To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

D1VenO - 22-07-2013, 09:24

fiole1, myślałem bardziej o samym przodzie od nich ale faktycznie zapomniałem że te leguminy mają wał i wydech zrobiony z rury kominowej i tył też lepiej podnieść.

Cena i tak jest w ok. Szału z prędkością tego nie ma ale w przypadku domoAuta gdzie wiadomo że tomek będzie startował w całej europie taka gleba by robiła robotę a dojechać przejechać kilku policjantów będzie trzeba.

sveno - 22-07-2013, 12:47

a co w wypadku gdy taka poduszka padnie? Jest jakaś mechaniczna możliwość zabezpieczenia na stałe tego siłownika w górnej pozycji?
D1VenO - 22-07-2013, 12:51

Dla tego takie zestawy montuje się na gwintach, jak byś nie miał gwintu to przy takim strzale auto spada na ryj aż skończy się amor. Tu ustawiasz gwintem minimalną pozycje na opuszczonej poduszce. Ale ja np nie słyszałem żeby komuś pękła taka poducha. Chłopaki na raceismie podpowiadają jaki wykonać zestaw ratunkowy do takiej poduchy.
kochajj - 13-09-2013, 09:29

Silnik prawie skończony...
Poniżej fotki zaworów przed i po obróbce
zawory ssące udało się wykonać na 4 kąty :D
Przed:


po:



D1VenO - 13-09-2013, 11:41

cos ty zrobil najlepszego ?! teraz będziesz miał niezłe przegwizdy hehehehehe


docierane na głowicy czy poza nią ?

kochajj - 13-09-2013, 11:50

wg mnie to na głowicy się zawsze docierało :D
D1VenO - 13-09-2013, 12:26

są geniusze co robią to na kolanie zwykłą wiertarką i myślą że będzie git.

nie widzę u ciebie NR na zaworkach ... pomylisz pomylisz ;P

rosomak1983 - 13-09-2013, 12:29

Cytat:

są geniusze co robią to na kolanie zwykłą wiertarką i myślą że będzie git.


No chyba kochajja o taki geniusz nie posadzasz :roll:

kochajj - 13-09-2013, 12:45

cała usługa idzie u Dziaka... więc fuszerki nie będzie

http://auto-szlif.pl/gale...a=galeria&id=11

Zakres który robią to:
- Pełna sportowa obróbka głowic z powiększaniem kanałów średnicy przylgni, portingiem, nowe prowadnice, uszczelniacze, gniazda, zawory, sprężyny itp.
- Pełna obróbka bloku ze składaniem układu korbowo tłokowego
- pasowanie wału/korb itd
- wyważanie dynamiczne układu korbowo tłokowego

D1VenO - 13-09-2013, 13:32

no i git, czyli poszlo tam gdzie mowilem ... tez tam robie wszystkie obrobki.
kochajj - 13-09-2013, 18:18

yyyy... ale nic mi nie mówiłeś :D
Robię u nich od 6 lat :D

anwi - 14-09-2013, 21:20

Zawory seria czy większe? Ty idziesz w single t czy zostaniesz przy twin?
kochajj - 14-09-2013, 21:32

twin turbo - 2xTD04HL19T ... zawory przerobione...
kochajj - 23-09-2013, 17:29

Silnik gotowy...















fj_mike - 23-09-2013, 17:39

Taki widoki się przyjemnie ogląda :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group