To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

JCH - 14-09-2013, 11:17

sveno napisał/a:
W niedziele Galant atakuje Alpy, a około czwartku powrót do Polski
Nie wiem gdzie tam jesteś w tej Szwajcarii ale jeśli masz po drodze bądź nie daleko to polecam :arrow: Martigny - Andermatt - Chur lub jakieś kombinacje wokół tej trasy :)
sveno - 22-09-2013, 13:21

Galant przetrwał wycieczkę w Alpy, a także powrót do Polski.
W Szwajcarii zrobiono mu zdjęcie: 52km/h na ograniczeniu do 50km/h, ciekawe ile będzie kosztowało :(
Powrót do kraju to ponad 1400km, które z częstymi przerwami pokonaliśmy w równe 14h. Trzeba rozejrzeć się za większą butlą na LPG bo 35l to zdecydowanie za mało na takie trasy.
Obszerniejsza relacja ze zdjęciami później. Obczajcie raporty z motostatu :)

tresorex - 22-09-2013, 15:04

Mi też spalił 10l jak jechałem spokojnie rodziną nad morze :D
Bartekkita - 25-09-2013, 11:07

sveno, to kiedy ta fotorelacja? Czekam z niecierpliwością :wink:
Fragu - 25-09-2013, 11:23

sveno napisał/a:
Trzeba rozejrzeć się za większą butlą na LPG bo 35l to zdecydowanie za mało na takie trasy


A w ogóle jaka maksymalnie wchodzi w podłogę? :roll:

No i podpisuję się pod pytaniem Bartekkita, gdzie fotki?! :mrgreen:

sveno - 25-09-2013, 11:29

Galant w Alpach:


To było w drodze na Gothardpass, a potem wspinaliśmy się na Furkapass:

Droga na ( :) ) przełęcz była jedną z najniebezpieczniejszych jaką kiedykolwiek jechałem, nic więc dziwnego, że dużo osób woli załadować auto na pociąg i tak się przemieścić. Nie mniej jednak warto było, bo widoki powalają, szkoda tylko, że pogoda była taka sobie, no i szkoda, że Magda zapomniała aparatu :axe:


no i te serpentyny:



chciałbym napisać, że fajnie się po nich jeździ, ale... owszem zjeżdża się super, gorzej jest z podjazdem: długa skrzynia Galanta sprawia, że trzeba redukować do 1, dobrze że V6 ma trochę momentu z dołu.

Graficiarze nawet tu dotarli :)


Sustenpass przejechaliśmy w chmurach, widoczność 20-30m :(

Potem był powrót do domu, trochę szybciej niż w drugą stronę bo tempomat na 140km/h a Galant i tak brał 10-10.5l/100km.

Z aktualności: coś zaczęło stukać z przodu. Pojedynczy stuk pojawia się przy ostrym skręcie, banany oba wymienione więc teraz pewnie prosty padł. Leszek musi zdiagnozować, a wymieni się razem z końcówkami drążków.
Szukam przednich sprężyn Eibacha, tak wiem zarzekałem się, ale tylko krowa nie zmienia zdania. Do tego mam do wymiany przednie amortyzatory więc chciałbym wszystko na raz zrobić.
Szukam także felg aluminiowych 16" na zimę (albo na kolejne lato) tylko nie wieloramiennych. Najlepiej 5-7 ramion.

Tomek - 25-09-2013, 11:38

Fragu napisał/a:
sveno napisał/a:
Trzeba rozejrzeć się za większą butlą na LPG bo 35l to zdecydowanie za mało na takie trasy


A w ogóle jaka maksymalnie wchodzi w podłogę? :roll:



ja mam butle 52 litry w sedanie (wchodzi, ale podłoga sie podnosi o jakies 2 cm)
gazu wchodzi w to 40 litrow, choc ostatnio cos mi sie poprzestawial chyba plywak, bo na pusto pakuje 38,5 litra od dlugiego juz czasu

sveno, ty masz 35 litrów? czy 35 litrów wchodzi?

Tomek - 25-09-2013, 11:39

sveno napisał/a:
Szukam także felg aluminiowych 16" na zimę (albo na kolejne lato) tylko nie wieloramiennych. Najlepiej 5-7 ramion.


przeciez masz fajne felgi 16 cali
na lato szukaj 17 :)

sveno - 25-09-2013, 11:49

Fragu napisał/a:
A w ogóle jaka maksymalnie wchodzi w podłogę? :roll:
do kombi ktoś upakował 72l
tomek84 napisał/a:
ja mam butle 52 litry w sedanie
toroidalna? Masz gdzieś wymiary? Będę szukał takiej tylko, że pełnej
tomek84 napisał/a:
sveno, ty masz 35 litrów? czy 35 litrów wchodzi?
nominalna objętość to 47l, wchodziło 33l po podgięciu pływaka 35-36l.
tomek84 napisał/a:
na lato szukaj 17 :)
i prostuj co sezon :) dziękuje, ładne 16" mi wystarczy, już i tak zaszaleje z tym Eibachem :mrgreen:
Tomek - 25-09-2013, 11:56

sveno napisał/a:
i prostuj co sezon


co 2
jak uwazasz to co 3

sveno napisał/a:
toroidalna? Masz gdzieś wymiary? Będę szukał takiej tylko, że pełnej


nieeee, walce mam
no jasne, że toroidalna
wymiary, nie pamietam

ale to chyba taka: T63005312 630 225 53 42.4 26 586 E20-67R-010444

srednica 630, wysokosc 225
wg producenta ma wejsc 42,4 litra, wiec u mnie cos plywak nie teges, ale nie wadzi mi to za bardzo poki co

pelna bylaby idealna, tylko nie wiem czy upchasz tam wielozawór z boku

Hugo - 25-09-2013, 12:13

sveno napisał/a:
i prostuj co sezon
Jak kupisz porządne markowe felgi, a nie jakieś włoskie lub chińskie gówno to nie będzie musiał w ogóle prostować.
danino88 - 25-09-2013, 12:23

Hugo napisał/a:
sveno napisał/a:
i prostuj co sezon
Jak kupisz porządne markowe felgi, a nie jakieś włoskie lub chińskie gówno to nie będzie musiał w ogóle prostować.


No wlasnie :)

JCH - 25-09-2013, 12:24

sveno napisał/a:
Droga na przełęcz...
:thumbright: Da się? Da się :)
Cytat:
była jedną z najniebezpieczniejszych jaką kiedykolwiek jechałem
Nie przesadzaj.... :)
Nie pamiętam już Furkapass ale w ub. roku nawet nie Stelvio ale Passo Gavia zrobiło na mnie największe wrażenie jak do tej pory :roll:
Cytat:
no i te serpentyny:

To jest to, co tygrysy lubią najbardziej :mrgreen:
Fragu - 25-09-2013, 13:19

sveno, widoki rewela :D A było tak bardzo niebezpiecznie bo? Mocno przepaściście, czy strome podjazdy/zjazdy? :wink: Ciekawe jak A/T w takich warunkach by się sprawdzała:)
promatti - 25-09-2013, 13:36

Fragu napisał/a:
sveno, widoki rewela :D A było tak bardzo niebezpiecznie bo? Mocno przepaściście, czy strome podjazdy/zjazdy? :wink: Ciekawe jak A/T w takich warunkach by się sprawdzała:)


przypinam się do pytania :lol: które zdjęcie masz na tapecie ? :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group