[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Zhan - 29-07-2012, 00:14
major, tak, MJ ustawiasz jako matrixy. A nawierty masz po trzy na stronę kolektora czy wszystkie z jednej strony?
major - 29-07-2012, 10:58
Zhan napisał/a: | nawierty masz po trzy na stronę kolektora czy wszystkie z jednej strony? |
Mam po 3 z każdej strony
Zhan - 29-07-2012, 12:46
To sprawdź wtryskiwacze... ja swoje sprawdzałem wyłączając je w programie, jak wyłączysz uszkodzony wtryskiwacz to silnik zacznie lepiej pracować jeśli to jest powodem problemów.
arturj123 - 29-07-2012, 19:46
Może to prostackie, ale ostatnio miałem coś podobnego, dziwne szarpanie - winny okazał się sam gas... Pierwsze i ostatnie tankowanie na tej stacji
major - 30-07-2012, 10:36
arturj123, w sumie na to nie wpadłem dziś zatankuje na shellu i zobaczymy może będzie jakaś zmiana.
Ogólnie coraz bardziej zastanawiam się nad zmianą reduktora bo mój nie wyrabia już przy 5 tyś i czuje, że to między innymi on odpowiada za to zamieszanie z obrotami.
Teraz moje pytanie czy montować GOLDA przy rurce 6 czy to raczej nie ma sensu i coś innego wrzucić, myślałem jeszcze o AC r01, ewentualnie scorpion GT
Zhan - 30-07-2012, 10:42
major, sprawdź najpierw te MagicJety bo możesz zmienić reduktor i nic to nie da... Miedź 6mm wystarczy przy 160hp ale za nieduże pieniądze możesz zmienić na Faro 6mm, która ma średnicę wewnętrzną większą około 1mm i fajnie się układa i przyłącza.
Bury - 30-07-2012, 13:41
Taki galant powinien jezdzic na 6mm bez problemu.
Jesli zmieniac to trzeba przyjrzec sie wielozaworowi,bo jesli na nim bedzie zwezka w porownaniu do nowej rurki to tylko strata czasu i pieniedzy.
Tubi - 03-08-2012, 11:06
Może mi ktoś powiedzieć coś o tym zestawie? Kupiłem już z lpg auto:
STAG 300
Reduktor: ZAVOLI ZETA
Elektrozawór gazu: VALTEK
Wielozawór: TOMASETTO
Obudowa wielozaworu: POKRYWA STAKO
Jednostka sterująca 4GAS
Wtryskiwacze: VALTEK
Filtr fazy lotnej: CERTOOLS F-77
Listwa wtryskowa: MAGIC JET.
Sylwia - 03-08-2012, 11:19
coś nie tak : listwa wtryskowa a wtryskiwacze to to samo ogólnie mówiąc.
listaw magic jest zwykle srebna, a valteki: czarne, czerwone lub żółte.-
no i żadne z nich rewelacja..
reszta ok
4gas to inna nazwa staga
Tubi - 03-08-2012, 11:23
W książce mam napisane długopisem Magic Jet a w Homologacji montażu VALTEK.
Muszę w jakiś dzień się wybrać do gazownika na przegląd tej instalacji. Na temat LPG jestem zielony, zawszę byłem zwolenikiem benzyny ale mój kochany kraj mi wybił to z głowy podnosząc ceny paliw.
major - 04-08-2012, 09:04
Tubi napisał/a: | W książce mam napisane długopisem Magic Jet a w Homologacji montażu VALTEK |
Może podczac eksploatacji valteki zostały zmienione na magic
Tubi - 06-08-2012, 07:47
Instalacja ma rok z hakiem.
2pac - 08-08-2012, 14:11
Jak by się ktoś zastanawiał czy trzeba inwestować w reduktor Gold, może w decyzji pomoże poniższy filmik - ja na co dzień jeżdżę w takim stylu (100% ekonomi), a 2.5 V6 mam ze względu na elastyczność silnika no i by przy ciasnym wyprzedzaniu nie było problemu
http://www.youtube.com/watch?v=_3_-ztvd5TI
nie kłócę się natomiast, że gdy kogoś stać na paliwo i dynamiczną jazdę (rozpędzanie powyżej 5.000obr/min i ostre hamowania, by potem znowu przyłożyć) to nie należy inwestować w reduktor Gold
dużo też zależy od lokalizacji, w pewnych częściach polski można mieć znacznie lepszą instalację po cenie przeciętnej w innym regionie
dla mnie opłacalność przy tym silniku i przebiegach ok. 12.000tyś km rocznie, to wydatek nie przekraczający 3.000-3.200tyś zł
major - 08-08-2012, 14:20
2pac, trochę nie zrozumiałem Twojego posta
Polecasz reduktor GOLD do ekonomicznej czy do dynamicznej jazdy?
Owczar - 08-08-2012, 14:20
2pac, ile Ci pali przy takiej jeździe?
|
|
|