To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

robertdg - 03-06-2018, 22:43

Koło pasowe na 0 i znaczki na kolach zebatych walków maja sie pokrywac ze znakami na pokrywach zaworów
-Fenek- - 03-06-2018, 22:45

Dokładnie tak to powinno wyglądać:


Ja bym najpierw przywrócił rozrząd do porządku.

abdul - 04-06-2018, 05:40

To u mnie gdy kolo pasowe jest na 0 znaki na walkach sa tak:

Oba walki sa przestawione symetrycznie. Bardzo dziwne ze az tyle przestawilo rozumie o zabek czy dwa ale az tyle. Tym bardziej ze pasek jest napiety caly czas... Nie wiem czy jest sens probowac to ustawic skoro az tyle go przestawilo :cry:

robertdg - 04-06-2018, 06:54

Rozbierac i tak musisz wiec możesz sprobowac go przestawic,
Hugo - 04-06-2018, 07:12

Chyba po silniku...
Krzyzak - 04-06-2018, 08:37

abdul napisał/a:
Gdy znacznik na kole pasowym jest na pozycji T to znaki na walkach rozrzadu maja sie pokrywac ze znakami na obudowie tak?
tak
abdul - 04-06-2018, 10:36

A powiedzcie mi czy jest chociaz cien nadziei ze ktos przykrecil kolo pasowe tak ze znaki sie nie zgrywaja? 2 lata temu mialem robione uszczelnienie walkow rozrzadu to moze wtedy ktos nie popatrzyl na znaki i przykrecil byle jak. Bo zeby poluzowac pasek musial dostac sie do napinacza a bez sciagania kola pasowego nie dojdzie do niego tak? Czy po prostu nie idzie go przykrecic inaczej?
Krzyzak - 04-06-2018, 12:37

abdul napisał/a:
czy jest chociaz cien nadziei ze ktos przykrecil kolo pasowe tak ze znaki sie nie zgrywaja?
nie
no chyba, że wyjął klin ale wtedy by był problem z czujnikiem wału, więc wątpię

abdul - 04-06-2018, 12:42

Krzyzak, to mnie nie pocieszyles :cry:
-Fenek- - 04-06-2018, 18:12

Nie pozostaje nic tylko rozebrać. Jestem ciekaw jak to w środku wygląda.

I jak to w ogóle możliwe, że o aż tyle przeskoczył pasek?

jacek11 - 04-06-2018, 19:04

Nie za każdym razem znaki będą się pokrywały. Zrób jeszcze kilka obrotów.Powinny się zgrać.
-Fenek- - 04-06-2018, 19:37

Teoretycznie, skoro na 2 obroty wału korbowego przypada jeden obrót wałka rozrządu, to znacznik powinien być albo w tym miejscu, gdzie jest kreska, albo ewentualnie dokładnie po przeciwnej stronie.
Dobrze myślę?

przemek1602 - 04-06-2018, 19:45

Zmierz kompresje zanim cokolwiek zrobisz to ci da obraz
abdul - 04-06-2018, 19:53

Krecilem walem z 5 razy i znaki zawsze tak samo sie ukladaja. Tez mi sie wydaje to dziwne ze az tyle by przeskoczylo tym bardziej ze pasek jest caly czas napiety i nigdzie nie widac zeby zęby na pasku byly uszkodzone. Jak by az tyle przeskoczylo to pewnie doszlo by do kolizji rozrzadu i nie dałoby sie ruszyc walem? A jeszcze takie pytanie jak wyciagal kola zebate walkow rozrzadu (czy jak tam sie to fachowo nazywa) to mogl je przykrecic tak ze znaki beda przesuniete czy nie da sie ich inaczej przykrecic?
Hugo - 04-06-2018, 19:57

Nie da się ich inaczej przykręcić bez wyjęcia klina na wałku rozrządu, ale to byłoby bez sensu go wyciągać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group