MitsuManiaki.com - INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych
turek61 - 11-06-2009, 09:52
Ludzie dajcie spokój z tym, narzekaniem.Cieszcie się tym co mają(prawie wszystko) i za ile u nich kupujecie.Zamiast być zadowoleni to marudzą.
Paska rozrządu SUN do Galanta też nie mają.Mieli sprowadzić za trzy tyg.w cenie 250 zł. proponując w zamian Conti.4PK i 6PK też tylko Conti a chciałem SUN albo Mitsuboshi.
Kupiłem japońskie na Allegro w tym Sun do rozrządu za 200 zł. i nie mam najmniejszego żalu.Kupiłem już u nich tyle części po atrakcyjnych cenach, że sporo kasy pozostało na inne wydatki.
Jestem naprawdę wdzięczny tym którzy umożliwili mi możliwość zakupów w IC.
Jogurt - 12-06-2009, 21:50
Misiek napisał/a: | Dzisiaj byłem w intercars, i nie mieli siłowników do centralnego do ca0
a podobno praiwe wszystko, no i PRAWIE | ale dałeś do pieca
ponownie byłem na zakupach w IC. tym razem amorki tył z KYB-a i tuleje wahacza. i wszystko przyszło takie jak powinno poza tym amorki wyszły taniej niż gdziekolwiek w sieci i to sporo
Zafirah - 16-06-2009, 07:45
Czy do zakupów w IC trzeba koniecznie mieć plastikowa kartę klubową czy wystarczy sam numer Mitsumaniaka? Tak wiem, że trzeba podać wspólny numer klienta
londolut - 16-06-2009, 07:46
Zafirah, przy zniżkach albo okazujesz kartę albo używasz numeru klienta. Rzadko kiedy proszą o obie rzeczy.
os12 - 16-06-2009, 08:25
Nie wiem jak u Was ale w IC w Bielsku-Białej po podaniu numeru klienta 230948 dodatkowo zawsze prosili mnie o okazanie karty klubowej
tomusn - 16-06-2009, 08:34
bo w programie wyskakuje im komenda, coś jak: "poproś o okazanie karty"
akbi - 16-06-2009, 09:52
londolut napisał/a: | przy zniżkach albo okazujesz kartę albo używasz numeru klienta |
NIE
Do uzyskania cen i zamówienia /np przez telefon/ części MUSIMY podać nr klienta - 230948
Do odbioru części w siedzibie IC - MUSIMY okazać kartę klubowicza.
Zafirah napisał/a: | czy wystarczy sam numer Mitsumaniaka |
Nigdy nie podajemy tego numeru, gdyż nie ma takiej potrzeby.
tomusn napisał/a: | bo w programie wyskakuje im komenda, coś jak: "poproś o okazanie karty" |
dokładnie tak
Krzyzak - 16-06-2009, 12:59
wystarczy poczytac ten temat - akbi po raz kolejny pisze te same odpowiedzi na te same pytania!!!
troche wysilku plis, bo ilez mozna pisac o tym samym - szczegolnie, ze calkiem niedawno o tym pisalismy
Kris1980_147 - 19-06-2009, 08:08
Ja wczoraj kupowałem uszczelkę pokrywy zaworów w IC w Piekarach śląskich.
Normalna cena coś koło 35zł, podałem numer klienta (nie proszono mnie o kartę) i zapłaciłem za nią 25,11zł
e-gen - 24-06-2009, 22:58
jestem w po zakupach w toruńskim oddziale IC; i tak:
- kompletny zestaw rozrządu SKF VKMA 06020; w eKatalogu: 564,79; zapłaciłem 404,27; zniżka ~28% (od ceny eKatalogu)
- wahacz J38008JC "JC"; w eKatalogu: 93,29; zapłaciłem 68,74; zniżka ~26% (od ceny eKatalogu)
- wahacz J38009YMT "YAMATO"; w eKatalogu: 165,18; zapłaciłem 121,71; zniżka ~26% (od ceny eKatalogu)
jak dla mnie bomba - dzięki AKBI za załatwienie sprawy
BTW
pasek do zestawu rozrządu SKFa robi Gates
Matejko - 25-06-2009, 08:36
Cytat: | - kompletny zestaw rozrządu SKF VKMA 06020; w eKatalogu: 564,79; zapłaciłem 404,27; zniżka ~28% (od ceny eKatalogu) |
przy zestawach - pamietajcie zawsze zapytac ile te elementy beda kosztowac osobno, do mojego volvo w zestawie byl pasek, napinacz, rolka i kosztowal tyle to co osobno te 3 rzeczy plus pompa wody
spown - 24-07-2009, 17:47
no to ja niestety mam przykre doświadczenie :/
Podaję nr klienta, Pan ładnie prosi o okazanie karty (coś mu tam wyskoczyło widziałem), zaczynamy robić zakupy, po czym gdy pytam o zniżki to mówi, że wszystko jest poblokowane i nie może udzielić żadnego rabatu. Po konsultacjach z kolegą dał mi kilkanaście procent, a że jestem dupa wołowa i chciałem to mieć już z głowy to przyjąłem (cena wyszła i tak atrakcyjna).
Dlatego zwracam się z pytaniem: coś się zmieniło? Wszystko miało miejsce w Poznaniu przy ulicy Druskiennickiej.
EDIT:
Miasto: Poznań
Adres: Druskiennicka 8/10
Telefon: 061 - 846 05 80
Byłem 24 lipca około 17:30.
Niestety nie wiem jak się gość nazywał (ogólnie byłem w szoku jak można przyjść do pracy w krótkich spodenkach i trzymać brudny rower przy biurku gdzie obsługuje klienta :/), a dwóch mnie obsługiwało, bo padł system i oboje to samo mówili.
Facet sam zasugerował, żebym zwrócił się do zarządu klubu, bo coś jest nie teges.
Dotyczy wszystkich części jakie kupowałem, dla przykładu: Pompa wody GMB D15034
tomusn - 24-07-2009, 18:45
cena na numer klienta uwzględnia rabaty, żeby być pewnym czy są czy nie ma , należałoby:
1. sprawdzić cenę w detalu - bez numeru klienta
2. poprosić o wypisanie na numer klienta
a od ceny klienta jeszcze rabat? - też bym powiedział że się nie da (oczywiście kierownik może urwać jeszcze oczko lub 2, ale ja nie pracuję w IC)
akbi - 24-07-2009, 19:20
spown, ... pisalem 2 strony wczesniej ...
Cytat: |
Jeśli ktoś ponownie (począwszy od dnia dzisiejszego) zauważy jakiekolwiek nieprawidłowości to proszę pisać., Wszystkie problemy będę wyjaśniał pod warunkiem podania kompletu poniższych informacji:
1. Proszę podać oddział, którego dotyczy problem (miasto, adres lub telefon)
2. Proszę podać nazwę i nr indexu IC części której dotyczy problem
3. Proszę o krótki opis problemu |
spown - 25-07-2009, 10:45
tomusn napisał/a: | cena na numer klienta uwzględnia rabaty, żeby być pewnym czy są czy nie ma , należałoby:
1. sprawdzić cenę w detalu - bez numeru klienta
2. poprosić o wypisanie na numer klienta
a od ceny klienta jeszcze rabat? - też bym powiedział że się nie da (oczywiście kierownik może urwać jeszcze oczko lub 2, ale ja nie pracuję w IC) |
Tak też zrobiłem. Posprawdzałem sobie najpierw ceny w internecie. Ogólnie ewidentnie coś u nich jest nie tak.
Wyżej napisałem wszystko co wiem o oddziale i człowieku, który mnie obsługiwał.
|
|
|