Nasze Miśki - Polarny ninja
Dżony - 11-06-2012, 18:23
rosomak1983 napisał/a: | Firma TP, jakas nowa firma na rynku ale robiaca pod własnym szyldem. Sa to roczne felgi niemal newki Co do wagi kiedys sie zwazy ale powinny deko mniej wazyc bo maja cienkie ramiona i niezbyt szeroka obrecz- idealnie na 195
Z wytrzymałosci to sie okaze ale jestem spokojny po doswiadczenaich z HRS-ami , przynajmniej do jazdy na codzien mysle ze bedzie ok. Własciel utrzymuje ze kosztowały go ok 1500zł rok temu nowe.
Mam tylko jeden dylemat malowac tylko to srebrne na biało (beda wizualnie lekkie szprychy) czy całosc z bokami ramion ??? Co sadzicie ?? |
Mam u siebie w CA4A dokładnie te same felgi i muszę przyznać że są na prawdę wytrzymałe.
Sam tez zamierzam swoje pomalować na biało i mam ten sam dylemat co Ty, choć uważam że chyba będą lepiej wyglądały jak się pozostawi te czarne wnęki .
jabberkonto - 11-06-2012, 18:54
Sam mam biale auto i moim zdaniem tylko calosc na bialo, no ewentualnie ciemne zloto albo braz:D
rosomak1983 - 11-06-2012, 19:24
Ja_good napisał/a: | sory musialem
rosomak1983 napisał/a:
felgi niemal newki
|
maja rok a lakier na nich jest jak na nowej feldze az żal malowac... Wiec nie widzie nic smiesznego w tym
londolut napisał/a: | Całość, nie kombinuj |
no własnie sam nie wiem Lutek... Bo takie smukłe szprychy niezle by wygladały....
Bo i nie lubie malowac wgłebień
Dżony napisał/a: | Sam tez zamierzam swoje pomalować na biało i mam ten sam dylemat co Ty, choć uważam że chyba będą lepiej wyglądały jak się pozostawi te czarne wnęki . |
To jak losujemy kto pierwszy maluje
idas - 11-06-2012, 20:05
Prawda! Rosomak mistrzem wyszukiwania "prawie newek" Zmiana na plus! A te Twoje poprzednie to chyba by się dobrze z moim ciemnym autem komponowały Ale póki co inwestycje w lancera idą w odstawkę
Na biało je!
Dżony - 11-06-2012, 20:18
rosomak1983 napisał/a: |
Dżony napisał/a: | Sam tez zamierzam swoje pomalować na biało i mam ten sam dylemat co Ty, choć uważam że chyba będą lepiej wyglądały jak się pozostawi te czarne wnęki . |
To jak losujemy kto pierwszy maluje |
Zakładam że będziesz pierwszy bo u mnie to zależy jak mi pójdzie lakierowanie dachu i ile lakieru pójdzie na to, ale kto wie, może się wszystko rozstrzygnie jeszcze w tym tygodniu ;>.
Anonymous - 12-06-2012, 03:17
ale o jakiej wytrzymałości tu mowa przy takim profilu gumy? 19" w suvach też się nie gną bo profil opony taki a nie inny, a wystarczy założyć porządny naleśnik i już się robi problem, w tym wypadku go nie będzie mimo że to zwykły chińczyk to powinien dać radę jak nie będziesz przeskakiwał po krawężnikach, a i to że niby pod własnym szyldem to tak jak moje byłe z Białasa miały szyld PDW, a na ebaju już miały szyld DWP, itd, a wszystko tłuczone w jednej fabryce i na koniec sobie ktoś wymyśla nazwę i robi "markę". niestety z tym trzeba się pogodzić, że chińskie felgi to zawsze ryzyko, nawet przy tak małym rozmiarze i dużym balonie. Można mieć jedynie nadzieję że akurat do "marki" TP, PT i TTP i PPT ktoś zrobił odrobinę lepszy sort, jednak TUVu te felgi nie przeszły.
rosomak1983 - 12-06-2012, 11:30
Derpin napisał/a: | ale o jakiej wytrzymałości tu mowa przy takim profilu gumy? 19" w suvach też się nie gną bo profil opony taki a nie inny, a wystarczy założyć porządny naleśnik i już się robi problem, |
jak w kazdej cywilnej feldze... A to ze pod własnym szyldem od paru lat to dla mnie duzy plus. Kolega Dzony juz ponad rok jezdzi i chwali to ok. Z tego co czytałem nikt nie narzekał zeby sie gieły te TP. Do cywila beda ok
Przed chwila HRS-y znalazły nowego własciciela... Troche ich zal jakos.
rosomak1983 - 12-06-2012, 23:37
Lancer chwilowo na zimówkach wiosenną pora to niecodzienne wiec fota musi byc. I mieliscie racje jak tak patrze na te BBS-y to im wiecej białego tym lepiej.
