tą rolką od balansu, której wewnętrzny wałek (ten mimośród) był niepoprawnie zamontowany - przesunięty. Prasa a nawet imadło załatwia problem tylko trzeba mieć prawidłowo zwymiarowaną sztukę.
AidsD - 30-01-2016, 19:54
Cytat: | okrywa nie jest nowa, tylko wyczyszczona i pomalowana |
Na zielono tez malujesz czy tylko na szaro?
se7en - 30-01-2016, 20:21
czemu zaraz na zielono? na czerwono
se7en - 31-01-2016, 10:26
pamietacie jak pisalem o problemach z belka i tuleją, tak wyglada zle zamontowana przez partaczy...
teraz głowna kwestia, czerwony znacznik powinnien byc w kierunku góry jak bedzie zamontowane w aucie?
bo z obu stron sa rozne gumy, wiec to ma znaczenie by było prawidłowo
robertdg - 31-01-2016, 11:00
|
|
|