| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy
 
 milo - 14-07-2014, 21:04
 
 
  	  | tresorex napisał/a: |  	  | Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku.. | 
 Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp  będzie różnica napięć zawsze są straty
 tws - 15-07-2014, 14:27
 
 
  	  | milo napisał/a: |  	  |  	  | tresorex napisał/a: |  	  | Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku.. | 
 Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp  będzie różnica napięć zawsze są straty
 | 
 
 Właśnie dlatego w UKP jest możliwość kalibracji napięcia i ustawienia offsetu (czasem różnica może wynieść nawet 0,5V).
 
 @Wrex zimny lut rozłączałby całe zasilanie (restart modułu), a nie powodował niższe napięcie.
 Łysy88 - 31-07-2014, 14:44
 
 Czy pinout ECU dla Galanta 2.5 zmianiał się po ostatnim lifcie? Bo wnioskuje że nie ale wolę dopytać zanim zacznę lutować...
 robertdg - 31-07-2014, 16:01
 
 Zmienił się
 Łysy88 - 31-07-2014, 16:37
 
 Szukam i szukam w manualu, a konkretnie w suplemencie i nie mogę znaleźć... Jakaś podpowiedź?
 robertdg - 31-07-2014, 17:16
 
 suplement 2001 rok manual 13.pdf strona 185
 Łysy88 - 31-07-2014, 18:53
 
 Jak ktoś ślepy to już nic nie pomoże
  Dzięki , już wydrukowałem   
 [ Dodano: 01-08-2014, 00:13 ]
 Jako że przygotowywałem się na rano do montażu UKP a lubie mieć wszystko przygotowane to zrobiłem małą rozpiskę - zaczerpnięte z instrukcji UKP oraz manuala Galanta po ostatnim lifcie dla 2.5. W tym  założeniu pod ADC1 i ADC2 mają iść obydwie sondy przednie bo zdaje się że one są najważniejsze. LPG nie podłączam ale opisałem, do tego podłączone powiadomienie o nie zapalonych światłach. Nie opisuje kolorów kabli przy zegarku bo mogą być inne a sprawdzić zwykłą żarówką samochodową można lub miernikiem.
 
 Czujników temp też nie podłączam (przynajmniej na razie) ale tu trzeba spojrzeć na kolejność podłączeń w instrukcję UKP żeby nie spalić.
 
 Mam nadzieje że komuś kiedyś może pomoże chociaż trochę to rozgryźć szybciej, można sobie tą jedną stronę wydrukować i zabrać do auta - nie trzeba brać instrukcji UKP i PINOUTu ECU.
 
 Jak gdzieś jest jakiś błąd to powiedzcie, poprawię, choć jutro sam się przekonam wszystko montując.
 
 
   Juiceman - 03-08-2014, 12:01
 
 tws zyje? ma ktos namiary na Niego?
 Łysy88 - 03-08-2014, 16:42
 
 796-308-358 numer ze strony Telwisu.
 Juiceman - 03-08-2014, 19:53
 
 Warto brać ten Zestaw peryferiów do UKP czy do gala jest to zbędne ;>?
 Łysy88 - 03-08-2014, 20:51
 
 Ten zestaw dostajesz jak kupujesz zwykły komplet UKP. Ten z akcesoriów to taki jakby dodatkowy - jak np przekładasz do innego auta - choć ja wykorzystałem stare peryferia.
 mar111cin - 03-08-2014, 20:52
 
 Ostatnio TWS trochę męczyłem - zrobił bajer przydatny w motocyklu - i z tego co mówił to jest na urlopie aktualnie, chyba do połowy sierpnia.
 Juiceman - 04-08-2014, 17:43
 
 Podziękować Panowie za info
   Łysy88 - 07-08-2014, 21:15
 
 Pytanie Panowie, zaczynam kalibrację stałej wtrysku w 2.5 V6, czy mógłby mi ktoś podać przybliżoną wartość od której zacząć kalibrację?
 sveno - 07-08-2014, 22:02
 
 Łysy88, PB 0,00415l/s i to jest bardzo dokładnie i nie powinieneś mieć inaczej.
 LPG różnie, od 480 w górę, ja mam aż 605 albo 608, ale z tym nigdy nie będzie idealnie.
 
 |  | 
 |  |