To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

kochajj - 05-12-2013, 21:03

Dlaczego?
swinks_UK - 05-12-2013, 21:36

No teraz to nie wiem jak ci to poprawnie powtórzyć, bo sam ekspertem nie jestem. :?
Bo zależy nam na przesunięciu punkt max. wychylenia (roziągnięcia) popychacza, a punkt min. (wciśnięcia) ma zostać bez zmian. I jak damy shim pod całość to podniesiemy cały popychacz, a chodzi o "skrócenie" sprężyny (zwiększenie twardości).
Jak wrzucisz shimsy pod popychacze to wtedy zawory się nie będą domykać.

Tu masz poglądową budowę popychacza.

Shim's mają być w środku.

promatti - 05-12-2013, 21:39

kochajj napisał/a:
za to na otarcie łez będzie pierwszy film Legnum vs Ferrari 458 spider :twisted:


to Ferrari ?

http://www.youtube.com/watch?v=eXKpbKUehvQ

co prawda film kręcony koszulą dziadka ale coś tam widać/słychać :P

kochajj - 05-12-2013, 22:12

kolor ten sam, ale to jest italia... spider wygląda tak


Wszyc - 05-12-2013, 22:12

promatti napisał/a:
to Ferrari ?


spider to to raczej nie jest :P

kochajj - 05-12-2013, 22:16

swinks_UK napisał/a:
No teraz to nie wiem jak ci to poprawnie powtórzyć, bo sam ekspertem nie jestem. :?
Bo zależy nam na przesunięciu punkt max. wychylenia (roziągnięcia) popychacza, a punkt min. (wciśnięcia) ma zostać bez zmian. I jak damy shim pod całość to podniesiemy cały popychacz, a chodzi o "skrócenie" sprężyny (zwiększenie twardości).
Jak wrzucisz shimsy pod popychacze to wtedy zawory się nie będą domykać.

Tu masz poglądową budowę popychacza.
[url=http://i278.photobuc...3df.jpg]Obrazek[/URL]
Shim's mają być w środku.


Ale wałki są w martwym punkcie zjechane o 0,1mm w stosunku do serii (zmierzone) więc minimalnie podniesie się dźwigienka, a za nią powinien podnieść się popychacz...

swinks_UK - 05-12-2013, 22:26

Tomku, tym bardziej, skoro masz nówki popychacze, to nie dokładaj shimów.
To zawsze zdążysz. :mrgreen:

W sobote będę miał drugą turę rozgrzebywania vr4 i pogaduch przy piwku z Garethem, Paulem i Benem, więc sprawdzi się dokładnie.

kochajj - 06-12-2013, 16:30

czekam na relacje... :mrgreen:
anwi - 08-12-2013, 10:30

jakie et przy 9.5 masz?? zastanawiam sie czy to: 17”x9,5” et12 mi wejdzie,
kochajj - 08-12-2013, 11:32

ET40... jednak dokładam 3mm dystans ale to ze względu na zaciski... oponę szerszą jak 225 będzie cięzko upchać na taką felgę...
anwi - 08-12-2013, 12:29

z tym 3mm dystansem rozumiem ze felgi na równo z błotnikami?? jeżeli tak to nie podpasuje mi, 25mm poza.....
kochajj - 08-12-2013, 15:59

z 3mm dystansem koło chowa się w budzie 2mm od błotnika...
kochajj - 29-12-2013, 16:39

prac ciąg dalszy...



promatti - 29-12-2013, 17:40

jak z obrazka, masakra aż swój umyje chociaż :P
deejay - 29-12-2013, 17:42

Przy tych modach pomyśl o "nowym" sprzęgle na kompresorze klimatyzacji .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group