| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy
 
 Bartekkita - 01-10-2014, 21:52
 
 
  	  | sveno napisał/a: |  	  | zestawy centralnych zamków mają takie funkcje 	  | Bartekkita napisał/a: |  	  | patent automatycznego zamykania auta np po przekroczeniu 10 km/h i następnie automatycznie otwierania np po wyłączeniu silnika? Do tego otwarcie w razie wypadku czyli np nagłe hamowanie do 0. Do pełnej wygody potrzebne by było jeszcze otwarcie z któregoś przycisku z UKP po za trzymaniu, ale bez wyłączania silnika - przypadek wysadzamy kogoś na światłach. | 
 | 
 
 Mógłbyś rozwinąć?
 sveno - 02-10-2014, 15:10
 
 
 prosze: 	  | Bartekkita napisał/a: |  	  | Mógłbyś rozwinąć? | 
 Jak szukałem zestawu centralnego zamka do swojego Galanta to przypadkiem trafiłem na aukcje z centralką z tą funkcją o której piszesz. Dodatkowo był w niej czujnik uderzeniowy (odblokowanie drzwi w czasie wypadku) teraz oczywiście nie mogę niczego podobnego znaleźć, ale popatrz tu:
 http://forum.vectraklub.p...ka-centralnego/
 
 Alarm nazywa się:
 APS 150MX  i ma to co chcesz i dużo więcej.
 tws - 04-10-2014, 09:15
 
 Pomiar przyspieszeń - przed dokonaniem pomiaru należy nacisnąć SW3 w celu zresetowania wskazań. Od tego momentu UKP jest "gotowy" i jak tylko auto ruszy - sam zacznie zliczać. Jeżeli nie mierzymy 0-100km/h a np. 60-120km/h, to zacznie zliczać w momencie przekroczenia 60km/h.
 
 Pomiar hamowań - tutaj w pełni automatyczny. Jeżeli mierzymy np. 50-0 to wystarczy przekroczyć 50km/h UKP się "uzbroi" i kiedy zaczniemy hamować zacznie zliczać dystans i czas do momentu pełnego zatrzymania. Kiedy znów przekroczymy 50km/h to wskazania się wyzerują i UKP się ponownie uzbroi.
 
 Do pomiarów przyspieszeń i hamowań ważna jest rozdzielczość z sygnału prędkości - satysfakcjonujące efekty są już dla stałej VSS<0.200 m/imp, przy wyższych (w galancie macie chyba 2x wyższą?) dokładność będzie gorsza (przykładowo czasem zamiast 100km/h wykryje 96km/h albo 104km/h). Wyjściem jest pobór impulsów ze sterownika ABS (ze sterownika, nie z czujnika), zwykle mają ok 100 impulsów na obrót koła (czyli jakieś 25-50x więcej), albo montaż własnego czujnika z dużą ilością magnesów na obwodzie.
 
 Jeżeli chodzi o sterowanie przekaźnikami - UKP nie ma takich funkcji i z założenia nie ingeruje w elektronikę w aucie - jest tylko odbiornikiem. Blokowanie zamków to typowa funkcja dla centralek alarmowych. Alarmy mają też wiele innych ciekawych funkcji.. np. odpalanie/gaszenie auta SMS'em, domykanie szyb sms'em, lokalizacja auta na SMS, dzwonienie do auta aby odblokować immo (jak nie zadzwonisz do auta to nie odpalisz) itd.
 Bartekkita - 04-10-2014, 11:32
 
 dzięki sveno, nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest
  Jednak wymaga to nakładu finansowego, jeżeli można to zaprogramować w UKP, które już mam było by taniej   predatorix - 15-10-2014, 09:07
 
 Mam pytanko gdzie montowaliście UKP? tzn w jakim warsztacie ? Zastanawiam się nad kupnem i montażem w swoim galu ,ale nie wiem gdzie z tym podjechać w Poznaniu żeby nic nie spaprali. Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki.
 tresorex - 15-10-2014, 09:17
 
 Chyba większość robi samemu
   predatorix - 15-10-2014, 09:37
 
 No niestety ale nie znam się az tak na elektronice. Ale jak ktos chce zarobić z okolic Poznania to chetnie podjadę
   sveno - 15-10-2014, 18:17
 
 
 ale to nie ma nic wspólnego z elektroniką. Dostajesz gotowy produkt, który musisz podłączyć, to bardziej elektryka samochodowa niż elektronika. 	  | predatorix napisał/a: |  	  | No niestety ale nie znam się az tak na elektronice. | 
   Zapraszam do NS, pomogę
   tresorex - 01-03-2015, 13:47
 
 Ma ktoś z was podłączony czujnik temp silnika? Gdzie go można wkręcić w V6? Jest jakieś miejsce? Bo mam oryginalny czujnik z colta i chciałem zamontować.
 Jak macie zamontowany czujnik temp zewnętrznej? Ten załączony do zestawu macie jakoś obudowany żeby się nie uszkodził?
 jAZZMAN - 02-03-2015, 13:55
 
 Czujnik temperatury wewnętrznej podłączyłem tylko w pierwszym UKP. Mam go wiszącego na kabelkach gdzieś za radiem.
 
 Co do czujnika temperatury silnika to odpuściłbym go na rzecz temperatury oleju
  Czujnik temperatury oleju najprościej założyć kupując podstawkę wkręcaną pomiędzy filtr oleju a blok silnika. W tą podstawkę wkręcasz czujnik temperatury oleju. sveno - 02-03-2015, 14:51
 
 
 i UKP pokazuje Ci bzdury pewnie. 	  | jAZZMAN napisał/a: |  	  | Mam go wiszącego na kabelkach gdzieś za radiem. | 
 dokładnie nad tym samym się kiedyś zastanawiałem, bo temperaturę płynu chłodzącego masz już na zegarach więc po co ją dublować. 	  | jAZZMAN napisał/a: |  	  | Co do czujnika temperatury silnika to odpuściłbym go na rzecz temperatury oleju | 
 tresorex - 02-03-2015, 15:28
 
 Czujnik wewnętrzny podepnę sobie na rurce od klimatronika bo to chyba najlepsze miejsce pomiaru.
 
 W sumie temp oleju nie jest głupia... pomyślę o tym
   jAZZMAN - 02-03-2015, 17:31
 
 
  	  | Cytat: |  	  | i UKP pokazuje Ci bzdury pewnie. | 
 Nie wiem, zapewne tak. Nie używam tej funkcji a ten termometr podłączyłem tak naprawdę z ciekawości ;P
 
 
  	  | tresorex napisał/a: |  	  | pomyślę o tym | 
 Daj znać jak Ci wyszło
   Sprawdź wcześniej, czy Twój czujnik działa z UKP; w UKP należy zastosować czujnik NTC, więcej znajdziesz na 20 a potem na 47 stronie instrukcji:
 
 http://www.reveltronics.c...uzytkownika.pdf
 Pabulon - 02-03-2015, 18:48
 
 Bardzo fajne urządzenie tylko ten koszmarny montaż...
 
 Chętnie zleciłbym instalację komuś z Poznania lub okolic, ja nie mam warunków do takich zabaw. Jak coś to proszę o kontakt
   sveno - 02-03-2015, 19:30
 
 
 ja montowałem swój na trawniku pod domem (lutowanie kabli), a przedłużka była z domu przez okno puszczona 	  | Pabulon napisał/a: |  	  | ja nie mam warunków do takich zabaw | 
   
 Ale lepiej znaleźć kawałek betonu, bo w trawie się ciężko nakrętek szuka
   
 |  | 
 |  |