[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej
Tomek - 12-09-2012, 13:26
maciej82, po zlaniu oleju, przelej jeszcze z 3-4 setki świeżego oleju, aż do momentu kiedy z miski będzie się lał czysty olej
wtedy masz pewność, że wylałeś 95% starego syfu
maciej82 - 12-09-2012, 13:28
Moge do tego przelania uzyc obojętnie jakiego oleju silnikowego?
Tomek - 12-09-2012, 13:30
| maciej82 napisał/a: | | Moge do tego przelania uzyc obojętnie jakiego oleju silnikowego? |
no plus minus tak, ale ja bym przelewał tym co masz zamiar zalać, bo to Ci zostanie w silniku w 50%
maciej82 - 12-09-2012, 13:41
Kupiłem 5l oleju,ile wlac w silnik 2.4gdi? może coś zostanie na to przelanie?
Tomek - 12-09-2012, 13:51
wystarczy
mlun - 13-09-2012, 10:08
Ale chyba jest różnica kiedy olej jest powiedzmy "szczelnie" zamknięty w pojemniku a zalany w silniku? Gdzie się szybciej utleni? Idealny temat na coraz dłuższe wieczory
Marcino - 13-09-2012, 11:29
Olej mam, filtr mam wiec nie boli mnie wymiana jes,i chodzi i finanse. Myślałem tylko ze zmienie po zimie, bede miał świeży jak sie ciepło zrobi znowu, a co do tego ze mam hydrocraka - nie widzę różnicy pomiedzy Valvo a Mobil 1.
marcinzam - 13-09-2012, 15:25
Ja obecnie jeżdzę na Quaker State® Ultimate Durability 5W30 , jak narazie po przejechaniu 6 tyś ,jestem bardzo zadowolony, czasami przy niskiej temperaturze slychać przez moment popychacze , po za tym silnik chodzi super na tym oleju. Przetestowany na trasie do Bułgarii ,gdzie warunki są trudne szczególnie w Rumuni, popychaczy nie słychać, gdzie dla porównania wcześniej miałem zalany Elf Exelium LDX 5W40 i zdarzało się po przejechaniu 200 km odzywał się któryś popychacz.Tak więc jeśli macie taką możliwośc kupna to polecam http://www.quakerstate.co...mate-durability
arturj123 - 13-09-2012, 16:09
| Marcino napisał/a: | | nie widzę różnicy pomiedzy Valvo a Mobil 1. |
A jak barwa oleju po ok.10kkm ?
Marcino - 13-09-2012, 21:55
| arturj123 napisał/a: | | Marcino napisał/a: | | nie widzę różnicy pomiedzy Valvo a Mobil 1. |
A jak barwa oleju po ok.10kkm ? |
Jutro zerknę, ale jak ostanio patrzyłem to był ciagle ciemno bursztynowy..:) Nie bierze mi oleju wiec nie dolewam i nie sprwdzam za często..:)
Druga sprawa.. to taka ze poruszam sie głownie lokalenie, najdłuższa trasa prze rok to z domu na lotnisko w Gdańsku jakieś 65km..:D
marcin.art - 20-09-2012, 06:03
a co myślicie o tym oleju warto wymieniać na niego czy lepszy bedzie castrol
http://oil-land.pl/pl/p/M...TF-SPIII-5L/658
m6riano - 20-09-2012, 15:15
Moim zdaniem Millers(swoją drogą sprawdź na Radzymińskiej 29 czy nie będą mieli taniej)
XAWIERD - 20-09-2012, 16:46
Witam. Przebieg 206 tys . Wypłukałem dziś silnik płukanką LIQUI MOLY ENGINE FLUSH tak jak zaleca producent. Następnie zalałem ELF EVOLUTION SXR 5W30 5L...... No i masakra diesel pod maska obojętnie czy zimny czy ciepły. Mam nadzieje ze to się uspokoi.. Wczesniej tylko po uruchomieniu silnik delikatnie stukał. Poprzedni olej ELF NF/LDX......
Tomek - 20-09-2012, 17:44
| m6riano napisał/a: | | Moim zdaniem Millers |
tutaj akurat mowa o oleju do skrzyni
jest tutaj jakiś moderator??
IMHO bajzel się robi, bo temat "Olej" i o oleju silnikowym dyskutujemy
a co chwile ktoś wpada i pyta o olej do skrzyni, od czego jest inny temat
Tomii - 20-09-2012, 18:30
| XAWIERD napisał/a: | | Witam. Przebieg 206 tys . Wypłukałem dziś silnik płukanką LIQUI MOLY ENGINE FLUSH tak jak zaleca producent. Następnie zalałem ELF EVOLUTION SXR 5W30 5L...... No i masakra diesel pod maska obojętnie czy zimny czy ciepły. Mam nadzieje ze to się uspokoi.. Wczesniej tylko po uruchomieniu silnik delikatnie stukał. Poprzedni olej ELF NF/LDX...... |
miałem to samo po płukaniu tym środkiem i wlaniu nowego oleju Liqui, pomogła dopiero wymiana popychaczy i cisza do tej pory.
|
|
|