To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić COLT'a! - [CAX 92-96] Kolejny GTIK na tapecie

mkm - 09-11-2014, 10:59

Ale co tu oglądać? :roll:
Wygłupił się sprzedający i tyle. :wink:

tresorex - 10-11-2014, 21:35

Ciekawe dlaczego ma szare fotele i chyba deskę też? Czyżby swap silnika? Czy może miał tak zmęczone wnętrze że założył od 1.6??
pe emazed - 16-11-2014, 12:04

Dla kogoś kto Gtika nie miał, i na oczy nie widział, nie jest to takie oczywiste ;]
Czy wobec tego swapy nie są warte uwagi???
mam 1,6 stock, jest fajnie, ale takie 1,8 albo 2,0 byłoby mega zabawką, nie mówiąc już o awd, więc zaczynam przeglądać oferty
cc5a ostatnie widziano w 2005, ca5a przewijają się dwa w roku ?
czy lepiej samemu sobie swapa ogarnąć?
czy może jakiegoś kjsa 1,6 ?
a co myślicie o takim:
http://olx.pl/oferta/mits...html#73d7f99bd7
...tu jest dobre:
Po kilku padniętych silnikach 1.8 GTi wrzuciłem jednostkę 1.6 16V na osprzęcie z GTi, jest o wiele mniej awaryjna a spadek mocy jest słabo zauważalny.

http://olx.pl/oferta/colt...html#73d7f99bd7


Doradzicie??
pzdr

Misiek :) - 16-11-2014, 15:52

Ja uważam, że robienie samemu SWAP jest lepsze, poniważ wiesz czym jeździsz. Ja bym tak do końca nie odrzucał już zrobionych, ale trzeba uważać, co jest przełożone w jaki sposób (Druciarstwo itp, czy fachowe), czy hamulce, zawias są zmienione... W GTI masz tylny stabilizator co jest wg mnie dużym plusem. Auto oprócz mocy/momentu powinno przenieść to na ulicę, utrzymać się na drodze i wyhamować.
Ja robiąc SWAP i nie mając stojącego u mnie GTI wkładał bym 2,0 4G63 N/A. Były wersje 145-150 kucyków. Prawie P&P pasują silniki z Galanta E3 oraz Eclipse 1G. Pamiętaj, ze robiąc SWAP o wiele szybciej, łatwiej i taniej wykonasz wymiany/mody w aucie jak np. mody głowicy, wymiana rozrządu itp...

pe emazed - 16-11-2014, 17:00

Dziex Misiek
Taki też pomysł siedział mi w głowie (po przeczytaniu paru historii na forum oczywiście)
4G63 w colcie powinno robic bardzo dobrze :D i jeśli jest opcja podmianki prawie p&p to brzmi zachęcajaco ;P
Ale to już off topic,
.. wracając do GTI
Waszym zdaniem jest sens szukać oryginała w PL, czy raczej DE czy szwajcaria??
W niemczech są jakieś oferty za 10 ooo pln, ale to zdecydowanie za dużo jak dla mnie
Jest szansa wyrwać dobry egzemplarz taniej? Czy raczej słaba?

karolgt - 16-11-2014, 17:11

najmłodsze GTi ma już prawie 20 lat, najstarsze ok 23, w tak starym aucie chyba nie ma co ustalać jakiś reguł, tylko dobrze oglądnąć konkretny egzemplarz.
Misiek :) - 16-11-2014, 17:31

W Niemczech, Szwajcarii itp. raczej się nie oszczędza na serwisie oraz jest inna jakość serwisów, paliwa, dróg...
Z drugiej strony tanie auto GTI będzie tak samo upalane niezależnie od kraju. W wymienionych krajach znają wartość aut, i umieją je dobrze wycenić, więc zadbane auto nieraz będzie kosztowało więcej niż w pl, plus do tego import i inne opłaty...
Ja bym szukał w tych autach zdrowej budy, a resztę można stosunkowo łatwo ogarnąć.
Jeśli zależy na młodszym roczniku, to można szukać CJ0 GTI (w Japonii raczej nie będzie, ale okoliczne kraje mogły importować) lub szukać Protona GTI. Protony w Polsce nie trzymają wartości w porównaniu do Niemiec... Ale tam będą raczej w lepszym stanie...
Ewentualnie jak zależy na młodzym roczniku, to do CJ0 wstawiać 2,0 4G63 i po kłopocie...

mkm - 17-11-2014, 13:44

karolgt napisał/a:
najmłodsze GTi ma już prawie 20 lat, najstarsze ok 23, w tak starym aucie chyba nie ma co ustalać jakiś reguł, tylko dobrze oglądnąć konkretny egzemplarz.

I wszystko w temacie.

Za granicą też już nie jest różowo.
Ceny za które można kupić egzemplarz w niezłym stanie (na nasze warunki, bo kupowane będą na zachodnim szrocie) to 1000Euro, plus ściągnięcie, plus opłaty i cena robi się zaporowa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group