| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Zwiększone SPALANIE
 
 matek - 05-04-2012, 12:27
 
 dzieki za rady
   
 w weekend jade w trase pojade na PB i zobaczymy ile wyjdzie
 
 czy da rade podpiac jakos kompa zeby mi pokazywal aktualne spalanie? czy raczej musial bym uzyc UKP?
 Owczar - 05-04-2012, 13:57
 
 
  	  | matek napisał/a: |  	  | czy da rade podpiac jakos kompa zeby mi pokazywal aktualne spalanie? czy raczej musial bym uzyc UKP? | 
 
 Nie ale da radę podpiąć go pod evoscan i zalogować parametry pracy silnika.
 matek - 13-04-2012, 19:39
 
 ok mam juz kabel i dziala z evo scanem, jakie parametry sa potrzebne i w jakich warunkach je zebrac zeby mozna bylo sprawdzic czy wszystko ok? na LPG czy PB sprawdzać?
 Owczar - 13-04-2012, 19:45
 
 Logi na PB i na LPG.
 Na PB odpal zimny i logi od początku. Potem LPG.
 
 Podpytaj fj_mike jak zapisywał do pliku.
 fj_mike - 14-04-2012, 20:14
 
 
  	  | matek napisał/a: |  	  | jakie parametry sa potrzebne | 
 Wszystkie jakie możesz sczytać, wszystko i tak jest w jednym pliku.
 Znajdź gdzie zrzucane są logi, później je tylko wrzuć na foruma.
 matek - 16-04-2012, 10:51
 
 hej zrobilem 2 logi oba po miescie
 1 na benzynie
 2 na lpg
 
 https://docs.google.com/open?id=0BxbPHcvhtcWTWHVMVzlabjdvREU
 https://docs.google.com/open?id=0BxbPHcvhtcWTQ0hnLXd6T1FqSjg
 mar111cin - 16-04-2012, 16:53
 
 ja zauważyłem jedną rzecz. Podczas deszczu, deszczowej pogody, komputerek pokładowy pokazuje duuużo większe spalanie.
 sebaswd - 17-04-2012, 22:36
 
 witam od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem galanta 2.0 z 1999r. na 55 litrach pb i caly czas wlaczonej klimie zrobilem 650km jaki to wynik wedlug waz?
 fj_mike - 17-04-2012, 22:44
 
 
  	  | Cytat: |  	  | witam od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem galanta 2.0 z 1999r. na 55 litrach pb i caly czas wlaczonej klimie zrobilem 650km jaki to wynik wedlug waz?
 | 
 Za mało
   sebaswd - 17-04-2012, 23:08
 
 za malo paliwa chuba spalil
   
 [ Dodano: 18-04-2012, 00:08 ]
 chyba
 m6riano - 18-04-2012, 01:15
 
 8,46?
 możliwe...
 adt81 - 06-05-2012, 11:13
 
 Wracam z tematem - od czasu ostatniego mojego wpisu zmieniłem przepływomierz na mój stary (kiedyś w starym uszkodziłem plaster miodu i kupiłem używkę o tych samych numerach i niby wszystko grało ale to właśnie mniej więcej od tego czasu mam problem ze spalaniem i wibracjami silnika na wolnych obrotach). Przełożyłem płytkę z mojej starej przepływki do "nowej" obudowy ( o dziwo takie same numery ale jednak elementy na płytce nieznacznie się różniły) i jest jakby kapkę lepiej ale nadal spalanie jest o wiele za duże. Jak już chyba wcześniej wspomniałem byłem na analizie spalin i wyszło spore niedopalanie mieszanki więc coś nie tak z układem zapłonowym. Teraz po resecie ECU na 30L zrobiłem 250km czyli nadal pali 12l/100. Nowa kopułka aparatu nie pomogła i jutro zmienię jeszcze palec. Dzisiaj dla porównania podpiąłem się pod Evoscan i zamieszczam logi
 
 - warunki pomiaru: auto na postoju, czas ok 10minut, pod koniec zacząłem zmieniać biegi i widać jak pod obciążeniem obroty lecą poniżej 600rpm i silnik zaczyna odczuwalnie buczeć i drgać.
 
 Jeśli ktoś może coś z nich wywnioskować to bardzo proszę o opinie:  LOGI
 
 Jak palec nie pomoże to już chyba tylko wysyłka aparatu do yakuzy bo innego pomysłu już nie mam.
 Hugo - 06-05-2012, 11:31
 
 
 To jest za dużo? Chciałbym żeby mój tyle palił... 	  | adt81 napisał/a: |  	  | Teraz po resecie ECU na 30L zrobiłem 250km czyli nadal pali 12l/100 | 
 adt81 - 06-05-2012, 12:47
 
 A chcesz mi powiedzieć że 12 litrów benzyny w galancie to jest małe spalanie ?? Może tylko jak się jeździ z pedałem w podłodze - wcześniej palił zdecydowanie mniej a kilkukrotnie przekroczona norma HC w spalinach mówi chyba sama za siebie.
 Hugo - 06-05-2012, 13:32
 
 
 Aha myślałem, że LPG. 	  | adt81 napisał/a: |  	  | A chcesz mi powiedzieć że 12 litrów benzyny w galancie to jest małe spalanie ?? | 
 
 |  | 
 |  |