[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.
Shockwave - 11-12-2014, 08:42
KsiadzRobak napisał/a: | Od tej pory tylko KYB ew. Monroe. |
Ja na tył kupiłem kyb exel g czy jakoś tak. Po zamontowaniu pojechałem na skp i z jednej strony było prawie 75% a z drugiej 30%.
Czyli buble zdarzają się wszystkim producentom
KsiadzRobak - 11-12-2014, 09:06
Shockwave napisał/a: | na tył kupiłem kyb exel g czy jakoś tak | robione w Czechach? - masowe przypadki wad fabrycznych były; z czeskich to ew. Kamoka można zamontować, niektóre egzemplarze skrzypią, ale tłumią poprawnie
a badania na stacji w przypadku wielowahacza jest niestety niepoprawne - pokazuje sprawność całego elementu zamiast amortyzatora tylko
pisząc o 0% w Delphi miałem na myśli testy samego amortyzatora u producenta - bo były odsyłane przed końcem gwarancji
Hugo - 11-12-2014, 14:21
vego2509 napisał/a: | kayaba ultra sr sport | Brać! Są to oryginały Made in Japan.
vego2509 - 11-12-2014, 14:24
heh Hugo a nie za drogie troszke? wydaje mi się, że taniej można dostać
ogólnie to sam nie wiem czy tak na prawdę wymieniać amorki z tyłu, może z przodu, a może co innego jest do wymiany a amorki dobre. Tzw. "szarpaki" nic mi nie powiedzą bo zawieszenie wielowahaczowe i pozostaję cały czas w kropce...
jak najlepiej sprawdzić czy to amorki do wymiany czy może coś ze sprężynami jest nie tak a może to jednak wahacze do wymiany???...
Hugo - 11-12-2014, 18:46
vego2509 napisał/a: | Hugo a nie za drogie troszke? wydaje mi się, że taniej można dostać | Możesz poszukać taniej, ale one są coraz trudniej dostępne. Często jest tak, ze widnieją na sprzedaż w jakimś sklepie, ale faktycznie ich nie ma na stanie. Tylne jakiś czas temu szło kupić bez problemu, za to z przednimi był już spory problem i ja 0,5 roku temu czekałem na przednie 3 tygodnie. Także nie przebierałbym
vego2509 - 11-12-2014, 18:50
Tylko teraz pytanie jak najlepiej sprawdzic czy to napewno amorki skoro podobno nie warto jechac na wytrzesacze... :/
arturj123 - 11-12-2014, 20:22
vego2509 napisał/a: | Tylko teraz pytanie jak najlepiej sprawdzic czy to napewno amorki skoro podobno nie warto jechac na wytrzesacze... :/ |
Najlepiej po prostu zdemontować i będzie wiadomo.
vego2509 - 11-12-2014, 20:24
A co mi to da jak ja sie nie znam??? Wiem tylko ze te oslony gumowe sa do wymiany bo przy zmianie kol zauwazylem. A tak to dla mnie wszystko jest ok bo zielony jestem w tym
Hugo - 11-12-2014, 21:08
vego2509, sprawny amortyzator stawia opór przy wciskaniu tłoczyska i jeszcze większy przy próbie jego wysunięcia do góry. Nic skomplikowanego.
vego2509 - 11-12-2014, 21:16
jak bujne tylem to w dol idzie miekko a poziomuje sie dobrze
KsiadzRobak - 12-12-2014, 08:16
Hugo napisał/a: | sprawny amortyzator stawia opór przy wciskaniu tłoczyska | ale gazowy, bo z olejowym jest inaczej
generalnie gazówka powinna - po wciśnięciu na max. - sama odbić w górę, bez żadnych dodatkowych dźwięków
a gwałtowna próba wciśnięcia tłoczyska powinna zostać zahamowana przynajmniej na chwilę
vego2509 - 12-12-2014, 08:38
Mechanik mi powie co jest do wymiany? Czy będzie odsyłał na stację diagnostyczną na wytrzęsacze?
Co sądzicie o stronie: kayaba.istore? to jakaś oficjalna strona sklepu czy coś???
Warto u nich zamówić?
Hugo - 12-12-2014, 09:12
KsiadzRobak napisał/a: | ale gazowy, bo z olejowym jest inaczej | Przyjąłem, ze w Galancie EA są gazówki.
KsiadzRobak - 12-12-2014, 13:49
Hugo napisał/a: | Przyjąłem, ze w Galancie EA są gazówki. | fabrycznie były olejowej w rocznikach 96/97/niektóre 98 a po tym roku mieszane
vego2509 - 12-12-2014, 14:00
To jak to będzie w końcu ze sprawdzeniem biorąc pod uwagę, że nie będę sam patrzył? Jest możliwość, że mechanik oceni jakoś?
|
|
|