TP pójda calutkie w biel
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
rosomak1983 - 21-06-2012, 22:44
Nawiazujac do felg TP, dzis zajrzałem do znajomego blacharza/lakiernika etc. bo zostawiłem u niego błotnik do eclipse. Oto co ujrzałem- nowy pacjent;
Uploaded with ImageShack.us
Po totalnym dzwonie, w oczy rzucił mi sie znaczek TP na felgach... Dodam ze całe zawieszenie rozwalone pogiete drazki wahacze i pewnie cała reszta... Takze obie opony ucierpały w dzwonie. Felgi prawa niezacznie skrzywiona na rancie druga lewa wyglada na cała. Zwrócice uwage w jednym miejscu normalnie przecieta opona a na feldze nie widac sladu.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Moim zdaniem ładnie felgi wyszły z opresji, mimo ze produkowane w chinach czy niewiem gdzie. Przykład na to ze nie warto życ sterotypami ale myslec i miec odrobine odwagi na rozsadne ryzyko...
Zielu - 21-06-2012, 23:36
Tak poza tematem, da radę jeszcze cokolwiek wyklepać z tego punciaka? Z tego co widzę to ładnie dostał w przód...
Matejko - 21-06-2012, 23:43
rosomak1983 napisał/a: | Moim zdaniem ładnie felgi wyszły z opresji, mimo ze produkowane w chinach czy niewiem gdzie. Przykład na to ze nie warto życ sterotypami ale myslec i miec odrobine odwagi na rozsadne ryzyko... |
azjatyckie felgi, ktore kupilem do carismy chyba w 2007r. przezyly tyle dziur i kraweznikow i nawet sie nie skrzywily, ze w porownaniu z niemieckimi super borbetami, dbv itp. to byly prawie jak kute
rosomak1983 - 21-06-2012, 23:46
Zielu napisał/a: | Tak poza tematem, da radę jeszcze cokolwiek wyklepać z tego punciaka? Z tego co widzę to ładnie dostał w przód... |
no w tym celu zostało odstawiony - do zrobienia. Szyba przednia peknieta w prawym dolnym rogu zawieszka chyba widzicie jak przestawiona. Widziałem u niego gorsze.
Matejko ja mam podobne doswiadczenia HRS-y made in Taiwan tez dawały rade.
wyderka - 22-06-2012, 08:54
za to właśnie nie lubię fiatów, mają strasznie mięką blachę ostatnio jak kolega uderzył w słupek firmowym doblo z 2007 roku to przednie wzmocnienie rękami prostowaliśmy , to już były mój lancer ma grubszą blachę ehhh dawniej to robili samochody
londolut - 22-06-2012, 09:19
Zielu napisał/a: | da radę jeszcze cokolwiek wyklepać z tego punciaka? | Panie, nufka
Powiem ci szczerze, że w porównaniu do strupów, które widziałem w warsztacie gdzie malowałem swoje auto to te Punto można nazwać igłą
Piotras88 - 22-06-2012, 11:54
wyderka napisał/a: | za to właśnie nie lubię fiatów, mają strasznie mięką blachę ostatnio jak kolega uderzył w słupek firmowym doblo z 2007 roku to przednie wzmocnienie rękami prostowaliśmy , to już były mój lancer ma grubszą blachę ehhh dawniej to robili samochody |
To nie jest do końca tak, jak się w większości wydaje... Teraz konstruktorom zaczyna zależeć na tym, żeby kierowca i pasażerowie ponieśli jak najmniejsze obrażenia.
Dlatego coraz wyraźniejszy staje się podział między strefą zgniotu, która ma pochłonąć jak najwięcej energii uderzenia, a strefą bezpieczeństwa.
Dzięki takim zabiegom np. nasz kręgosłup szyjny jest bardziej chroniony przed przeciążeniami w trakcie jakiegokolwiek uderzenia. Bo co z tego, że samochód sztywny, jak potem po wypadku kierowca sztywny...
Sorki za taki długi post, ale ostatnio mnie straszeni z tego na studiach maglują
|
|
|