Nasze Miśki - Polarny ninja
Ja_good - 13-08-2012, 13:04
pisze to co sie dowiedzialem...to oni jezdza na szkolenia i prezentacje a nie ja.....
mkm - 13-08-2012, 17:33
Ja_good napisał/a: | BTW z tego co sie dowiedzialem u nas w firmie na dziale sprzedarzy, to LUK to sa sprzegla regenerowane... |
Czekam na oficjalną odpowiedź w tej sprawie , bo ze wstęnego rozeznania jest 50/50
Mowa oczywiście o RepSet-ach.
m6riano - 13-08-2012, 18:57
Krzyzak, mkm, sorry za troche małe zamieszanie..to w kpl. LUK bywają łożyska VALEO...nie w EXEDY..w nich rzeczywiście sa KOYO
Ja_good - 13-08-2012, 19:37
mkm napisał/a: | Mowa oczywiście o RepSet-ach. |
tak
rosomak1983 - 13-08-2012, 21:54
A łozyska NSK chyba klas KOYO nie ???
Dzis zostawiłem lancera u blacharza, nieco rdzy wygoni jedna łatke na tylnym nadkolu wewnatrz przyłata (zaraz koło progu). Pozatym wstawi nowy tłumik.
Wczoraj lancer na trasie spalił 7.5l LPG na 100km. Jazda spokojna bo padało ale bez zamuły rzecz jasna...
rosomak1983 - 15-08-2012, 00:13
Koła gotowe do załozenia... Gołe felgi waza 7.5kg/sztuka wiec waga ok (dosc lekkie mozna rzec)
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Krzyzak - 15-08-2012, 01:55
bardzo ładne
rosomak1983 - 19-08-2012, 03:19
Dzieks Dariuszu mi takze sie podobaja Zobaczymy jak beda sie na aucie komponowac.
Odebrałem auto po wstawieniu łatki w nadkolu tylnym, podczysczeniu nieco nadkół, i wstawieniu tłumika ulter, A takze w koncu podłuznica w miejscu mocowania wraz z mocowaniem tłumika została doprowadzona do ładu.
Za ciosem wyjałem całe wnetrze, w celu umycia i w trakcie naszło mnie zeby zedrzec wyciszenie podłogi...
Uploaded with ImageShack.us
Pare rdzawek wyszlifowanych, i wyszyczszone odkurzone ile sie dało.
Pare kilo lezej bedze
Zielu - 20-08-2012, 00:22
A teraz nitro i szmatka w dłoń i do czystego.. Przydałoby się nakleić jakieś nowe maty, bądź co bądź trochę usztywniają podłogę.
btw. felasy ładne.
Krzyzak - 20-08-2012, 07:37
rosomak1983 napisał/a: | zedrzec wyciszenie podłogi | ale - wzorem kolegi wyżej - zapytam: będziesz dawał nowe wygłuszenie? - bo jednak jazda w hałasie na dłuższą metę jest ciężka...
szczególnie okolice wydechu
rosomak1983 - 20-08-2012, 13:34
Krzyzak napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
zedrzec wyciszenie podłogi
ale - wzorem kolegi wyżej - zapytam: będziesz dawał nowe wygłuszenie? - bo jednak jazda w hałasie na dłuższą metę jest ciężka...
szczególnie okolice wydechu |
raczej nie bede, nie zauwazyłem jakijs znacznej róznicy w hałasie... Pozatym wyciszenie bede kładł ale od spodu... . Jednyny dylemat to lekkie wspieranie podłogi przez te maty... No aie w sumie to czy az takie ze koniecznie trzeba ?
Zielu - 20-08-2012, 16:40
Hm..sądzę że dobrze by było jednak je dać..po coś fabryka to wymyśliła Przy okazji maty uszczelniają przed wilgocią itd.
Krzyzak - 20-08-2012, 18:14
myślę, że główny cel to. wyciszenie
gdyby chcieli, by było sztywniej, daliby grubszą lub bardziej profilowaną blachę
te maty wcale nie są takie tanie
mkm - 20-08-2012, 18:19
Krzyzak, okolice wydechu rosomak1983 zostawił, bo wykładziny nie wyjmował
Bez tych usuniętych, będą go raz na jakiś czas kamyki obijające się o podwozie straszyć , a podłoga będzie "twardsza" przy wsiadaniu i zimą dużo chłodniejsza
Drugą zauważalną (lecz prawie niewidoczną ) różnicą będzie "leżenie" wykładziny.
Bez wygłuszeń "ślizga" się trochę i niżej "leży", ale to można wyeliminować klejąc grubą piankową taśmę "punktowo" na odwodzie starych mat.
Tak czy owak czy zrobi tak czy inaczej i tak będzie dobrze.
Wszyc - 20-08-2012, 22:01
różnicy w hałasie ze strony wydechu nie będzie testowane ale pojeździsz trochę to będziesz wiedzieć po co te maty jak będzie Ci dźwięk odbijających się od podłogi kamieni zagłuszał radio no chyba że lubisz ten dźwięk
|
|
|