[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy
milo - 14-07-2014, 22:04
tresorex napisał/a: | Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku.. |
Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp będzie różnica napięć zawsze są straty
tws - 15-07-2014, 15:27
milo napisał/a: | tresorex napisał/a: | Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku.. |
Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp będzie różnica napięć zawsze są straty |
Właśnie dlatego w UKP jest możliwość kalibracji napięcia i ustawienia offsetu (czasem różnica może wynieść nawet 0,5V).
@Wrex zimny lut rozłączałby całe zasilanie (restart modułu), a nie powodował niższe napięcie.
Łysy88 - 31-07-2014, 15:44
Czy pinout ECU dla Galanta 2.5 zmianiał się po ostatnim lifcie? Bo wnioskuje że nie ale wolę dopytać zanim zacznę lutować...
robertdg - 31-07-2014, 17:01
Zmienił się
Łysy88 - 31-07-2014, 17:37
Szukam i szukam w manualu, a konkretnie w suplemencie i nie mogę znaleźć... Jakaś podpowiedź?
robertdg - 31-07-2014, 18:16
suplement 2001 rok manual 13.pdf strona 185
Łysy88 - 31-07-2014, 19:53
Jak ktoś ślepy to już nic nie pomoże Dzięki , już wydrukowałem
[ Dodano: 01-08-2014, 00:13 ]
Jako że przygotowywałem się na rano do montażu UKP a lubie mieć wszystko przygotowane to zrobiłem małą rozpiskę - zaczerpnięte z instrukcji UKP oraz manuala Galanta po ostatnim lifcie dla 2.5. W tym założeniu pod ADC1 i ADC2 mają iść obydwie sondy przednie bo zdaje się że one są najważniejsze. LPG nie podłączam ale opisałem, do tego podłączone powiadomienie o nie zapalonych światłach. Nie opisuje kolorów kabli przy zegarku bo mogą być inne a sprawdzić zwykłą żarówką samochodową można lub miernikiem.
Czujników temp też nie podłączam (przynajmniej na razie) ale tu trzeba spojrzeć na kolejność podłączeń w instrukcję UKP żeby nie spalić.
Mam nadzieje że komuś kiedyś może pomoże chociaż trochę to rozgryźć szybciej, można sobie tą jedną stronę wydrukować i zabrać do auta - nie trzeba brać instrukcji UKP i PINOUTu ECU.
Jak gdzieś jest jakiś błąd to powiedzcie, poprawię, choć jutro sam się przekonam wszystko montując.
Juiceman - 03-08-2014, 13:01
tws zyje? ma ktos namiary na Niego?
Łysy88 - 03-08-2014, 17:42
796-308-358 numer ze strony Telwisu.
Juiceman - 03-08-2014, 20:53
Warto brać ten Zestaw peryferiów do UKP czy do gala jest to zbędne ;>?
Łysy88 - 03-08-2014, 21:51
Ten zestaw dostajesz jak kupujesz zwykły komplet UKP. Ten z akcesoriów to taki jakby dodatkowy - jak np przekładasz do innego auta - choć ja wykorzystałem stare peryferia.
mar111cin - 03-08-2014, 21:52
Ostatnio TWS trochę męczyłem - zrobił bajer przydatny w motocyklu - i z tego co mówił to jest na urlopie aktualnie, chyba do połowy sierpnia.
Juiceman - 04-08-2014, 18:43
Podziękować Panowie za info
Łysy88 - 07-08-2014, 22:15
Pytanie Panowie, zaczynam kalibrację stałej wtrysku w 2.5 V6, czy mógłby mi ktoś podać przybliżoną wartość od której zacząć kalibrację?
sveno - 07-08-2014, 23:02
Łysy88, PB 0,00415l/s i to jest bardzo dokładnie i nie powinieneś mieć inaczej.
LPG różnie, od 480 w górę, ja mam aż 605 albo 608, ale z tym nigdy nie będzie idealnie.
|
|
|