To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Misie w naszej rodzinie cz.2

londolut - 08-08-2008, 10:46

Uszczelniacz wałka rozrządu kosztuje 10zł, z twoimi zniżkami pewnie ze 2 więc nie rób sobie podwójne roboty jakby się rozciekł :P (odpukać)
misjonarz. - 08-08-2008, 22:58

londolut napisał/a:
Uszczelniacz wałka rozrządu kosztuje 10zł

do mojego gala 2,5 po zniżkach klubowych 5 zł

Rafal_Szczecin - 13-09-2008, 15:46

klocki przd ATE
szczeki tyl ATE
bebny JC (tylko takie sa dostepne ... )
cylinderki hamulcowe LPR
zestaw montazowy klockow QB
zestaw motazowy szczek QB
plyn hamulcowy ATE
olej do skrzynii biegow VALVOLINE

czekam jeszcze az przyjda nawiercane i nacinane tarcze Mikody i mozemy zabierac sie za montaz :)

czyli zamiast super soczewkowych przednich lamp z UK postanowilem wymienic caly uklad hamulcowy . wkoncu zima sie zbliza, a od samego poczatku nie bylem zadowolony z dzialania moich hamulcow,a lampy kupie kiedys tam :)

do tego, dzis Cojot zostal odstawiony na rozrzad, niedlugo do odbioru, i nie bede musial sie juz bac, o to ze strzeli




josie - 13-09-2008, 16:54

Rafal_Szczecin napisał/a:
olej do skrzynii biegow VALVOLINE


Przy oleju GL-5 może wystąpić korozja synchronizatorów. Powinien być GL-4. Albo GL-5 spełniający normy GL-4

Rafal_Szczecin - 13-09-2008, 17:14

w sensie, ze Ty bys go nie zalal do swojego misia ?
josie - 13-09-2008, 17:28

Rafal_Szczecin napisał/a:
w sensie, ze Ty bys go nie zalal do swojego misia ?


No nie bardzo. Skoro Serwisówka mówi o GL-4.
A w necie można przeczytać:

"Stosowanie oleju klasy API GL-5 w skrzyniach, w których producent zaleca tylko GL-4 może powodować korozję chemiczną stopów metali kolorowych, np. brązowych synchronizatorów. Wyjątek stanowią oleje spełniające jednocześnie wymagania GL-4 i GL-5".

Źródło: http://www.off-road.pl/in...d=237&Itemid=93

Rafal_Szczecin - 13-09-2008, 17:40

dziekuje bardzo :)
wymienie na GL-4

KaWu - 16-09-2008, 07:36

Rafal_Szczecin, a skąd wiesz że masz GL-5 , bo nie widzę wyżej żebys o tym pisał ?
Ja zmienialem na Valvoline GL-4 pelny syntetyk.

Rafal_Szczecin - 16-09-2008, 16:42

na zdjeciu widac etykiete, z napisem GL-5
Rafal_Szczecin - 18-09-2008, 19:32

wkoncu przyszly ! :) nacinane i nawiercane tarcze mikody do Cojota. moge zabierac sie za wymiane :) aha rozrzad tez juz wymieniony






Anonymous - 18-09-2008, 19:54

Rafal_Szczecin napisał/a:
wkoncu przyszly ! :) nacinane i nawiercane tarcze mikody do Cojota. moge zabierac sie za wymiane :) aha rozrzad tez juz wymieniony
Będziesz zadowolony. W Corleone mam zestaw Mikoda (też nacinane i nawiercane) + EBC Green i jest więcej niż wystarczająco. Do tego płyn ATE. Cud, miód, malina. :mrgreen:
Hugo - 18-09-2008, 23:03

Te Mikody to produkt podobno Made in Poland, ale same pozytywne opinie o nich słyszę. Na forum Mazdy również. Jak będę musiał kupić tarcze to napewno sobie takie sprawię. Cena, jak na Mazdę bardzo przystępna i wygląd super.
Rafal_Szczecin - 18-09-2008, 23:10

dokladnie .
made in poland .
w galancie mam mikode rowniez nawiercana i nacinana, byla zakladana gdzies kolo roku temu i swietnie wspolpracuje z klockami ATE, mam nadzieje, ze wspolpraca w cojocie bedzie rownie owocna co w galu :)
a cena taka jak za porzadny markowy produkt - czyli b.przystepna .
a wyglad jak mowisz - piekny .
narazie to tyle ze zmian w cojocie, teraz czas na 3-4 miesieczny odpoczynek, a pozniej to sie beeeeedzie dzialo :D ale o tym za 3 miesiace. :twisted:

wojtas20 - 19-09-2008, 19:22

Rafał ile dałeś za te tarcze?;)
Rafal_Szczecin - 19-09-2008, 20:00

220 pln


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group