To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

rosomak1983 - 31-10-2008, 21:41

karolgt napisał/a:
a co za różnica czy pojdzie 200 czy 220 ? :P
wazne ze do setki troche zyskuje :)

w pełni sie z tym zgadzam ale pytam z ciekawosic czy dobrze mysle :P czy tak własnie bedzie....

rosomak1983 - 31-10-2008, 21:43

pawela napisał/a:
G-Techa :D


co to jest?

mkm - 01-11-2008, 03:37

rosomak1983 napisał/a:
pawela napisał/a:
G-Techa :D


co to jest?

Urzadzenie mierzace przyspieszenie na podstawie przeciazen. Bardzo dokladne i niewymagajace szczegolnego montazu.

Morfi - 01-11-2008, 09:46

Przy tej skrzyni nawet 190 nie osiagniesz Hi hi tez chce tak. Takiej predkości sie nie wykorzystuje w polsce. A przyspieszenie i elastycznośc to sama frajda :)
wojtas20 - 01-11-2008, 10:51

Dokładnie w Polsce prędkości rzędu 200-220 nie są tak potrzebne bo nie bardzo jest gdzie jeździć :wink: za to przyspieszenie jest potrzebne w wielu sytuacjach na drodze ;)
Chętnie bym się przejechał tym Coltem pawela :twisted:

londolut - 01-11-2008, 12:47

wojtas20 napisał/a:
Chętnie bym się przejechał tym Coltem pawela :twisted:
Będzie okazja na Zlocie - ja jadę na 101%, szykuj się Paweł :D
pawela - 02-11-2008, 11:26

doczekacie się ;)
2 wiadomości:

1: Za 50zł po mieście nie robię już 90-100km, jak to było w automacie (czytaj nawet 12L/100)
Na manualu zrobiłem 146km :D co daje 7,8L/100. A opieszale nie jeździłem :twisted:
Wiem, że pomiar od rezerwy do rezerwy nie jest idealnie miarodajny, ale i tak spadek spalania jest ogromny! Po wypłacie dokładny full tank.

2: Gdy Stein kupił swoje CA4A, po kilku przejażdżkach pisałem, że jego Colt zjada wszystkie znane mi 1.6.
I coś w tym jest. W piątek porównywaliśmy autka. Na starcie mój wyrwa o jakieś pół długości, do ok 80km/h wysuwam się przed Steina na długość auta, gdy zapinam 3bieg (ok 85km/h) Stein wyprzedza mnie i tak pozostaje.
Inna sprawa, że jeszcze nie poznałem auta na tej skrzyni, nie umiem jeszcze szybko i precyzyjnie zmieniać w nim biegów, i przez gałkę mam strasznie długi drążek. W piątek obcinam przynajmniej o 2-3cm 8)

I teraz dopiero poznałem, jak 4G92 jest niesamowicie elastyczne. Niemal płaski wykres momentu obrotowego między 2000 a 5000rpm pozwala spokojnie wrzucić w mieście 4 bieg, a przy 60km/h nawet piątkę. Mam wtedy +- 2000rpm

londolut - 02-11-2008, 12:13

Czyli nie dosyć, że zapiernicza jak oszalałe to jeszcze jest ekonomiczne jak przy 60km/h możesz pykać na 5-ce przy 2krpm. Zmiana pewnie wyszła na dobre :)
mkm - 02-11-2008, 12:39

pawela napisał/a:
Za 50zł
Na manualu zrobiłem 146km

Czyli norma.
Co do zmian biegow to zauwazylem, ze nie ma sensu dociagac go do "odcinki"(oczywiscie bez odciecia) tylko okolo 500obr. nizej. Na bardzo wysokich obrotach moment juz mu spada i auto "puchnie". Do porownania ze Stein-em. Jakie roznice w ogumieniu-to raz i jakie roznice w wydechach miedzy Waszymi Miskami?

rosomak1983 - 02-11-2008, 13:06

pawela napisał/a:
Na manualu zrobiłem 146km :D co daje 7,8L/100.


gratuluje!!! Automat w miescie to nie jest dobry pomysł... Myslałem ze moze sie odbic na spalaniu w porównaniu do skrzyni z 1.6 ale widocznie to nie ma znaczenia....To widoicznie zalezy wszystko na jakich obrotach ktos jezdzi a przełozenia maja maja małe znaczenie w spalaniu... Taki wniosek niewiem czy słuszny.
Drążek skrócic koniecznie!
Czyli jak to rozumiec przy wyzszym biegu demon traci troche werwy???

Marcin-Krak - 02-11-2008, 14:29

rosomak1983 napisał/a:
Automat w miescie to nie jest dobry pomysł

A że niby co :?: Na trasie ? :P

pawela napisał/a:
co daje 7,8L/100.

:roll: :shock: to jest niesprawiedliwe :!: :P

londolut - 02-11-2008, 14:33

mkm napisał/a:
Jakie roznice w ogumieniu
Pawela ma 16" 195/50 o ile dobrze pamiętam a Stein 15" 195/50.
mkm napisał/a:
jakie roznice w wydechach miedzy Waszymi Miskami?
U Paweli tylko końcówa jest a`la mugen.
rosomak1983 napisał/a:
Czyli jak to rozumiec przy wyzszym biegu demon traci troche werwy???
To normalne w każdym samochodzie. Zauważ u siebie, że przyspieszając równomiernie, po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów, przyspieszanie zaczyna być mozolne a samochód bardziej "wyje".
karolgt - 02-11-2008, 14:47

Marcin-Krak napisał/a:
pawela napisał/a:
co daje 7,8L/100.

:roll: :shock: to jest niesprawiedliwe :!: :P


to może mi w końcu ktos uwierzy ze u mnie spalanie to 6,5 - 7 l na 100 km :P
i nie chce byc wiecej :D

londolut - 02-11-2008, 14:54

karolgt napisał/a:
to może mi w końcu ktos uwierzy ze u mnie spalanie to 6,5 - 7 l na 100 km :P
i nie chce byc wiecej :D
Karol, zobacz spiritmonitor Jogurta. Tam są lepsze wyniki, teraz dopiero będą psioczyć :D
karolgt - 02-11-2008, 15:05

londolut napisał/a:
karolgt napisał/a:
to może mi w końcu ktos uwierzy ze u mnie spalanie to 6,5 - 7 l na 100 km :P
i nie chce byc wiecej :D
Karol, zobacz spiritmonitor Jogurta. Tam są lepsze wyniki, teraz dopiero będą psioczyć :D


i bardzo realne jak dla mnie wyniki :) W sumie mowicie o łagodnej jeździe CA0 - dla mnie wystarczy jezdzic do 4k obrotow, to i tak pozwala byc na kazdych swiatlach pierwszym :D po co wiec żyłować wiecej? oczywiscie odcinka conajmniej raz na 100 km musi być :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group