To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Zwiększone SPALANIE

matek - 05-04-2012, 13:27

dzieki za rady :partyman:

w weekend jade w trase pojade na PB i zobaczymy ile wyjdzie

czy da rade podpiac jakos kompa zeby mi pokazywal aktualne spalanie? czy raczej musial bym uzyc UKP?

Owczar - 05-04-2012, 14:57

matek napisał/a:
czy da rade podpiac jakos kompa zeby mi pokazywal aktualne spalanie? czy raczej musial bym uzyc UKP?


Nie ale da radę podpiąć go pod evoscan i zalogować parametry pracy silnika.

matek - 13-04-2012, 20:39

ok mam juz kabel i dziala z evo scanem, jakie parametry sa potrzebne i w jakich warunkach je zebrac zeby mozna bylo sprawdzic czy wszystko ok? na LPG czy PB sprawdzać?
Owczar - 13-04-2012, 20:45

Logi na PB i na LPG.
Na PB odpal zimny i logi od początku. Potem LPG.

Podpytaj fj_mike jak zapisywał do pliku.

fj_mike - 14-04-2012, 21:14

matek napisał/a:
jakie parametry sa potrzebne

Wszystkie jakie możesz sczytać, wszystko i tak jest w jednym pliku.
Znajdź gdzie zrzucane są logi, później je tylko wrzuć na foruma.

matek - 16-04-2012, 11:51

hej zrobilem 2 logi oba po miescie
1 na benzynie
2 na lpg

https://docs.google.com/open?id=0BxbPHcvhtcWTWHVMVzlabjdvREU
https://docs.google.com/open?id=0BxbPHcvhtcWTQ0hnLXd6T1FqSjg

mar111cin - 16-04-2012, 17:53

ja zauważyłem jedną rzecz. Podczas deszczu, deszczowej pogody, komputerek pokładowy pokazuje duuużo większe spalanie.
sebaswd - 17-04-2012, 23:36

witam od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem galanta 2.0 z 1999r. na 55 litrach pb i caly czas wlaczonej klimie zrobilem 650km jaki to wynik wedlug waz?
fj_mike - 17-04-2012, 23:44

Cytat:

witam od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem galanta 2.0 z 1999r. na 55 litrach pb i caly czas wlaczonej klimie zrobilem 650km jaki to wynik wedlug waz?

Za mało :mrgreen:

sebaswd - 18-04-2012, 00:08

za malo paliwa chuba spalil :D

[ Dodano: 18-04-2012, 00:08 ]
chyba

m6riano - 18-04-2012, 02:15

8,46?
możliwe...

adt81 - 06-05-2012, 12:13

Wracam z tematem - od czasu ostatniego mojego wpisu zmieniłem przepływomierz na mój stary (kiedyś w starym uszkodziłem plaster miodu i kupiłem używkę o tych samych numerach i niby wszystko grało ale to właśnie mniej więcej od tego czasu mam problem ze spalaniem i wibracjami silnika na wolnych obrotach). Przełożyłem płytkę z mojej starej przepływki do "nowej" obudowy ( o dziwo takie same numery ale jednak elementy na płytce nieznacznie się różniły) i jest jakby kapkę lepiej ale nadal spalanie jest o wiele za duże. Jak już chyba wcześniej wspomniałem byłem na analizie spalin i wyszło spore niedopalanie mieszanki więc coś nie tak z układem zapłonowym. Teraz po resecie ECU na 30L zrobiłem 250km czyli nadal pali 12l/100. Nowa kopułka aparatu nie pomogła i jutro zmienię jeszcze palec. Dzisiaj dla porównania podpiąłem się pod Evoscan i zamieszczam logi

- warunki pomiaru: auto na postoju, czas ok 10minut, pod koniec zacząłem zmieniać biegi i widać jak pod obciążeniem obroty lecą poniżej 600rpm i silnik zaczyna odczuwalnie buczeć i drgać.

Jeśli ktoś może coś z nich wywnioskować to bardzo proszę o opinie: LOGI

Jak palec nie pomoże to już chyba tylko wysyłka aparatu do yakuzy bo innego pomysłu już nie mam.

Hugo - 06-05-2012, 12:31

adt81 napisał/a:
Teraz po resecie ECU na 30L zrobiłem 250km czyli nadal pali 12l/100
To jest za dużo? Chciałbym żeby mój tyle palił...
adt81 - 06-05-2012, 13:47

A chcesz mi powiedzieć że 12 litrów benzyny w galancie to jest małe spalanie ?? Może tylko jak się jeździ z pedałem w podłodze - wcześniej palił zdecydowanie mniej a kilkukrotnie przekroczona norma HC w spalinach mówi chyba sama za siebie.
Hugo - 06-05-2012, 14:32

adt81 napisał/a:
A chcesz mi powiedzieć że 12 litrów benzyny w galancie to jest małe spalanie ??
Aha myślałem, że LPG.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group