To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.

Shockwave - 11-12-2014, 08:42

KsiadzRobak napisał/a:
Od tej pory tylko KYB ew. Monroe.

Ja na tył kupiłem kyb exel g czy jakoś tak. Po zamontowaniu pojechałem na skp i z jednej strony było prawie 75% a z drugiej 30%.
Czyli buble zdarzają się wszystkim producentom ;)

KsiadzRobak - 11-12-2014, 09:06

Shockwave napisał/a:
na tył kupiłem kyb exel g czy jakoś tak
robione w Czechach? - masowe przypadki wad fabrycznych były; z czeskich to ew. Kamoka można zamontować, niektóre egzemplarze skrzypią, ale tłumią poprawnie
a badania na stacji w przypadku wielowahacza jest niestety niepoprawne - pokazuje sprawność całego elementu zamiast amortyzatora tylko
pisząc o 0% w Delphi miałem na myśli testy samego amortyzatora u producenta - bo były odsyłane przed końcem gwarancji

Hugo - 11-12-2014, 14:21

vego2509 napisał/a:
kayaba ultra sr sport
Brać! Są to oryginały Made in Japan.
vego2509 - 11-12-2014, 14:24

heh :) Hugo a nie za drogie troszke? wydaje mi się, że taniej można dostać :|

ogólnie to sam nie wiem czy tak na prawdę wymieniać amorki z tyłu, może z przodu, a może co innego jest do wymiany a amorki dobre. Tzw. "szarpaki" nic mi nie powiedzą bo zawieszenie wielowahaczowe i pozostaję cały czas w kropce...

jak najlepiej sprawdzić czy to amorki do wymiany czy może coś ze sprężynami jest nie tak a może to jednak wahacze do wymiany???...

Hugo - 11-12-2014, 18:46

vego2509 napisał/a:
Hugo a nie za drogie troszke? wydaje mi się, że taniej można dostać
Możesz poszukać taniej, ale one są coraz trudniej dostępne. Często jest tak, ze widnieją na sprzedaż w jakimś sklepie, ale faktycznie ich nie ma na stanie. Tylne jakiś czas temu szło kupić bez problemu, za to z przednimi był już spory problem i ja 0,5 roku temu czekałem na przednie 3 tygodnie. Także nie przebierałbym :wink:
vego2509 - 11-12-2014, 18:50

Tylko teraz pytanie jak najlepiej sprawdzic czy to napewno amorki skoro podobno nie warto jechac na wytrzesacze... :/
arturj123 - 11-12-2014, 20:22

vego2509 napisał/a:
Tylko teraz pytanie jak najlepiej sprawdzic czy to napewno amorki skoro podobno nie warto jechac na wytrzesacze... :/

Najlepiej po prostu zdemontować i będzie wiadomo.

vego2509 - 11-12-2014, 20:24

A co mi to da jak ja sie nie znam??? Wiem tylko ze te oslony gumowe sa do wymiany bo przy zmianie kol zauwazylem. A tak to dla mnie wszystko jest ok bo zielony jestem w tym
Hugo - 11-12-2014, 21:08

vego2509, sprawny amortyzator stawia opór przy wciskaniu tłoczyska i jeszcze większy przy próbie jego wysunięcia do góry. Nic skomplikowanego.
vego2509 - 11-12-2014, 21:16

jak bujne tylem to w dol idzie miekko a poziomuje sie dobrze
KsiadzRobak - 12-12-2014, 08:16

Hugo napisał/a:
sprawny amortyzator stawia opór przy wciskaniu tłoczyska
ale gazowy, bo z olejowym jest inaczej
generalnie gazówka powinna - po wciśnięciu na max. - sama odbić w górę, bez żadnych dodatkowych dźwięków
a gwałtowna próba wciśnięcia tłoczyska powinna zostać zahamowana przynajmniej na chwilę

vego2509 - 12-12-2014, 08:38

Mechanik mi powie co jest do wymiany? Czy będzie odsyłał na stację diagnostyczną na wytrzęsacze?

Co sądzicie o stronie: kayaba.istore? to jakaś oficjalna strona sklepu czy coś???

Warto u nich zamówić?

Hugo - 12-12-2014, 09:12

KsiadzRobak napisał/a:
ale gazowy, bo z olejowym jest inaczej
Przyjąłem, ze w Galancie EA są gazówki.
KsiadzRobak - 12-12-2014, 13:49

Hugo napisał/a:
Przyjąłem, ze w Galancie EA są gazówki.
fabrycznie były olejowej w rocznikach 96/97/niektóre 98 a po tym roku mieszane
vego2509 - 12-12-2014, 14:00

To jak to będzie w końcu ze sprawdzeniem biorąc pod uwagę, że nie będę sam patrzył? Jest możliwość, że mechanik oceni jakoś?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group