To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Jackall - 17-07-2012, 21:55

Dzięki bongo ale to mi się raczej nie opłaci, za dużo km i straconego czasu.
Ile czasu Ci montowali? Bo u tego gościa na V6 rezerwuje sobie dwa dni.

bongo_22 - 17-07-2012, 22:15

To podobnie jak u mnie. W środę o 14 dostarczyłem furę a w czwartek o 17 odebrałem. Głownie chodzi o to, żeby kolektor miał 2-3 godziny na wystygnięcie. Dodatkowo proponuję dokupienie od razu uszczelek kolektora ssącego bo jest duże prawdopodobieństwo, że trzeba będzie je wymienić.
Jackall - 17-07-2012, 22:17

bongo_22 napisał/a:
Dodatkowo proponuję dokupienie od razu uszczelek kolektora ssącego
wiem i dodatkowo świece i kable zmienię :wink:
bongo_22 - 17-07-2012, 22:20

to też :)
Owczar - 17-07-2012, 22:55

Jackall napisał/a:
Owczar tak się właśnie cały czas zastanawiam czy te hany są aż tak dobre? Z tego co mi ten gość mówił są krótko na rynku i nie ma pewności jak będą chodziły za 60-80kkm.


No bez przesady. Już trochę na rynku są :)

bongo_22, szkoda, że nie dopłaciłeś do Golda.

m6riano - 18-07-2012, 15:36

bongo_22, napisz tu dane firmy bo jak kupie fałke(gdzieś za rok) chciałbym wiedzieć jak sie ceny zmieniły..;-)
bongo_22 - 18-07-2012, 15:52

m6riano:

AUTO WiS
ul. Hery 25
tel. (022) 498 38 22
kom. 0 609 661 020
Warszawa - Bemowo

2pac - 18-07-2012, 17:08

Jackall, gazownicy przyzwyczajeni są raczej do ludzi oszczędnych, którzy nie deptają tylko jeżdżą spokojnie, że aż wibracje (za niskie obroty) chcą rozwalić wał... a w takim przypadku taki Gold pracuje na minimalnym otwarciu... Gold musi dostać też odpowiednią ilość gazu na wejściu by działał poprawnie

ja zanim gdzieś podjechałem to wcześniej był e-mail lub telefon, tak by nie jechać i słuchać, że mi mogą założyć Lovano za 6,5tyś zł...

co do montażu wtryskiwaczy to są 3 opcje:
a) montaż w kolektorze
b) montaż w kominku po obu stronach (po 3 szt.)
c) montaż w kominku po jednej stronie

ad a) najprościej, najszybciej, super dostęp
ad b) chyba najlepiej, jeżeli chodzi o odległości od cylindrów, ale utrudniony dostęp do trzech wtrysków pod kolektorem
ad c) prawie jak b, z dostępem jak w a - ale jest ciasno

Jackall - 18-07-2012, 21:19

2pac właśnie dlatego zakładam gaz, że lubię czuć moc silnika a przy spalaniu 12-14l pb to trochę boli :roll: jako, że mam automat to aż tak niskich obrotów nie mam jak utrzymywać :wink:
Jednak z drugiej strony nie jeżdżę Galem na wyścigach i zastanawiam się czy rzeczywiście jest sens dopłacać 1/6 ceny instalacji za hany?!?

2pac - 18-07-2012, 21:42

akurat do wtrysków hana bym dopłacił...

co do czucia mocy, do butujesz 1-2-3 do 7.000obr/min hamujesz ostro i znowu 1-2-3? czy po prostu jeździsz dynamicznie? są ludzie co twierdzą, że ja szaleje*, a ja to nazywa jazdą ekonomiczną

*) bo mam dużą prędkość na zakrętach, przyspieszam dynamicznie, czasami wyprzedzam na biegu ciągnąć do 7.000

Jackall - 18-07-2012, 22:03

może nie butuje 1-2-3 hamowanie i powtórka ale przyśpieszam dynamicznie z wykorzystaniem momentu silnika.
Owczar - 18-07-2012, 23:48

Hany to jedne z tańszych wtryskiwaczy. Valtec ma taką precyzję co elektrozawór. Jeśli chcesz mieć równą pracę silnika na gazie i precyzyjne dawkowanie paliwa w każdym cylindrze to dopłać do hany. Chyba że nie przeszkadza Ci cykanie pod maską :)
huli88 - 19-07-2012, 01:36

Ma ktoś może namiary na dobrego gazownika w okolicy Poznania?
Interesuje mnie instacja gazu do misiaka. Chciałbym Stag300 i Hana (zielona). butla w kole i wlew przy wlewie paliwa. Na tą chwilę najtańszą wycenę mam na 3700. I nie mam żadnej opinii na temat tego gazownika.
Zakład mieści się w Wirach.

Marcino - 19-07-2012, 09:11

To fakt ze Hana mocno staniała ostanio, myśle ze warto zainwetsować. Bo jak nie Hana to co Magic?
2pac - 19-07-2012, 17:50

Jackall napisał/a:
może nie butuje 1-2-3 hamowanie i powtórka ale przyśpieszam dynamicznie z wykorzystaniem momentu silnika.


wtrysk otwiera się na określony czas proporcjonalnie często do obrotów silnika i obciążenia
ciężko mi powiedzieć czy to będzie przy 4.000, 5.000, 5.500obr/min, zależy to również od biegu - ale jest taki zakres gdzie faktycznie gold potrzebny - Owczar może miał okazję zaglądać w wykresy i coś bliżej powie, gdzie ten próg przy którym gold jest nie zbędny

jeżeli deptasz ale bieg zmieniasz 3.500-4.000obr/min, a tylko czasem ciągniesz dalej to gold nie jest konieczny

korci mnie by nakręcić filmik ze swojej ekonomicznej jazdy i jestem ciekaw jakbyście ocenili styl: emeryt, normalny, dynamiczny :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group