To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej

sampler - 25-06-2012, 07:59

U mnie znow zalany Liquy Moly Synthoil 5W40. Zero stukow silnik pracuje idealnie. Duza roznica wzgledem olejow HC
SPIDER-ek - 25-06-2012, 23:18

sampler, u mnie podobnie i potwierdzam tą różnicę wzgledem HC
2pac - 27-06-2012, 19:51

sampler, na Liquy Moly Synthoil 5W40 nie klepie, a na czym klepało - czy na innych "nie klepało" ale mniej :P

szykuje mi się wymiana, rok temu wszyscy pisali Valvoline - teraz już nie
u mnie na Castrol Magnatec 5W40 klepie jak porypany, jutro sprawdzę sposób na dolewkę pod maks

sampler - 27-06-2012, 20:22

wczesniej motul x-cess 5W40 to olej HC i powyzej 7-8 tys potrafil sie odezwac hydrokompensator. Druga sprawa ze po spuszczaniu motula w filtrze zawsze byl jakis syf (zageszczony olej).
Na LM tego nie zauwazylem

2pac - 27-06-2012, 20:32

czyli wygląda, że Motul płuka silnik - oczywiście piszesz o 2.5 V6 - bo co innego w sigu, co innego pod avatarem ;)
sampler - 28-06-2012, 07:49

tak 2.5 V6
2pac - 28-06-2012, 19:47

dziś dolałem 500ml oleju - jest ciszej
co do kwestii czy jest ciszej bo jest więcej oleju vs. świeższy olej:
u mnie cały czas klepało i od wymiany miałem bliżej dolnego poziomu, nie wiem czy przez 500km było tylko ciszej - zobaczę jak będzie teraz

m6riano - 29-06-2012, 13:05

2pac, w przypadku tych silników "dolny poziom" przyjmij sobie jako połowe na bagnecie i nigdy nie schodź poniżej,zobaczysz że przestaną ci klepać..
2pac - 29-06-2012, 14:45

tyle, że ja nie wiem czy już nie poniszczyłem silnika tym niskim poziomem :(
a można popsuć zbyt wysokim poziomem - tzn. np. 5mm ponad górną kreskę (nie, że 6litów się wlało)

eddisson - 29-06-2012, 16:25

Witam,
Jaki olej do skrzyni zalać??
Ja miałem złe doświadczenia z Valvoline DuraBlend 75W90, bo odezwał się synchronizator.
Teraz jest Motul Gear 300 i też za wesoło nie jest :(

Owczar - 29-06-2012, 17:05

Redline MT90 lub texaco MTF 94 (75W80).
sampler - 29-06-2012, 21:03

Jak masz problem ze synchronizatorami to trzeba zalac rzadszy olej 75W80, procz dwoch wymienionych taki tez jest motyl gear 75W80 ale licz sie z tym ze na takich olejach skrzynia pracuje delikatnie glosniej a jak masz podjechane lozysko na walku sprzeglowym to na pewno bedzie ono bardziej slyszalne
matu - 04-07-2012, 15:34

Panowie takie pytanie. W tej chwili mam zalany Platinum Classic 10w40 polsyntetyk. Czy moge zmienic go na pelny syntetyk? (Bo ten jest strasznie kiepski i panewy mi wala). Jesli tak to jaki polecacie.

Z gory dziekuje za odpowiedz

Hugo - 04-07-2012, 15:36

Jka Ci panewki stukają to silnik jest do remontu lub lepiej wymiany.
matu napisał/a:
Czy moge zmienic go na pelny syntetyk?
Bez problemu, w każdej chwili.
eddisson - 04-07-2012, 22:26

matu napisał/a:
Panowie takie pytanie. W tej chwili mam zalany Platinum Classic 10w40 polsyntetyk. Czy moge zmienic go na pelny syntetyk? (Bo ten jest strasznie kiepski i panewy mi wala). Jesli tak to jaki polecacie.

Z gory dziekuje za odpowiedz


Lepiej jak najszybciej upewnij się, że są to popychacze, bo jak panewki to szukaj silnika lub czym prędzej zwalaj miskę i zaglądaj co tam się złego dzieje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group