Nasze Miśki - Outlander I Turbo - samochód rodzinny :-))) 
						
												 Bzyk_R1 - 14-02-2020, 13:08
 
  
												 lolo.lolo - 18-02-2020, 21:15
  zamiast żarówek w światłach cofania wpadły ledy     
 
o takie:
 
 
 
 
 
porównanie:
 
 
 
 
 
a tu obydwa:
 
 
 
 
 
I coś na deser ...                 
 
 
 
												 Mazin89 - 18-02-2020, 21:39
  Dobra robota  
												 lolo.lolo - 27-03-2020, 20:53
  przyszedł czas na zmianę obuwia na letnie ...    
 
Felgi zakupione od kolegi Twardy 18 x 8.5 ET 35 zainstalowałem na dystansie 22mm
 
 
   
 
 
trzeba było także zakupić nakrętki, bo niestety od 17-tek OEM nie pasowały
 
 
  
 
 
c.d.n.   
												 Bzyk_R1 - 27-03-2020, 22:38
  Komentarz dla zasięgu...
												 HUGIO - 28-03-2020, 09:37
  Te Bloxy mają gwint wewnętrzny na końcu (kiedyś je oglądałem w mtuningu, ale już nie pamiętam dokładnie)? Jeśli tak, to ja bym dokupił jakieś końcówki do wkręcenia w ten gwint (popularne są szpice), bo bardzo możliwe, że będziesz miał z nimi podobny problem co ja przy takich przelotowych nakrętkach, a mianowicie po każdym myciu auta "wylewała" się z nich rdza...
												 lolo.lolo - 28-03-2020, 22:12
 
  	  | HUGIO napisał/a: | 	 		  | Te Bloxy mają gwint wewnętrzny na końcu (kiedyś je oglądałem w mtuningu, ale już nie pamiętam dokładnie)? | 	  
 
 
tak, mają
 
 
 	  | HUGIO napisał/a: | 	 		  |  ja bym dokupił jakieś końcówki do wkręcenia w ten gwint | 	  
 
 
można coś pomyśleć ...   
												 lolo.lolo - 28-03-2020, 22:30
 
  	  | HUGIO napisał/a: | 	 		  | bo bardzo możliwe, że będziesz miał z nimi podobny problem co ja przy takich przelotowych nakrętkach, a mianowicie po każdym myciu auta "wylewała" się z nich rdza. | 	  
 
 
ale one są aluminiowe, także nie powinno być problemu z rdzą ...   
												 jacek11 - 29-03-2020, 10:01
  Szpilki są stalowe.
												 HUGIO - 29-03-2020, 16:29
  lolo.lolo, 
 
Nie twierdzę, że na 100% tak będzie, ale ja miałem taki problem :/.
 
 
Tak u mnie wyglądały same szpilki po sezonie z takimi nakrętkami i wydaje mi się, że to właśnie one robiły syf w nakrętkach:
 
 
												 lolo.lolo - 29-03-2020, 20:05
 
  	  | jacek11 napisał/a: | 	 		  | Szpilki są stalowe. | 	  
 
 
Fakt ...         
 
 
Są zestawy razem ze "szpicami" ale jakoś nie przemawia to do mnie .....hhmmmmm ......   
												 Piotrek_crx - 02-04-2020, 14:08
  Co do alu nakrętek, to ja mam z takimi niezbyt dobre doświadczenie...Pozapiekały mi się na gwintach i ukręciłem szpilki w trakcie odkręcania      z tego co słyszałem od znajomych, to mieli podobne przypadki w Hondach. Polecam dać smar na gwint i co jakiś czas je odkręcać, przeczyścić, nowy smar i wtedy powinno być okej  
												 Bizi78 - 02-04-2020, 14:41
 
  	  | Piotrek_crx napisał/a: | 	 		  | Polecam dać smar na gwint i co jakiś czas je odkręcać, przeczyścić, nowy smar i wtedy powinno być okej  | 	  
 
Lepiej takich dobrych rad nie dawaj, bo jeszcze ktoś tak zacznie robić    .
 
 
Jak mi kiedyś dokręcili koło pneumatem to chyba dwa klucze pokrzywiłem.
 
Polecam dobry klucz dynanometryczny i samemu dokręcać koła z przewidzianym momentem    .
 
Odkąd tak robię to nie mam problemu z odkręceniem kół.
												 HUGIO - 02-04-2020, 14:44
  Piotrek_crx, 
 
A były od nowości dokręcane kluczem dynamometrycznym zgodnie ze specyfikacją, czy może metrową rurką/udarem?
 
 
Kolega ma od kilka lat aluminiowe nakrętki i zawsze dokręca na około 110Nm - nie miał z nimi problemu. Przy czym zawsze dość dokładnie czyści każdą szpilkę i nakrętkę podczas wymiany kół.
												 lolo.lolo - 04-04-2020, 15:12
  rozpóreczka z Lancera CS garażowała już od ładnych paru miesięcy aż się doczekała w końcu montażu...       przeróbek wymaga jeszcze zbiorniczek z płynem hamulcowym...
 
 
 
 
 
a na deser "prawilna" tapeta w radyjku ...                     
 
 
 
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |