To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy

milo - 14-07-2014, 22:04

tresorex napisał/a:
Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku..

Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp będzie różnica napięć zawsze są straty

tws - 15-07-2014, 15:27

milo napisał/a:
tresorex napisał/a:
Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku..

Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp będzie różnica napięć zawsze są straty


Właśnie dlatego w UKP jest możliwość kalibracji napięcia i ustawienia offsetu (czasem różnica może wynieść nawet 0,5V).

@Wrex zimny lut rozłączałby całe zasilanie (restart modułu), a nie powodował niższe napięcie.

Łysy88 - 31-07-2014, 15:44

Czy pinout ECU dla Galanta 2.5 zmianiał się po ostatnim lifcie? Bo wnioskuje że nie ale wolę dopytać zanim zacznę lutować...
robertdg - 31-07-2014, 17:01

Zmienił się
Łysy88 - 31-07-2014, 17:37

Szukam i szukam w manualu, a konkretnie w suplemencie i nie mogę znaleźć... Jakaś podpowiedź?
robertdg - 31-07-2014, 18:16

suplement 2001 rok manual 13.pdf strona 185
Łysy88 - 31-07-2014, 19:53

Jak ktoś ślepy to już nic nie pomoże :) Dzięki , już wydrukowałem :)

[ Dodano: 01-08-2014, 00:13 ]
Jako że przygotowywałem się na rano do montażu UKP a lubie mieć wszystko przygotowane to zrobiłem małą rozpiskę - zaczerpnięte z instrukcji UKP oraz manuala Galanta po ostatnim lifcie dla 2.5. W tym założeniu pod ADC1 i ADC2 mają iść obydwie sondy przednie bo zdaje się że one są najważniejsze. LPG nie podłączam ale opisałem, do tego podłączone powiadomienie o nie zapalonych światłach. Nie opisuje kolorów kabli przy zegarku bo mogą być inne a sprawdzić zwykłą żarówką samochodową można lub miernikiem.

Czujników temp też nie podłączam (przynajmniej na razie) ale tu trzeba spojrzeć na kolejność podłączeń w instrukcję UKP żeby nie spalić.

Mam nadzieje że komuś kiedyś może pomoże chociaż trochę to rozgryźć szybciej, można sobie tą jedną stronę wydrukować i zabrać do auta - nie trzeba brać instrukcji UKP i PINOUTu ECU.

Jak gdzieś jest jakiś błąd to powiedzcie, poprawię, choć jutro sam się przekonam wszystko montując.


Juiceman - 03-08-2014, 13:01

tws zyje? ma ktos namiary na Niego?
Łysy88 - 03-08-2014, 17:42

796-308-358 numer ze strony Telwisu.
Juiceman - 03-08-2014, 20:53

Warto brać ten Zestaw peryferiów do UKP czy do gala jest to zbędne ;>?
Łysy88 - 03-08-2014, 21:51

Ten zestaw dostajesz jak kupujesz zwykły komplet UKP. Ten z akcesoriów to taki jakby dodatkowy - jak np przekładasz do innego auta - choć ja wykorzystałem stare peryferia.
mar111cin - 03-08-2014, 21:52

Ostatnio TWS trochę męczyłem - zrobił bajer przydatny w motocyklu - i z tego co mówił to jest na urlopie aktualnie, chyba do połowy sierpnia.
Juiceman - 04-08-2014, 18:43

Podziękować Panowie za info :wink:
Łysy88 - 07-08-2014, 22:15

Pytanie Panowie, zaczynam kalibrację stałej wtrysku w 2.5 V6, czy mógłby mi ktoś podać przybliżoną wartość od której zacząć kalibrację?
sveno - 07-08-2014, 23:02

Łysy88, PB 0,00415l/s i to jest bardzo dokładnie i nie powinieneś mieć inaczej.
LPG różnie, od 480 w górę, ja mam aż 605 albo 608, ale z tym nigdy nie będzie idealnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group